Oliver Heldens - December Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 21-12-2012 09:02
hey people,

Ik ga elke maand een mixtape/podcast maken en die gratis op mijn soundcloud zetten. Hier is de mix van deze maand:
http://soundcloud.com/oliverheldens/oliver-heldens-december-mix

Er zitten dit keer geen exclusives in van mij, omdat m'n tracks pas over een tijdje uitkomen en ik wil ze al niet te vroeg online hebben.
M'n eerste release wordt trouwens een collab met Jacob van Hage en die zal ik waarschijnlijk droppen in de komende mix, dus stay tuned Happy, laughing

Als je wilt dat jouw track volgende maand in de mixtape komt, stuur het dan naar olivierheldens [at] gmail [dot] com

Ik heb trouwens nog een toffe naam nodig voor de mix/podcast, zoals Hardwell ''On Air'' of Tiesto's ''Club Life''. Degene die mij kan helpen met een goede naam, ben ik heel dankbaar!

Ciao!
www.facebook.com/OliverHeldens
www.twitter.com/OliverHeldens

De tracklist staat in de HM trouwens

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/oliverheldens

What do you think about Oliver Heldens - December Mix ??

Vote :   
Vandenbroeck    posted on 21-12-2012 11:38
Had hem woensdag al beluisterd, hij is echt dik.. Heb ook een commentje achter gelaten! :D
JeroenVR    posted on 21-12-2012 13:31
Eens even luisteren
Esmee    posted on 21-12-2012 14:26
Lekkere set
Oliviero    posted on 22-12-2012 12:05
Thanks allemaal!
Ik heb trouwens meer info over m'n track met Jacob van Hage. Hij zal waarschijnlijk op Sneakerz op Spinnin Records uitkomen. Spinnin is bezig met een nieuw concept rond Sneakerz, dus het is niet het oude Sneakerz waar Riverside en Party People enzo op zijn gereleased, maar het wordt een nieuw sublabel. Onze track wordt de eerste release daarvan.
Ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken Happy, laughing
D-Jesse    posted on 22-12-2012 12:10
Lekkere mix hoor Oliver, keep it up! Je zou toch btw al een release op Spinnin krijgen? Of is dat dus die collab?

Btw jammer dat je die studio sessie met Rein eraf hebt gehaald haha. Maar voor de rest goeie mix!
Oliviero    posted on 22-12-2012 23:57
@D-Jesse, thanks! Er stond eerst nog niks vast qua releases met Spinnin. Ik had toen getekend voor management, publishing en een exclusief platencontract.

This is an old Topic

No new postings for 4.656 days.
 Post CommentThat would be 155.2 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

193 Users online: 105 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 14.513
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.286.293