Nieuwe batterij Dell Latitude D620
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

yujinxiang    posted on 19-12-2012 09:11
Ik heb nu bijna 2 jaar een Dell Latitude D620. In het begin kon ik zeker 3,5 uur werken op een volle accu, nu nog maar 1 uur, dan moet de oplader er weer aan.
Ik overweeg om een nieuwe batterij aan te schaffen, duur geintje van zo'n 100 euro..?Weet iemand waar ik een goedkopere Dell batterij kan kopen, behalve bij Dell zelf? Geen idee of er nog andere websites zijn die dit aanbieden.
Of heeft iemand andere nog tips??
Denk dat de batterij over een half jaartje constant aan de accu moet..is dit een probleem of schadelijk? En kost zo'n laptop nou veel stroom als hij constant op de oplader zit?
Hoop dat iemand me kan informeren!
http://www.gooarea.com/dell-vostro-3750.html

What do you think about Nieuwe batterij Dell Latitude D620 ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 19-12-2012 09:12
Ik denk dat je dat beter op een ander forum kan vragen!
Winston    posted on 20-12-2012 19:02
Voorstel voor de admins: Op andere fora heb ik gezien dat je eerst bv. 5 posts moet hebben voordat je een live link kunt plaatsen bij wijze van spam bescherming.
Tic Toc
User edit by Winston on 20-12-2012 @ 19:02:51 (24%)
Tekhead    posted on 20-12-2012 19:13
Poster: Winston
Voorstel voor de admins: Op andere fora heb ik gezien dat je eerst bv. 5 posts moet hebben voordat je een live link kunt plaatsen bij wijze van spam bescherming.

Dag makker, alles goed ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 20-12-2012 19:18
Hectisch druk man. Alles okee met jou?
Tic Toc
Tekhead    posted on 20-12-2012 19:23
Ja gaat wel, ene dag wat beter dan de andere, maar alles in orde met de kids, is het belangrijkste he Happy, laughing
Winston    posted on 20-12-2012 19:42
Ja man, je bent gezegend. Heb je een leuke kerst geplanned met je vrouw en kids of denk je dat de wereld morgen vergaat?

En ja het wordt weer tijd dat er meisjes erbij komen. Misschien is dit forum toch te gear ge-oreinteerd. Ik kan het nu allemaal zelf niet bijhouden, dus de meiden waarschijnlijk nog minder.

Als er nu wat meer over muziek werd gesproken, zou er misschien meer interesse zijn bij de meiden. Ik merk zelfs heel weinig track ID verzoekjes dan zeg maar 5 jaar terug.
Tic Toc
Tekhead    posted on 20-12-2012 19:48
Ik heb een kerstfeestje met schoonfamilie in Roosendaal, en dan een leuke gig erbij. Ik ben niet bijgelovig, dus als de wereld vergaat tja dan is't maar zo, weinig aan te doen zeker (hoef ik geen belastingen meer te betalenHappy, laughing )

Er wordt idd teveel over gear gezwamt maar is beetje normaal, elke dag bijna nieuw stuff op de markt, ls je hier een week niet komt sta je precies een decenia achter.

Meer over muziek spreken zou leuk zijn, maar de meeste hier hebben dezelfde muziekvoorkeur, tja over wat moet je dan praten.
Winston    posted on 20-12-2012 20:05
Bij mij staat een etentje geplanned in groter familieverband.

En voor het geval de wereld vergaat ga ik vanavond stappen.

Over muziek kan ik wel altijd lullen eigenlijk. Heb je de nieuwe van zus en zo gehoord, etc. Ik ben hobby DJ door de muziek en niet omgekeerd.

En ja, ik ben decennia's achter als het gaat om al die controllers. De oude tijd toen een draaitafel alleen maar een vinyl schijfje ronddraaide en alleen uiterlijk, en duurzaamheid, en betrouwbaarheid, road readiness van belang waren ....

De rest moest je doen met je 'draaikunsten.'

Nu zit op de gear van tegenwoordig een hele lading bruikbare en onbruikbare features erbij, en dat ga ik niet voor de lol bijhouden.
Tic Toc
User edit by Winston on 20-12-2012 @ 20:06:12 (4%)
Tekhead    posted on 20-12-2012 20:40
en gelijk heb je, je moet al bijna een IT-er zijn om nog te weten waarover het gaat, je bent nog te weinig bezig met de muziek zelf, en dat is toch wel jammer, maar iedereen zal daar wel en andere mening over hebben zeker Happy, laughing

Je hebt gelijk, ga vanavond nog maar eens goed stappen, you never know
Dyno    posted on 20-12-2012 21:14
Graag ontopic blijven jongens!! Cool
Hahahaha

(Voor de ts: vraag het eens op een Dell forum)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Winston    posted on 21-12-2012 18:01
Hahahaha, die chinese spammert uit Rome vindt het vast niet erg dat we hier een beetje ouwehoeren zoals deze twee grappige mannetjes. Cry

Tic Toc
User edit by Winston on 21-12-2012 @ 18:16:02 (86%)
Winston    posted on 21-12-2012 18:07

Was leuk geworden gisteravond. Met een paar mooie meiden gedanst. En we leven nog. Vanavond weer op stap om te vieren dat we nog leven en de wereld niet is vergaan.

Morgen een year end party van een club waar ik lid van ben.

En dan is het kerst.

En wat betreft de IT / gear experts. Is er nu een topic op de main page:

Poster: Bikkel2932
hoi ik heb mijn reloop rmp set die heb ik aangesloten met traktor. Ik heb ook een mpd 18 en axiom 49 die zou ik willen aansluiten op ableton live met traktor willen gebruiken net zoals op youtube dj enferno als jullie weten hoe dat moet hoor ik dat graag. (let niet op mijn spelling)?

groetjes bikkel2932

Ik lees: 'Abracadabra; hocus pokus pilatus pats; doebe, doebe, da, ....
(let niet op mijn spelling) groetjes bikkel2932.' Cool? Embarassed

Vroeger kon ik helpen. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 21-12-2012 @ 18:16:16 (62%)

This is an old Topic

No new postings for 4.522 days.
 Post CommentThat would be 150.7 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 13 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 53.374
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.441.748