[P] MIss Etack (Esmée) - ID
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Esmee    posted on 29-12-2012 22:15
Hoi allen,

Hierbij een nummer van mijn kant. Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

Soundcloud

What do you think about [P] MIss Etack (Esmée) - ID ??

Vote :   

AdenFarleigh    posted on 29-12-2012 22:21
Overall vrij tof, ik vind alleen die synth die vanaf het begin speelt totaal niet bij de rest passen eerlijk gezegd. Die is mij persoonlijk iets te electro en ik vind de rest wat meer progressive/housy. Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Esmee    posted on 29-12-2012 22:22
Thnx, hij speelt wel t hele nummer door hoor, die synth
AdenFarleigh    posted on 29-12-2012 22:30
Klopt, daarom was t ook makkelijk te vergelijken Winking my eye
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Certas    posted on 30-12-2012 10:42
Zit opzich wel leuk in elkaar alleen vind het allemaal een beetje te droog klinken als je snapt wat ik bedoel. Ik denk dat je al heel wat verbetering krijgt met gewoon meer layeren van je synths. Ook mag je veel meer variatie in je melodien doen, het begint nu al heel snel te vervelen :p Geldt ook voor de bassline in je climax, als je daar meer variatie in doet gaat het al minder snel vervelen.
?
Misschien ook even naar je kick kijken, hij klinkt zo dof en zit geen power in. Desnoods zoek je ergens een hardwell, nicky romero of wie dan ook kick en zet je deze erin. Ik denk dat het dan ook al wat beter klinkt Happy, laughing
?
Volgens mij heb je bij 2:00 ook een clap erin gedaan maar deze wordt helemaal weggedrukt, daar nog even naar kijken denk? Embarassed
http://www.soundcloud.com/Certas
Lucalicious    posted on 30-12-2012 11:55
goed opweg, maar ik heb nog wel wat tips voor je:
- je melodie in de climax is te ingewikkeld zegmaar, daardoor is die niet catchy, en blijft ie niet lekker hangen ofzo
- je kick mag idd veel meer power hebben. ik denk dat je alle andere geluiden ook veel meer mag sidechainen op je kick, dat scheelt ook al heel veel om hem er door te laten komen!
- je percussie is naar mijn mening wat te monotoon, er zit weinig ritme en swing in als je snapt wat ik bedoel, daardoor gaat je track misschien ook wat vervelen.
- wat certas ook al zei, het kan denk ik geen kwaad om je synhts wat te layeren, dan krijg je een stuk voller geluid.

blijf iig zo door gaan!
Esmee    posted on 30-12-2012 16:41
Bedankt voor de reacties!

This is an old Topic

No new postings for 4.516 days.
 Post CommentThat would be 150.5 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

162 Users online: 32 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 62.467
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.735.419