ik heb hier een rookmachine Antari F80z staan, perfecte staat met 10 liter vloeistof bij
iemand interesse ?
What do you think about [TK] Rookmachine ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
das ook een bod van niks. Kun je misschien een foto erop zetten. Onze drive-in heeft heel snel een rookmachine nodig. Hij moet natuurlijk wel goed zijn. Waarom doe je hem eigenlijk weg... en plaats er maar een foto bij want ik heb erg interesse
een drive inn zonder rookmachine............. what the fuck! dat heb ik nog nooit gezien!
en dat ding kost 42,95 nieuw jij komt uit gieterveen en hij uit schoten 295,42 km en dat ding stuur je nie op... dus snap niet waarom je hier intresse in hebt.koop lekekr een nieuwe voor de 3 knaken...
User edit by robertvisser on 19-02-2006 @ 16:02:03 (100%)
No new postings for 7.156 days. Post CommentThat would be 238.5 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.