CD speler kiezen (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brammetjebaas    posted on 06-01-2013 17:33
Hallo allemaal,

Ik wil beginnen met wat mixen, en ben nu op zoek naar 2 mooie cd-spelers. Ik ben al een tijdje op zoek, maar kom er niet echt uit. In het ene topic vind iedereen de ene beter en in het andere topic vind iedereen de andere beter. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? Wie heeft er ervaring met deze spelers?

Ik twijfel tussen de volgende spelers:?
American audio radius 3000
Reloop rmp-2.5 alpha

Wie heeft er ervaring met deze spelers? Als iemand nog andere goede opties in deze prijsklasse, dan hoor ik het ook graag.

?

What do you think about CD speler kiezen ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 14-01-2013 22:48
Poster: djcanta
wat ik nog even wil melden; kijk uit met marktplaats en spullen op laten sturen. Een goede bekende van me (allround DJ/producer) is opgelicht bij de aanschaf van een DJM700 via marktplaats. Geld kwijt en er wordt niks opgestuurd. Van ons bekende groepje hebben er een aantal ook gemaild en hij blijft proberen 't product te verkopen en dat ze geld kunnen overmaken terwijl hij tegen de eerste zegt (die al heeft betaald) dat 't product met de post is opgestuurd.

Dus let op, er zit iemand flink DJ's op te lichten via marktplaats!

Daarom haal ik me shit altijd op als ik iets van Marktplaats koop. Of betaal ik met Paypal of Creditcard met garantie dat ik terug betaald wordt als ik iets ehb aan geschaft via Marktplaats of eBay.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Martullia    posted on 14-01-2013 23:07
Zeer verstandig om het op te halen.

En ik raad je ook altijd aan om naar de naam van de verkoper te kijken, is het iets wat op Armin lijkt dan raad ik je af om een deal te sluiten, want die vent is er alleen maar op uit om jonge talenten de nek om te draaien voordat ze ook maar de kans hebben gehad. Hij zal allen middelen aangrijpen om je te saboteren dus pas op! Hij doet alles voor zijn nummer 1 positie hij gaat werkelijk over lijken.
User edit by Martullia on 14-01-2013 @ 23:11:59 (3%)
brammetjebaas    posted on 15-01-2013 06:46
@martulia: Hahaha lol

@dolivieira: Macbook 2009 white, heb ik van school en volgens school kunnen we er niet mee branden en cd's lezen. Slot voor cd reader/brander is wel aanwezig.
Dolivieira    posted on 15-01-2013 09:09
Okay. moet voldoende zijn op Traktor te kunnen draaien.

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
brammetjebaas    posted on 15-01-2013 12:08
Klopt, hij is alleen niet al te snel... Simpelste uitvoering, 2gb ram en een dualcore processor... Heb thuis ook nog een zelfbouw pc staan, die is stuk sneller met quadcore i5 en 4gb ram. Denk dat ik daar mee ga draaien voorlopig.
brammetjebaas    posted on 16-01-2013 21:07
Alles binnen en aangesloten. Het oefenen kan beginnen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

117 Users online: 39 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 61.813
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.734.765