Poster: Maracas
Ik moet draaien samen met een goede maat @ Enter, in Houten, dus ik gaat em rocken hehe, voor die tijd beetje jack daniellen en beetje vuurwerk knallen
Poster: D-Jesse
Ik heb geen passie voor het Nederlands vuurwerk, maar voor het belgische/poolse!!! haha
Poster: Tekheadik denk dat het komet doordat je 14 uur per jaar alleen maar baby vuurwerk maafsteken, maar in bvb belgiWeber hele jaar lekkere nitraten mag knallen.
Wat is dat toch altijd, Nederlanders en hun vuurwerkpassie.
Poster: RiliciousZ
Ik heb ook flink wat vuurwerk ingekocht, maar help eerst overdag mee in een vuurwerkwinkel met verkoop en ik krijg uitbetaald in, je raad het al: vuurwerk :D
Poster: Tekhead
Verklaar u nader Jesse ! Of bedoel je wat ik denk dat je bedoelt ?
Poster: D-Jesse
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik heb het over de belgen en de polen die weten wat vuurwerk is! Dat vuurwerk is vele malen meer fun dan dat stomme nederlandse consumentenvuurwerk!
Poster: maikimo
ik ga met oud en nieuw naar me vrouwke toe gezellig in belgie denk nog ff naar de tmf party wat vuurwerk afsteken en dan snachts ff vuurwerk maken in bed hehehe :P Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar.
Wel een vuurwerkbril op onder het knallen?he?
Wel een vuurwerkbril op onder het knallen?he?
Poster: Stefjuuhnou ik hoop dat ik me werk goed doe dus ik doe wel netjes een bril op
Hij of zij?
Poster: DJSHAK3Stoch met een lekker Belgisch biertje erbij ?Shak ?
Net succesvol uit belgie teruggekomen , ondertussen een lekker vlaams frietje gehaald, mijn dag kan iet meer stuk