CDJ 1000 mk3 waveform
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivado    posted on 31-12-2012 20:44
Hey Jongens,

Ik wil jullie sowieso al een gelukkig nieuw jaar toe wensen!
Voordat het zover is heb ik nog even een vraagje. Als je met een cdj 1000 mk3 draait en je wil dat de bpm, waveform en andere informatie een beetje snel geladen wordt, moet je dit dan doen door je nummers op een audio CD te branden?
of is er misschien een andere manier?

Bedankt!

Groetjes

What do you think about CDJ 1000 mk3 waveform ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 31-12-2012 20:48
Als audio branden, niet als data... dan duurt het eeuwen om die wavevorm op je schermpje te krijgen! Winking my eye

De beste wensen!
Where the music meets the deejay!
Dolivieira    posted on 01-01-2013 01:02
Als je zelf CDJ1000 had staan, kon dat met de SD kaarten die je in de memory sleuf zaten. Maar als je dat niet hebt dan moet je echt het advies van Limb-Girdle volgen. Als MP3 branden zijn de spelers ook niet zo betrouwbaar. Heb het vroeger vaak geprobeerd maar soms pakte de spelers de CDs niet helemaal, of stopte die halve wege.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Vivado    posted on 01-01-2013 05:57
Bedankt jongens, heeft goed geholpen! Happy New Year!
D-Jesse    posted on 01-01-2013 15:51
Jaa mooi topic dit, kan ik heel msischien mijn vraag even kwijt;

In Itunes kan ik kiezen 'Branden als mp3' cd, of 'branden als audio cd' . Wat is het beste? Want ik lees dus dat mp3 cd's niet zo betrouwbaar zijn? Maar wat is precies het verschil? En kan elke cd speler wel audio cd lezen, maar niet altijd mp3 of andersom? Want ik vraag me bijv af welke soort cd ik moet branden voor in de auto cd speler Winking my eye

Alvast bedankt voor de hulp!
DJ_OB    posted on 01-01-2013 16:53
Elke CD speler kan in principe audio cd lezen. Niet elke speler kan mp3 cd's lezen. Wel passen er meer nummers op een mp3 cd.

Ik raad je audio aan. Betrouwbaarder en elke cd speler leest ze Winking my eye
D-Jesse    posted on 01-01-2013 16:57
Thanks voor je reactie, is me nu duidelijk! Happy, laughing Gewoon m'n mp3 bestandjes op een audio cd branden dus Happy, laughing
D-Jesse    posted on 01-01-2013 17:51
Nu vraag ik mij alleen af; wat is geluidscontrole? Dat kan ik aanvinken ofzo in Itunes als ik een cd wil branden. Maar geen id wat dat is!
RyanSilva    posted on 01-01-2013 18:42
Poster: D-Jesse
Nu vraag ik mij alleen af; wat is geluidscontrole? Dat kan ik aanvinken ofzo in Itunes als ik een cd wil branden. Maar geen id wat dat is!

Dat is voor tracks die verschillende volumes hebben.?

iTunes heeft standaard de beschikking over een optie om het volume van verschillende muziektracks op het zelfde niveau te houden. Dit is een optie die eigenlijk standaard geactiveerd zou moeten zijn als je mij vraagt. Apple heeft er echter voor gekozen om dit niet te doen. Je kan de ?Geluidscontrole? optie heel eenvoudig als volgt activeren:

http://twitter.com/djryansilva
Limb-Girdle    posted on 01-01-2013 19:03
Poster: DJ_OB
Elke CD speler kan in principe audio cd lezen. Niet elke speler kan mp3 cd's lezen. Wel passen er meer nummers op een mp3 cd.

Ik raad je audio aan. Betrouwbaarder en elke cd speler leest ze Winking my eye

True. Data cd's brand ik alleen als ik bijvoorbeeld grote compilaties van nummers heb met verzoekjes o.i.d.
Where the music meets the deejay!

This is an old Topic

No new postings for 4.511 days.
 Post CommentThat would be 150.4 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

107 Users online: 23 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 34.032
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.406