Poster: RamuroDiaz
Ik ben sinds vandaag de trotse (ja ik ben super blij haha) bezitter van 2 RMP3's.
Alleen bij het laden van een track duurt het +/- 20 seconde voordat hij de BPM heeft geladen, en dan verandert die ook soms nog is een keer... Ik weet dat als je met Pioneer draait (icm Rekordbox) dat Rekordbox je BPM al heeft geladen en je CDJ dat niet hoeft te doen.
Nu is mijn vraag, is er ook zoiets wat werkt op mijn Reloop RMP3's?
Poster: RamuroDiaz
Ik weet dat ik het op gehoor moet doen, maar ik wil eerst is flink oefenen
Poster: D-Jesse
Het beste is oefenen op gehoor, dan kan je ten alle tijden beatmatchen & kom je niet voor onverwachte verassingen te sstaan als er opeens 2 goedkope spelertjes staan. Maar goed it's al your choice, iig succes! Ben jaloers op je spelers!
Poster: will-j
Ik gebruik al een tijdje Mixed in Key en het bevalt me heel goed.
Je sleept de files naar Mixed in Key en hij zet automatisch in de bestandsnaam de toonhoogte + BPM. Dat doet ie ook in iTunes veranderen, mocht je toevallig via iTunes willen branden. Het is heel nauwkeurig (hij heeft er nog nooit naast gezeten) en werkt snel. Ik kan het je absoluut aanraden!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.