ben hier nieuw en heb een vraag. Ik heb hier nog een werkten mengpaneel van het merk Marelco dat is toch al een kleine 30 jaar oud, maar oerdegelijk. Ben echter op zoek naar de handleiding van dat toestel. Is er iemand onder jullie die me een tip kunnen geven waar ik dat zou kunnen vinden. Het mengpaneel bestaat uit de volgende modules: 615, 2x 603, 605, 2x 601 en 630.
met mijn dank bij voorbaat.
What do you think about Zoek een handleiding ?? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk niet dat je die handleiding gaat vinden. zo'n obscuur tafeltje uit de jaren 70. Daar zijn er en niet veel van gemaakt, en ik denk al helemaal niet buiten belgie.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
This is an old Topic
No new postings for 4.511 days. Post CommentThat would be 150.4 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.