De balance van channel 2 is opeens naar links
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bryzer    posted on 03-01-2013 19:38
Hoi hoi,
?
Zonet onder hetdraaien, (tijdens het opnemen van een promo mix Embarassed) is de balance van mijn tweede kanaal voor een groot deel naar links geschoten. Geen idee wat er gebeurde, maar ik heb alles na gelopen en kan niet vinden wat er mis mee is. Opzich maakt het normaal niet zo uit, dan heb ik wel tijd om het op te lossen. Maar het was dus gewoon midden onder een opname van een nieuwe promo mix. Had vanmiddag namelijk contact met een lokale club en moest even een mailtje sturen met oa een promo erin. Dat wou ik het liefste vandaag nog gedaan hebben haha. Als er iemand toevallig nog tips heeft, die zijn altijd mooi mee genomen!
?
Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Normaal gesproken kom ik er zelf wel uit maar dit keer heb ik geen idee. Ik kan ook niks vinden op google....
?
Alvast bedankt!
?
Soundcloud: www.soundcloud.com/DJBryzer
User edit by Bryzer on 03-01-2013 @ 19:49:59 (18%)

What do you think about De balance van channel 2 is opeens naar links ??

Vote :   

HeroS_NL    posted on 03-01-2013 19:43
Waarmee mix je dan precies? Als je echt die promo-mix vandaag nog wilt opsturen zou ik in fruity loops of iets dergelijks op dat stukje wat naar rechts pannen om het recht te zetten!
http://www.djheros.nl/
Bryzer    posted on 03-01-2013 19:48
Oh oeps, vergeten foto erbij te zetten bedenk ik mij net...
Dit moet het wel wat duidelijker maken.
?
Hoofd controller is trouwens de Reloop Digital Jockey 2 Master Edition.
?
Het is ook niet noodzakelijk dat ik het vandaag nog opneem, kan ook morgen. Alhoewel vandaag fijn was geweest natuurlijk.
User edit by Bryzer on 03-01-2013 @ 19:51:10 (73%)
HeroS_NL    posted on 03-01-2013 19:57
Ik moet nu helaas gaan, maar staat je pan in je midi controller in het midden?
Gebruik anders channel 3 en 4!
http://www.djheros.nl/
Bryzer    posted on 03-01-2013 20:07
Het probleem is dat ik die niet kan vinden in traktor en hem ook niet heb op mijn controller...
Edit:
?
Probleem opgelost!
Het was een kwestie van even de mixer opties op advanced zetten en dan de pan bij draaien haha.
User edit by Bryzer on 03-01-2013 @ 20:13:34 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

291 Users online: 142 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 72.588
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.869.625