bij deze bied ik mijn draaitafels aan, ze zijn al wat ouder maar werken nog helemaal perfect, jogwheel loopt nog gewoon netjes en cue en play knopen doen het nog als nieuw. Ik heb ze altijd gebruikt met mijn Reloop mixer deze werkt ook prima, ook niets op aan te merken. Enige jammere is dat ze bij mij meer stil staan dan draaien. ik heb ze destijds gekocht omdat ik graag wou leren draaien, nu ken ik het ondertussen en raak ik ze bijna niet meer aan. Vandaar dat ik er een ander een plezier mee wil doen.
voor vragen kan je altijd mailen. foto's/ filmpjes maakt allemaal niets uit, kan gewoon getest worden alles staat namelijk aangesloten.
Grtz Geoff
(ik heb een marktplaats links erbij gedaan voor de foto's)
What do you think about [TK] 2x CDJ 1000 mk2 + Reloop RMX 40 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Denk dat je vraagprijs wat aan de hoge kant is omdat er iemand een maand geleden 2 MK3's voor minder verkocht hier op het forum. Ik zeg overigens niet dat je ze voor minder weg moet doen hoor. Als jij vind dat ze dit waard zijn moet je ze hiervoor verkopen. De prijs is opzich redelijk en het is zonde om ze met spijt weg te doen.
Ja het is een vraagprijs, je kan altijd een bod doen. Wat zou dan een realistischere prijs zijn?
This is an old Topic
No new postings for 4.632 days. Post CommentThat would be 154.4 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.