Poster: Snoey
Die Mixr en Executive zijn mooie koptelefoons. ?Daarnaast ben ik blij met de Beats by Dre doorbraak, kan je teminste lekker in de trein of opweg naar werk of school lekker met een koptelefoon op zitten, zonder dat iedereen je zit aan te staren.?
?
Ik heb zelf een Pioneer HDJ2000, maar ben blij als ik me Mixr mag uitpakken. Goede koptelefoon voor tijdens het draaien en prima in het OV.
je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb zelf de afgelopen 16jr behoorlijk wat hoofdtelefoons versleten en de MixR is niet voor niks zo populair. Al ben ik wel zo van; ik ben blij dat ik 'm eerst goed heb getest voor ik hem kocht. Ik ben niet zo'n internet-shopper. Aan de andere kant kan ik 'm nu wel moeiteloos een ander aanbevelen! Maar dan nog; smaken verschillen. We houden ook niet allemaal van dezelfde vrouw en 't zelfde eten. Dus goed proberen voor je iets koopt! Weet wat je wil. Het is een hoop geld en zeker voor de DJ's die nooit een eurootje verdienen. Voor een DJ die regelmatig gigs heeft is 't wat makkelijker.