Ik koop tegenwoordig steeds meer muziek via Beatport. Nu valt het me op dat bij mijn vorige koop (van ongeveer 10 nummers) ze het vrijwel allemaal niet doen. In Rekordbox geen probleem qua afspelen, maar zodra ik ze op de CDJ-2000's selecteer is het error 8302 player error 3611. Ook met mp3's aangeschaft via Dance-Tunes.com heb ik dit probleem.? Download ik een zippy of hulkshare file, dan is er veel minder vaak iets aan de hand en werken de mp3's 9 van de 10 keer normaal.
Brand ik nummers die het via usb niet doen op een cd, dan is er niets aan het handje en draaien de nummers (als audiofiles) als een tierelier.?
Ik vind het heel vaag. Wie kan me zeggen wat hier mis gaat?!
PS: ik gebruik een USB-schijf van Samsung
Leave no Autobot uncrushed!
What do you think about Beatport MP3's error 8302?! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ken het probleem niet, ik koop al mijn muziek via beatport. En ik heb een aantal keer met deze nummers op cdj 2000's gedraaid en ik heb deze eror niet gekregen.
oeps, even over het hoofd gelezen dat je andere portals ook hebt geprobeerd
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.