Mixen Reeks
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DanielDale    posted on 22-12-2012 19:00
Hey gasten,?

Ik lanceer binnenkort een mixenreeks, hiervoor wil ik elke maand een mix online zetten. Elke maand een andere dj. Het is een mix van house, af een toe een dubstep elementje, en af en toe wat dutch house. Lekker losgaan dus! Ik heb de naam al, die vertel ik binnenkort. Ook wil ik elke maand prijzen gaan weg geven, niet zulke hele grote prijzen, maar toch leuk voor het idee.

Nu zoek ik dj's die de eerste mix willen mixen, het moet een uur duren, met een marge van 5 minuten. Dus, ben jij de eerste m'n mixen reeks? Uiteraard komt er te staan dat hij door jou gemixt is. Graag via een soundcloud of een zippy link in dit topic zetten. Deadline is 4 januari.

Veel succes allen! Mocht je nog vragen hebben kan je die natuurlijk gewoon stellen. Graag even zeggen of je mee doet, dan noteer ik je in het lijstje.

Wie doet er mee?
-
-
-
-
Drop Beats, Not Bombs

What do you think about Mixen Reeks ??

Vote :   

RyanSilva    posted on 22-12-2012 19:50
Als er genoeg animo is, wil ik wel meedoen.
http://twitter.com/djryansilva
LilQuint    posted on 22-12-2012 19:54
Wat is je plan om je mixtape reeks op te laten vallen tussen al die andere?
DanielDale    posted on 22-12-2012 20:23
Poster: LilQuint
Wat is je plan om je mixtape reeks op te laten vallen tussen al die andere?

Ik wil dat er elke keer een andere dj is, dat zorgt voor meer variatie in de mixtapes. Verder wil ik dat er standaard elke maand eentje uitkomt op soundcloud/youtube. Via facebook & twitter wil ik prijzen gaan verloten, hierbij moet je denken aan merchandise, een waardebon van een muziekwinkel, of eenmaling een (muziek) tijdschrift.
Drop Beats, Not Bombs
D-Jesse    posted on 22-12-2012 20:56
Ik zou ook zorgen als ik jou was dat de mixtapes een beetje exclusive, onbekende tracks van wat onbekendere producers bevat. Zoals de AOB tape, dat valt ook wat meer op dan een 13de in een dozijn tape met david guetta!
DanielDale    posted on 22-12-2012 21:14
Dat klopt, zal er zeker aan denken, bedankt Jesse!
Drop Beats, Not Bombs
Tekhead    posted on 23-12-2012 01:19
Poster: DanielDale
Ik wil dat er elke keer een andere dj is, dat zorgt voor meer variatie in de mixtapes. Verder wil ik dat er standaard elke maand eentje uitkomt op soundcloud/youtube. Via facebook & twitter wil ik prijzen gaan verloten, hierbij moet je denken aan merchandise, een waardebon van een muziekwinkel, of eenmaling een (muziek) tijdschrift.

Een uur is te lang voor dit.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DanielDale    posted on 23-12-2012 02:42
Aan hoelang zat jij te denken dan?
Drop Beats, Not Bombs
Tekhead    posted on 23-12-2012 03:04
Poster: DanielDale
Aan hoelang zat jij te denken dan?

+/- 20 min
Tekhead    posted on 23-12-2012 03:05
Poster: Tekhead
+/- 20 min
  max. 30 min.
MarcoMartinez    posted on 28-12-2012 08:34
Ik snap het concept niet?

Waarom zou ik mijn mix in sturen naar jouw ipv hem zelf op soundcloud te zetten en mezelf te promoten op facebook ??
Maw wat zou het me meer opleveren( behalve een klein prijsje).

ik vind een mix van 60 min juist wel goed btw!
www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 4.627 days.
 Post CommentThat would be 154.2 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

182 Users online: 134 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 72.010
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.869.047