[P] Luuk Dresen - Limit To Your Love
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lucalicious    posted on 22-12-2012 11:51
Beste DJR'ers,

Hier mijn nieuwste trackje, samen met met Pananas.
Ik vind m zelf erg geslaagd, ik hoop jullie ook!
Laat me weten wat je er van vind of wat voor feedback je hebt.

https://soundcloud.com/luukdresen/luuk-dresen-ft-pananas-limit?

Greetzzz

Luuk

What do you think about [P] Luuk Dresen - Limit To Your Love ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 23-12-2012 23:22
niemand een reactie oid?
FML    posted on 24-12-2012 11:28
Zo zeker wel , alleen al om het feit dat hij niet in zon iritante reply regel staat :D

Zeker geslaagd , totaal niet muziek waar ik zelf van houd maar duidelijk hoorbaar dat dit van goede kwaliteit is.
die real drum inpacts zijn ook hot atm Foot in Mouth
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Lucalicious    posted on 24-12-2012 23:51
Haha Winking my eye thanks man! tof om te horen! ja haha, vond ze wel lekker haha :p
Tekhead    posted on 25-12-2012 02:22
Leuke track, vooral de eerste 2 minuten, en dan lijkt het op sommige momenten meer of je er een andere track tracht in te mixen ipv dat het gewoon een deel van de track is, maar hoe vaker je je track beluistert hoe minder dat het opvalt, en een puntje nog, er zijn 2 breaks waar ik een uptempo verwachtte maar een downtempo kreeg, ik prefereer uptempo, anderen downtempo, kwestie van smaak
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Avez    posted on 25-12-2012 11:55
Poster: Tekhead
Leuke track, vooral de eerste 2 minuten, en dan lijkt het op sommige momenten meer of je er een andere track tracht in te mixen ipv dat het gewoon een deel van de track is, maar hoe vaker je je track beluistert hoe minder dat het opvalt, en een puntje nog, er zijn 2 breaks waar ik een uptempo verwachtte maar een downtempo kreeg, ik prefereer uptempo, anderen downtempo, kwestie van smaak

Als je er op let hoor je dat inderdaad, je verwacht iets snellers!
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Lucalicious    posted on 25-12-2012 12:20
haha, thanks voor je reactie tekhead! Ja klopt, ik ben er altijd juist wel fan van om een track in de break even helemaal terug naar nul te brengen zegmaar, is idd een kwestie van smaak denk ik Winking my eye
Tekhead    posted on 26-12-2012 00:26
Poster: Lucalicious
haha, thanks voor je reactie tekhead! Ja klopt, ik ben er altijd juist wel fan van om een track in de break even helemaal terug naar nul te brengen zegmaar, is idd een kwestie van smaak denk ik Winking my eye

Niks mis mee om helemaal terug naar nul te gaan, alleen vond ik dan het directe vervolg in de track (na de break) minder geslaagd, voor mij dan bedoel ik. Anderzijds geeft het wel de mogelijkheid die break te gebruiken om er een ander nummer in te smijten tijdens een gig.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 27-12-2012 14:15
haha, ja dat is ook weer waar!
Lucalicious    posted on 29-12-2012 17:26
verder nog reacties people? Happy, laughing
Esmee    posted on 30-12-2012 19:43
Leuk nummer, paar puntjes:
-vet intro!
-Ik vind je synth eigenlijk niet zo geslaagd klinken, dat hoge toontje erin maakt hem vooral storend en er zit me te veel noise/distortion overheen.?
-ik vind je melodie eigenlijk helemaal niets. Te sloom, (rustig) waardoor er geen energie in je track zit.?

- je outro vind ik ook weer erg geslaagd
User edit by Esmee on 30-12-2012 @ 19:43:34 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 4.516 days.
 Post CommentThat would be 150.5 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

133 Users online: 30 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 60.852
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.804