2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 19-12-2012 18:15
Yo,

Ik ben wel benieuwd wat jullie hoogtepunten waren in 2012!

Welke gigs, releases van jezelf, meetings etc waren voor jou echt een hoogtepunt dit jaar? Hoeft niet perse met muziek te maken hebben hoor, als jouw hoogtepunt een nieuwe hond is die je hebt gekregen vind ik dat ook leuk om te weten! haha

Ben benieuwd!

Mijn hoogtepunten:?

-Met m'n neef mee de club in waar ik mocht draaien;
- ADE Next was echt vet om een x mee te maken (1ste jaar dat ik produce, 2012)
- 3,5 weken naar Florida geweest in de zomer, wat echt WAUW was!

What do you think about 2012 ??

Vote :   

maikimo    posted on 19-12-2012 18:30
Ik ben op me eigen gaan wonen.
Heb werk gevonden.?
Word papa?
Nieuwe TV gekregen en een Nieuw Bed
Me Vriendin ( nu verloofde ) ten huwlijk gevraagdt.

Mindere dingen

Ben het huis uitgezet?
een jaloerse moeder de thuis sitautie was niet meer te houden.
Helaas van 2 mensen dit jaar afscheid moeten nemen wie me heel dierbaren waren.
Te veel katers dit jaar gehad
En te veel boetes.

Music is my Drugs
D-Jesse    posted on 19-12-2012 18:34
Dat zijn toch wel vervelende dingen.. Maar ook veel positieve. Hopelijk brengt 2013 je minder mindere dingen!

Iig gefeliciteerd dat je vader wordt, en verloofd bent!
Pur-D    posted on 19-12-2012 18:47
Leuk idee!

Mijn hoogtepunten:
Meedoen aan een dj contest in Renesse en dan 2e worden,
Gedraaid op een festival
Het contact met mn vader weer opgepakt sinds lange tijd Happy, laughing
Alle festivals waar ik ben geweest, stuk voor stuk top!

Mindere dingen:
Dat we met zn alle vergaan vrijdag! 21-12-12... hahaha
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Tekhead    posted on 19-12-2012 18:58
Dat m'n gezin gelukkig is, maar verder weinig positief meegemaakt in 2012, kan alleen maar beter worden !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
LilQuint    posted on 19-12-2012 20:46
Mmm, leuk topic! Zie je gelijk wat andere ook hebben mee gemaakt Happy, laughing!

Mijn hoogtepunten,

- Mijn eerste release tekenen bij Big & Dirty (Be Yourself Music)
- Bij een Agency tekenen?
- Te horen krijgen dat andere DJ's mijn platen draaien
- Uit mijn hoofd rond de 40 boekingen gedaan te hebben (Grote, kleine, festivals)
- Mijn studio zoals ik al een tijdje van droomde eindelijk kunnen maken na lang sparen en geld opzij houden
- Mijn radioshow starten op Eclectic Radio met gigantisch goede reacties

En ja, vooral gewoon van het moment genieten Thumbs Up!

Laten we 2013 beter maken, en hopen dat iedereen een gezond jaar tegemoet gaat Happy, laughing
?
En ja, dit heb ik ook op Vato gepost haha!
D-Jesse    posted on 19-12-2012 21:10
Leuke dingen allemaal! @Pur-D fijn dat je contact heb met je vader! @Lilquint Ja zeker vet van die radioshow, als ik eraan denk tune ik toch soms ff stiekem in! Een echte Pleasure Happy, laughing

@Tekhead, dat je gezin gelukkig is, is natuurlijk het belangrijkste wat eris!
User edit by D-Jesse on 19-12-2012 @ 21:10:44 (43%)
LilQuint    posted on 19-12-2012 21:14
Thanks! Happy, laughing
RamuroDiaz    posted on 19-12-2012 21:21
Hoogtepunten voor dit jaar:

- Resident DJ geworden bij een jongeren feest wat hier in het dorp gehouden wordt.
- Paar keer hier in een lokaal caf? gedraaid, op vrijdagavond.
- Radio Interview gehad.
- Vato Gonzalez die ??n van mijn mashups nice vond Happy, laughing
- Flink gespaard voor apparatuur, en nu bijna alles bij elkaar wat ik wil hebben.
en niet zo zeer met muziek te maken:
- Kampioenschap & promotie naar 1e klassen met Basketball

(kleine) Dieptepunten
- Een korte relatie gehad, wat niet goed werkte
- een handjevol mensen die 'haten' omdat ze niet begrijpen wat mijn liefde voor muziek is, dus het blijkbaar grappig vinden dat ik produceer en draai
- Mijn nicht die anderhalve week terug is overleden
Drumworks    posted on 19-12-2012 22:58
Voor mij niet echt veel hoogtepunten maar ook niet veel dieptepunten, een paar hoogtepunten zouden kunnen zijn,
Door de laatste periode hard geknokt te hebben op school net over naar het 3e leerjaar mechatronica.
Veel contact gemaakt met mensen die in hetzelfde muziekwereldje als ik leven Happy, laughing
veel positieve reacties gekregen over mijn producties en bootlegs.

er zijn eigenlijk bijna geen dieptepunten behalve dat ik na veel onderzoek in het ziekenhuis te horen heb gekregen dat ik de ziekte van crohn heb.. dat word levenslang pillenslikken
The beats are still banging :)
D-Jesse    posted on 19-12-2012 23:01
Poster: RiliciousZ

er zijn eigenlijk bijna geen dieptepunten behalve dat ik na veel onderzoek in het ziekenhuis te horen heb gekregen dat ik de ziekte van crohn heb.. dat word levenslang pillenslikken

Shit, dat is wel een vervelende mededeling.. Sterkte!
main    posted on 19-12-2012 23:04
Havo gehaald
Droombijbaantje gevonden
2 maanden vrijwilligerswerk in Indonesi? geregeld voor januari-maart 2013
Drumworks    posted on 19-12-2012 23:04
Bedankt! Winking my eye ik had het zelf al half en half verwacht, en iedereen heeft wel wat. Ben allang blij dat ik door de voorgeschreven medicijnen mijn oude leventje weer kan oppakken Happy, laughing
The beats are still banging :)
Dynamix86    posted on 20-12-2012 00:26
Hoogtepunt:

De aanschaf van 2x CDJ-2000 en een DJM-800 Happy, laughing.
Beatmatching is overrated
mikedhanpat    posted on 20-12-2012 08:56
Hoogtepunten:?
- Eerste boekingen gehad
- Droomset gekocht (2x 2000nxs en DJM-2000)
- Eerste mix op radio?
- Volgende week een uurtje draaien in de Pacha, Ischgl!?
- Voortaan sneller dan mijn pa met racen en driften?Embarassed

Dieptepunten zijn er niet echt.?
Voor 2013 nog een paar mooie dingen in de planning!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Tekhead    posted on 20-12-2012 09:13
Laten we met z'n allen even stilstaan bij alle miserie rondom ons, oorlog, slachtpartijen, vermoorde kinderen, hongersnood, ?armoede, werkloosheid, ziekte's, terrorisme, ...... om dan tot de conclussie te komen: IN WAT VOOR EEN WERELD LEVEN WIJ EIGENLIJK !

Laten we daar met z'n allen eens even bij stilstaan, om dan dankbaar te zijn voor wat we hebben, en niet voor wat we 'willen' hebben ! Zeker de Youngsters hier moeten zich daar heel bewust van zijn, want ondanks al hetgeen je niet hebt, zijn er belangrijker dingen dan dat, namelijk 'houden van de mensen die ook van jou houden' Succes in 2013 collega's !
Tekhead    posted on 20-12-2012 09:13
Laten we met z'n allen even stilstaan bij alle miserie rondom ons, oorlog, slachtpartijen, vermoorde kinderen, hongersnood, ?armoede, werkloosheid, ziekte's, terrorisme, ...... om dan tot de conclussie te komen: IN WAT VOOR EEN WERELD LEVEN WIJ EIGENLIJK !

Laten we daar met z'n allen eens even bij stilstaan, om dan dankbaar te zijn voor wat we hebben, en niet voor wat we 'willen' hebben ! Zeker de Youngsters hier moeten zich daar heel bewust van zijn, want ondanks al hetgeen je niet hebt, zijn er belangrijker dingen dan dat, namelijk 'houden van de mensen die ook van jou houden' Succes in 2013 collega's !
oeps dubbelpost
User edit by Tekhead on 20-12-2012 @ 09:14:21 (3%)
MarcoMartinez    posted on 20-12-2012 09:20
Mooi gesproken Tekhead !

AMEN!!!
www.djmarcomartinez.com
Bloedworst    posted on 20-12-2012 09:21
Poster: Tekhead

Mooie worden Tekhead dat zijn nou precies de dingen die bijna dagelijks door mijn hooft spoken.
En jij ook en welvarend en gezond 2013.?

User edit by Bloedworst on 20-12-2012 @ 09:22:44 (5%)
thomassmith    posted on 20-12-2012 10:28

tja ik wil toch echt wel die cdj 2000 nexus hebben hoor (A) haha
Baart    posted on 20-12-2012 10:32

oeps dubbelpost

Mooi hoor Tek! Denk ik ook wel eens, de wereld is heel verknipt en egoistisch.. Fijn 2013!
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Blackaround    posted on 20-12-2012 10:38
Mijn hoogtepunt was de pioneer dj contest.
?
Ik mocht draaien in de halve finale, na erik boog en voor secret cinema etc,
heb de finale niet gehaald, maar was wel leuke ervaring!
?
Ben zeer tevreden over mijn eerste draai jaar.
?
Af en toe eens een boeking, mogen er altijd meer zijn natuurlijk.

This is an old Topic

No new postings for 4.526 days.
 Post CommentThat would be 150.9 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 13 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 7.859
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.680.811