ben op dit forum gekomen via het forum van vato gonzalez (bedankt d-jesse), en vond hier veel interessante dingen. Ben van plan wat vaker hier rond te hangen dus vond t wel zo netjes om me even voor te stellen!
Ik ben Ruben, wonend in Doetinchem en sinds mn 14e ongeveer actief begonnen met draaien. Verder produceer ik af en toe eens wat en maak ik mashups/edits om mijn sets uniek te houden. Heb nog niet zoveel boekingen op mijn naam staan maar ik ben blij waar ik nu gekomen ben!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.589 days. Post CommentThat would be 153 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.