DJ software
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tomtomg0    posted on 29-12-2012 12:24
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar software waarmee ik doormiddel van een playlist muziek kan afspelen. Ik zoek een programma waarbij gebruik word gemaakt van minimaal 2 decks, en een automix functie heeft om de playlist af te spelen van Deck A naar B. (zoals bijvoorbeeld bij rockt-pro DJ)

De software moet op windows draaien en aangestuurd kunnen worden met behulp van een Iphone (via Wifi). Vanaf de Iphone moet minimaal ik dan de automix playlist kunnen aanpassen en volume kunnen regelen.

Tot nu toe heb ik de programma's virtueel DJ en Mixvibes CrossDJ gevonden maar die schieten een beetje te kort bij de automix functie of de aansturing via de Iphone.

Weet iemand misschien nog een programma dat ik hier voor kan gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

TomTomG0

What do you think about DJ software ??

Vote :   

dj-zero    posted on 29-12-2012 12:30
Ik denk dat je vrijwel iedere mix software kunt aansturen met je iphone...
Je kunt namelijk teamviewer installeren op je iphone en zo gewoon je pc aansturen. Optimaal is t niet aangezien alles nogal klein is, maar t werkt wel.
Misschien BPM studio eens proberen? Weet niet hoe goed de automix functie werkt, maar ik denk dat je zowiso geen perfecte automix zult vinden.?
?
Misschien kun je beter een dj inhuren en zn afspeellijst bepalen door een whatsapje welk verzoekje je wilt horenWinking my eye Mixt strak, en kun je aansturen met je iphone
JeroenVR    posted on 29-12-2012 12:40
Als je nog iTunes 10 hebt, kun je met iTunes DJ een playlist aanmaken (zat standaard in iTunes, maar volgens mij is het in iTunes 11 verdwenen). Deze playlist kun je makkelijk aanpassen op je iPhone, en als je wilt kunnen je gasten dat ook, vanaf hun eigen iPhone. In iTunes kun je ook instellen dat de nummers een X aantal seconden in elkaar moeten faden. Volgens mij kan je dat ergens bij instellingen of voorkeuren instellen.
DJSHAK3S    posted on 29-12-2012 12:44
Waarvoor heb je 2 decks nodig als je un playliet gebruikt?

This is an old Topic

No new postings for 4.514 days.
 Post CommentThat would be 150.5 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 18 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 51.406
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.780