Poster: Lomme_
Slecht plan. Communiceren met Facebook en allerlei andere sociale media is stukken makkelijker
Poster: Chavizz1991
Veel beginnende dj's komen nooit aan gigs, een begin maken is erg lastig. Door af te spreken met een mede member om een keer met hem te gaan draaien, en in ruil komt hij een keer bij jou in een club draaien.
?Bijv. je soundcloud geven, daar kun je vaak al aardig wat kennis vandaan halen wat betreft draaikunsten.?
@Certas, daar heb je een punt. Maar ook voor ervaren (Laten we zeggen een resident dj van een lokale club waar 600 man inkunnen) dj's kan de deal interessant zijn. Als er 2 ervaren dj's zich aanmelden, kunnen die ook een ruil regelen en via die weg hun connecties vergroten en op andere plaatsen komen. (Dus ook nieuw publiek en kroegbazen te overtuigen)
Ook ervaren dj's kunnen groeien. En als iemand waar je een switch wil maken geen gig kan bieden, maak je natuurlijk geen deal... Het is niet bedoeld als grabbelpot, maar meer als database waar members met hetzelfde doel zelf hun afspraken kunnen inregelen.
Poster: Gerdo
Iemand zou dan wel heel goed kunnen mixen, maar alleen aan een soundcloud pagina kun je niet zien of iemand op het publiek in kan spelen. Ik denk niet dat het gaat werken!
Poster: ElVrieso
Ik zeg uitwerken. Je kan pas zien of het echt werkt als het online staat. Ik zal me zeker aanmelden. Niet omdat ik heel weinig klussen heb, maar het lijkt me juist leuk om in contact te komen met andere DJ's en daar eventueel wat uit te halen! Misschien kan je ook inderdaad catogori?n aanmaken. Zoals bijvoorbeeld 'Bands' 'Producers' 'DJ's'.. Maar dit had je natuurlijk al bedacht..
Ben benieuwd
Poster: AdenFarleigh
Lijkt me nogal lastig om van een beginnend DJ te vragen een gig te regelen voor een ervarener DJ, ofwel de switch - de basis van je concept?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.