Ik zou graag mijn tablet(Android) als audo/spectrum analyzer willen gebruiken waarbij je de Line-in als input kunt instellen. Dit kun je namelijk niet bij de analyzers die in de play store staan? heb er een stuk of 9 geprobeerd en dit is bij geen enkele mogelijk. (In ableton kun je ook wel een analyzer aanzetten maar zodra je een andere channel aanklikt krijg je de bijhorende plugins van dat kanaal te zien en verdwijnen de anderen.)
Is hier misschien een andere oplossing voor of zie ik nu een app die het wel kan over het hoofd? ? Alvast bedankt!
What do you think about Spectrum analyzer android (Line-in) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ableton even op getikt, je kan de analyser namelijk ook dmv het pijltje vergroten. Hij komt dan boven de plugin-balk te staan. Alleen helaas verdwijnt hij inderdaad als je naar een ander kanaal gaat, zag ook niet direct een oplossing hiervoor.
This is an old Topic
No new postings for 4.516 days. Post CommentThat would be 150.5 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.