Poster: Bambilaner
Ik heb ook altijd een minizaklampje aan mijn sleutels hangen. Handig wanneer ik een kabeltje moet versteken achteraan een mixer in een donkere club/zaal, en om mijn sleutel in m'n deur te mikken wanneer ik thuiskom
Poster:?miniman
Ik heb hiermee ooit van een RCA naar jack kabel, een rca naar rca kabel gemaakt. Jack afknippen, rode draad in het rode gaatje, lucifer ertussen zodat ie niet meer kan bewegen en hetzelfde met de zwarte draad.
Poster: D-Jesse
Ik neem ALTIJD een RCA naar jack kabeltje mee en een gewone RCA kabel. In het geval dat iemand een liedje op zijn of har ipod heeft en die nodig is voor bijv een optreden op dat feest, kan ik dat geluid makkelijk bedienen via mijn mengpaneel! En een rca kabeltje voor als er eentje een x stuk gaatOok neem ik altijd een stuk of 3 3,5 naar 6,3 jack pluggies mee, je weet maar nooit. Oh en zo'n splitter
Poster: Avine
Erg handig die RCA met jack, vooral als je zelf het nummer niet heb, dan stel je diegene toch tevreden. Wel een goede deze want ik neem hem niet altijd mee. Maar dat ga ik nu doen, Dankjewel man.
Poster: Estacy
Als je geen microfoon hebt, kun je je koptelefoon ook gebruiken. gewoon de aansluiting in de Jack ingang voor de mic. Het klinkt niet super, maar beter dan bijv. een megafoon. Heeft mij al een keer geholpen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.