Allround avond openen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rorex    posted on 04-01-2013 13:57
Ik moet vanavond last-minute een allround avond openen (van 19:00 tot 23:00).
Nu heb ik wel alle allround 'knallers'. Dus de nummers die het altijd wel goed doen. Maar ik ben nu dus juist op zoek naar all round nummers om de avond mee te openen.

Wie heeft er nummers/tips voor mij??

Alvast bedankt voor de hulp!

What do you think about Allround avond openen ??

Vote :   

Avine    posted on 04-01-2013 14:02
Welke doelgroep heb je? Ik doe wel is vaker allround erbij misschien dat ik nog wat juiste nummers voor je heb!
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
rorex    posted on 04-01-2013 14:05
Tja, dat is dus het lastige. Ik verwacht publiek van 16 tot 50. Moet namelijk draaien bij een plaatselijke kroegentocht.
Normaal wordt er in de club waar ik moet draaien vooral house en commercieel gedraaid.?

Certas    posted on 04-01-2013 14:10
Download ergens de top 40 en wat oudere top 40 nummers? Misschien dat daar wat tussen staat?
http://www.soundcloud.com/Certas
Estacy    posted on 04-01-2013 14:35
Pak top 40 van de afgelopen paar maand, ben je al een heel eind. Zorg ervoor dat je genoeg jaren 90 hits hebt, en een beetje bekende tracks uit de jaren 70 en 80. Denk rock/pop. Een beetje feestmuziek doet het ook altijd prima.

Kijk naar wat radio zenders als 538, Radio Veronica, Radio 2 en 3fm draaien op een dag. als je dat draait zit je gebakken
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 04-01-2013 @ 14:36:10 (54%)
Bryzer    posted on 04-01-2013 15:19
Top 40 van nu, nieuwe 538 dance-smash, en de top 100 jaren 70/80/90.
Daarmee moet je een eind komen?
Soundcloud: www.soundcloud.com/DJBryzer
MrQreeny    posted on 04-01-2013 15:48
Ik moet vaak draaien voor deze doelgroep... Wat ik doe (sommige zijn al gezegd...):

- Top 40 tracks van een paar maanden terug
- Zoek naar disco hits als Relight my fire - Dan Hartman, walking on sunshine, Donna Summer enz.
- Niet al te kickende remixjes van bekende nummers. Een paar bootlegs van sebasz draai ik best vaak (Gimmi Hope en die ene van Whitney Houston bijv., staan op zn SC)
- Switch snel en veel van genre...
- Meezingers zijn altijd goed. Voor jong en oud! Daarom werkt disco meestal ook zo goed: dansbaar, herkenbaar en mee te zingen.

40-ers kunnen vaak ook wel wat hardere house aan.. Een beetje die commerciele rommel zeg maar: SHM, David Guetta. Alleen 'instrumentale' house snappen ze meest niet zo...
'Music is the universal language of mankind...'
Maracas    posted on 04-01-2013 17:17
Ik pak meestal gewoon wat relaxte latinhouse bootlegs en oudere originals van top40 nummers om zo'n avond te openen
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
ElReyGrande    posted on 04-01-2013 17:34
Nice rorex misschien ben ik bij die kroegentocht vanavond ook wel te vinden!
Bij mij werkt deze altijd wel goed: https://soundcloud.com/donguam/language-piano-intro-edit Winking my eye
ArTy    posted on 04-01-2013 20:30
Ik kom je zometeen vervangen. Gewoon lekker zo draaie als je met oud en nieuw hebt gedaan en dan is et al prima denk ik zo.
rorex    posted on 05-01-2013 15:59
Poster: ArTy
Ik kom je zometeen vervangen. Gewoon lekker zo draaie als je met oud en nieuw hebt gedaan en dan is et al prima denk ik zo.

Ah, dus jij liep zo lekker in de weg met het aansluiten van je timecode set?Cry.
Jammer dat ik niet wat langer kon blijven hangen, maar moest de zelfde avond nog naar Delft rijden...?

Tekhead    posted on 06-01-2013 03:13
Altijd 80's muziek meenemen, altijd !!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djcanta    posted on 07-01-2013 13:10
ik heb wel een paar lijsten voor je van wat ik heb gedraaid tijdens een allround avond. Mail me even op dj.canta@hotmail.com Traktor slaat die lijsten namelijk standaard op en ik kan ze exporteren naar HTML.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
ArTy    posted on 08-01-2013 18:10
Poster: rorex
Ah, dus jij liep zo lekker in de weg met het aansluiten van je timecode set?Cry.
Jammer dat ik niet wat langer kon blijven hangen, maar moest de zelfde avond nog naar Delft rijden...?

haha sorry! Volgende keer doen we wel effe een drankje!
Yorick    posted on 08-01-2013 19:28
Poster: djcanta
ik heb wel een paar lijsten voor je van wat ik heb gedraaid tijdens een allround avond. Mail me even op dj.canta@hotmail.com Traktor slaat die lijsten namelijk standaard op en ik kan ze exporteren naar HTML.

Mag ik die ook :P
djcanta    posted on 09-01-2013 08:43
haha natuurlijk Yorick! jij altijd!
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
DeejayTom    posted on 09-01-2013 09:47
Ligt ook btj wat voor gelegenheid het is en wat voor mensen... Ik draai zelf veel allround dingetjes en het is niet te zeggen wat nou de perfecte opening is... Ik draai vaak gewoon eerst een CDtje Wicked Jazz Sounds... En daarna gewoon publiek lezen... Ik twijfel niet aan de lijst van Emiel want wij wisselen die al een tijdje uit en zijn playlisten zitten altijd goed in elkaar... Maar ik weet wel zeker dat je die lijsten niet 1 op 1 kan gebruiken op jou avond... Daar is het veel te divers voor je kan het hoogstens als insperatie gebruiken....
Drace    posted on 28-01-2013 10:08
Djcanta, zou je die lijst mij ook willen sturen? Ben benieuwd hoe jij je avond invult!
Tekhead    posted on 28-01-2013 10:57
succes

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

299 Users online: 144 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 73.055
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.870.092