Ik heb vandaag mijn dj set verhuurd aan een goede collega van mij. Maar nou belde hij mij net dat het jogwiel klem staat? Iemand hier ervaring mee? En iemand die weet hoe je dit oplost?! Het zit inde cdj dus ligt niet aan het wieltje op de cdj! Ik ga hem morgen open halen om te kijken wat er loos is maar wil met via deze weg alvast voorbereid zijn!
Alvast bedankt
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
What do you think about Jogwheel CDJ 2000 staat vast! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Weet je zeker dat het niet aan de buitenkant zit? Heb met mijn 400's weleens dat de buitenste ring een stuk over het jog schuift, waardoor hij vast staat. Zou dat ook niet met de 2000's kunnen?
ik zou 't wel door een pioneer dealer laten nakijken waar een goede TD aanwezig is. Zelf knutselen aan spullen waar je geen verstand van hebt maakt 't erger.
Poster: Arondjuser Wieletje is gevonden en er uit gehaald, alleen geeft de speler nu een error code aan. [ERROR 7025] Iemand enig idee hoe dit weg gaat?
stuur een pm naar Lead makker.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
This is an old Topic
No new postings for 4.522 days. Post CommentThat would be 150.7 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.