Beats pro, detox of mixr (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Zico98    posted on 18-12-2012 21:19
Hoi,

Ik wil gaan dj'en en heb al apparatuur op het oog. Maar ik weet niet of ik de pro's, de detox of mixr's moet kopen. Ik hoop dat iemand me kan helpenConfused

Mvg,
Zico

What do you think about Beats pro, detox of mixr ??

Vote :   1 member likes this  

venzi    posted on 20-12-2012 14:35
Beats? no thanks... vindt persoonlijk dj's die draaien echt ''sjonnie's''.. maarja dat is mijn mening er over.?
als je van overdreven veel laag houdt zou ik ze wel kopen ja...

service is bagger bagger en nog een bagger.. om van te huilen..
Snoey    posted on 20-12-2012 17:45
Jouw comment heeft een Sjonnie gehalte.?
?
Die Mixr en Executive zijn mooie koptelefoons. ?Daarnaast ben ik blij met de Beats by Dre doorbraak, kan je teminste lekker in de trein of opweg naar werk of school lekker met een koptelefoon op zitten, zonder dat iedereen je zit aan te staren.?
?
Ik heb zelf een Pioneer HDJ2000, maar ben blij als ik me Mixr mag uitpakken. Goede koptelefoon voor tijdens het draaien en prima in het OV.
?
?
?
?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 20-12-2012 18:43
voor degene die een Beats willen kopen link klikken, tot 55% Korting

http://www.salebeatsheadphones.com
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 20-12-2012 19:04
Dat ziet er belachelijk nep uit.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 20-12-2012 19:05
Poster: Estacy
Dat ziet er belachelijk nep uit.

tja
Estacy    posted on 20-12-2012 19:11
Dit staat letterlijk zo op de site:

Since?Monster Beats Dr Dre?appeared in the world in 1978,then this headphone are famous around the worldwide.The Monster beats headphones can not only help you hear the perfect sound but also hear waht the artist hear

Cry
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 20-12-2012 19:24
1978 Confused??
djcanta    posted on 20-12-2012 22:20
Poster: Snoey
Die Mixr en Executive zijn mooie koptelefoons. ?Daarnaast ben ik blij met de Beats by Dre doorbraak, kan je teminste lekker in de trein of opweg naar werk of school lekker met een koptelefoon op zitten, zonder dat iedereen je zit aan te staren.?
?
Ik heb zelf een Pioneer HDJ2000, maar ben blij als ik me Mixr mag uitpakken. Goede koptelefoon voor tijdens het draaien en prima in het OV.

je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb zelf de afgelopen 16jr behoorlijk wat hoofdtelefoons versleten en de MixR is niet voor niks zo populair. Al ben ik wel zo van; ik ben blij dat ik 'm eerst goed heb getest voor ik hem kocht. Ik ben niet zo'n internet-shopper. Aan de andere kant kan ik 'm nu wel moeiteloos een ander aanbevelen! Maar dan nog; smaken verschillen. We houden ook niet allemaal van dezelfde vrouw en 't zelfde eten. Dus goed proberen voor je iets koopt! Weet wat je wil. Het is een hoop geld en zeker voor de DJ's die nooit een eurootje verdienen. Voor een DJ die regelmatig gigs heeft is 't wat makkelijker.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Snoey    posted on 21-12-2012 13:53
Dit wordt mijn 6e (Technics, Senheiser, Senheiser, Stanton, Pioneer) koptelefoon volgens mij, heb hem al eens gebruikt de Mixr en was tevreden over het geluid. Voor de studio heb ik mooie monitoren en een apparte (echt een lelijke) studio koptelefoon.
?
Voor mij is het grootste argument dat ik dit ding in de trein op kan hebben voor als ik iets wil kijken in de trein of als ik op school aan het werk ben, zonder dat mensen denken 'wanna be DJ' etc.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
djcanta    posted on 21-12-2012 14:14
1 member likes this  dat laatste stukje 'zonder dat de mensen denkn dat ik een wanna be dj ben' zal ik echt schijt aan hebben. Ik draai al 16 jr en 't laat me koud wat ze denken.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Zico98    posted on 21-12-2012 19:55
Poster: djcanta
dat laatste stukje 'zonder dat de mensen denkn dat ik een wanna be dj ben' zal ik echt schijt aan hebben. Ik draai al 16 jr en 't laat me koud wat ze denken.
  Ben het helemaal met je eens!!!!?

Tekhead    posted on 23-12-2012 01:35
Poster: djcanta
dat laatste stukje 'zonder dat de mensen denkn dat ik een wanna be dj ben' zal ik echt schijt aan hebben. Ik draai al 16 jr en 't laat me koud wat ze denken.

Zo hard bedoelde Snoey het niet Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 4.523 days.
 Post CommentThat would be 150.8 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 2 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 20.205
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.693.157