Rekordbox/harde schijf. Alles muziek weg!!??
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PadrinoMay    posted on 22-12-2012 02:05
Hallo,

Ik maakte vandaag iets met mn externe harde schijf cq Rekordbox mee wat heel vreemd was.
Als ik mn externe harde schijf aansluit op de Mac en Rekordbox open dan krijg ik de opmerking: Er zijn geschiedenissen gevonden, wilt u deze verwijderen. Ik antwoord altijd met 'nee', maar per ongeluk drukte ik vandaag op 'ja'. Tot zover niets geks volgens mij, maar nu komt het. Ik had in Rekordbox allemaal mooie mapjes gemaakt voor muziek: housemapje, electromapje, trapmapje etc. etc. en nou komt het: een uurtje later ontdek ik dat al die mapjes in 1 x foetsie zijn.... en ook als ik via devices alle muzieknummers op de externe harde schijf opende...weg!

Nu stonden in Rekordbox zelf alle nummers nog wel, dus ik kon alles weer overpompen en op CDJ 2000's stonden alle mapjes weer netjes op het scherm. Maar ik snap er dus niets van dat alles plots weg was en wat mij betreft gebeurt het liever niet weer.?

Kan iemand me vertellen wat de oorzaak hiervan was en wat te doen om het te voorkomen?

Thanx,

Peter
Leave no Autobot uncrushed!

What do you think about Rekordbox/harde schijf. Alles muziek weg!!?? ??

Vote :   

DanielDale    posted on 22-12-2012 03:10
Ik denk dat je terug bent gegaan naar een back-up ofzo.
Drop Beats, Not Bombs

This is an old Topic

No new postings for 4.523 days.
 Post CommentThat would be 150.8 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

158 Users online: 15 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 47.010
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.761