Poster: AdenFarleigh
Zeer juist gehandeld. De DJ wegproppen in een hoek, mini dansvloer maar wel 100man over de vloer willen hebben... Die heeft geen flauw idee hoe ze een feest moet organiseren..
Poster: Avine
Al is het je baas of een goede vriend van je, laat altijd een overeenkomst tekenen. Klinkt misschien heel lullig maar dat is beter voor beide partijen, door die overeenkomst let de opdrachtgever - als goed is - beter op wat ze zeggen. En zijn voor je je eisen ?vast gelegt.
Dit heeft eigenlijk alleen effect als je alles wit doet, Btw betaald over je gage, rechten betaald voor het gebruiken van de muziek en nog tal andere rechten die je nodig hebt.
Toch zonde dat je baas je zoiets maakt, dit zou juist meer de vriendschappelijke richting op gaan als je dit voor z'n prijs en alle moeite voor haar doet.
Poster: miniman
Achteraf vond ik het wel spijtig dat ik niet kon draaien, ik was de reclame kwijt en heb mij niet super kunnen amuseren. Ik vond het ook spijtig want ik zag het voor ik naar binnen ging om alles klaar te zetten, zitten. Tot ik dan dat meemaakte en er plots helemaal doorzat, dan had ik er echt geen goesting meer in en ben ik het afgetrapt ... Kben dan in de nacht van oud naar nieuw gaan loeren, hoe dik ze in de miserie zaten.
Ze hadden namelijk een deel van installatie gehuurd (luidsprekers en lichten), maar toen ik rond 1u ging, kon ik geen luide muziek horen tot buiten, dus ik kon me al voorstellen :D ik moest lachen, ik heb wel meer gelachen toen ik om 3u30 terugging en alles was al gesloten, terwijl ik het jaar daarvoor tot 7u heb gedraaid, waarna de mensen zichzelf moesten duidelijk maken dat ze naar huis moesten :D
MIjn pa die jarenlang dj is geweest vertelde me ook: als je wil tonen dat je niet met je laat sollen, kan je het hen op geen betere manier tonen, door daar het gisteren te zijn afgetrapt.
Er is wel nog ??n struikelblok, ik werkte daar in de horeca ... Ik heb al mijn zwarte centen al gehad, alleen moet ik nog het geld van december krijgen ( van sociaal bureau), maar volgens mij kunnen ze niet anders dan uitbetalen.
Bedankt voor alle steun