Mmm, leuk topic! Zie je gelijk wat andere ook hebben mee gemaakt ![]() Mijn hoogtepunten, - Mijn eerste release tekenen bij Big & Dirty (Be Yourself Music) - Bij een Agency tekenen? - Te horen krijgen dat andere DJ's mijn platen draaien - Uit mijn hoofd rond de 40 boekingen gedaan te hebben (Grote, kleine, festivals) - Mijn studio zoals ik al een tijdje van droomde eindelijk kunnen maken na lang sparen en geld opzij houden - Mijn radioshow starten op Eclectic Radio met gigantisch goede reacties En ja, vooral gewoon van het moment genieten ![]() Laten we 2013 beter maken, en hopen dat iedereen een gezond jaar tegemoet gaat ![]() ? En ja, dit heb ik ook op Vato gepost haha! |
Poster: RiliciousZ
er zijn eigenlijk bijna geen dieptepunten behalve dat ik na veel onderzoek in het ziekenhuis te horen heb gekregen dat ik de ziekte van crohn heb.. dat word levenslang pillenslikken
Poster: Tekhead
Laten we met z'n allen even stilstaan bij alle miserie rondom ons, oorlog, slachtpartijen, vermoorde kinderen, hongersnood, ?armoede, werkloosheid, ziekte's, terrorisme, ...... om dan tot de conclussie te komen: IN WAT VOOR EEN WERELD LEVEN WIJ EIGENLIJK !
Laten we daar met z'n allen eens even bij stilstaan, om dan dankbaar te zijn voor wat we hebben, en niet voor wat we 'willen' hebben ! Zeker de Youngsters hier moeten zich daar heel bewust van zijn, want ondanks al hetgeen je niet hebt, zijn er belangrijker dingen dan dat, namelijk 'houden van de mensen die ook van jou houden' Succes in 2013 collega's !
Laten we met z'n allen even stilstaan bij alle miserie rondom ons, oorlog, slachtpartijen, vermoorde kinderen, hongersnood, ?armoede, werkloosheid, ziekte's, terrorisme, ...... om dan tot de conclussie te komen: IN WAT VOOR EEN WERELD LEVEN WIJ EIGENLIJK !
Laten we daar met z'n allen eens even bij stilstaan, om dan dankbaar te zijn voor wat we hebben, en niet voor wat we 'willen' hebben ! Zeker de Youngsters hier moeten zich daar heel bewust van zijn, want ondanks al hetgeen je niet hebt, zijn er belangrijker dingen dan dat, namelijk 'houden van de mensen die ook van jou houden' Succes in 2013 collega's !
oeps dubbelpost