Ik wil een stuk of 25 cd's laten drukken, er zo'n hoesje waar de cd uitschuift als het ware en er een mix van een halfuur op laten zetten. Weet iemand hier een organisatie voor? Of een site?
En heeft iemand een richtprijs voor wat ik wil?
Drop Beats, Not Bombs
What do you think about CD's laten drukken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je er toch serieus geld voor uit wil geven (want ik denk niet dat dit goedkoop is), kun je dan niet beter 25 USB-sticks kopen? Zelf je mix er op zetten, eventueel met nog wat tekstuele informatie in een PDF.
Als je nog iets meer te besteden hebt kun je zelfs bedrukte sticks kopen.
Kan je thuis ook doen met bedrukbare CD-R(W)'s. Ik heb de Epson Stylus Photo PX710W, waarmee het ook kan. Voor de cover kun je dik A4-papier kopen en ook dit zelf uitprinten. Printers kosten niet veel tegenwoordig en van inktpatronen kun je de niet-officiele veel goedkopere versies kopen.
Ik zou ze sowieso ongeschreven laten drukken, dat je er zelf nog muziek op kan zetten. Stel je komt een organisator tegen, en je geeft die een mix van een half jaar / jaar geleden...
Ik heb een epson stylus photo R300. Kun je ook cd's mee beprinten. Is al een vrij oud model trouwens maar werkt prima dus je kunt er best even op marktplaatsen
@dynamix, maar als je dik a4 papier neemt, kan je daar toch geen mooie sleeve van maken? Of kan je ergens digitaal de formaten van een 'uitgevouwen ' sleeve ofzo vinden?
Met Nero Cover Designer kun je in elk geval gemakkelijk cd's beprinten en ook de cover uitprinten. Er staan verschillende templates in voor dvd-hoesjes, cd/dvd's, cd-doosjes en nog veel meer. Ik heb jaren geleden wel een paar duizend covers voor dvd-hoesjes uitgeprint met dit programma. Aan het begin zul je de perfecte instellingen even moeten vinden, maar als je die hebt dan werkt het als een trein. Als je dan nog recht kunt knippen, dan heb je een prima cover.
Fotopapier is misschien nog beter zelfs. Het is dunner, dus ik weet niet of het uit je cd-doosje kan glijden, maar de kwaliteit is echt super.
Beatmatching is overrated
This is an old Topic
No new postings for 4.510 days. Post CommentThat would be 150.3 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.