oke, als vaste dre gebruiker zeg ik je het volgende:
dre en slechte service NO WAY!
beats by dre geeft aan iedere klant de beste service, ik heb 2x de solo gehad, heb 3x de studio en 1x de pro, en ook de mixr was al bij me in gebruik, en ik moet zeggen dat ik telkens heel tevreden was over de service, ik kocht ze allemaal in de winkel en niet online, de solo's waren echter onbruikbaar voor het draaien, deze verkocht ik, de studio gebruik ik er 1 van voor gewoon gebruik, en 2 andere zijn effectief voor studiowerk (let wel, een eerlijke sound geven die beats niet echt) ?de pro gebruik ik voor het draaien. super tevreden van, waar andere djs het HP level over de helft draaien, kom ik met minder dan een kwartje toe voor m'n beats, en toch evengoed kan draaien.
in totaal heb ik echter 5x de studio gehad, had 1x breuk, door een productiefout, de scharnier was kapot gegaan, maar dre gaf dit ook toe en schonk me kosteloos een andere (via mail kon ik deze zelfs gratis laten personaliseren, maar dan moest die online via amerika komen, en had hem snel nodig, dus besloot mij gewoon in de winkel een andere te kiezen) dan had ik dus die nieuwe, en was tevreden en kocht me een tweede bij, bij de 3e die ik bijkocht scheurde m'n kabeltje een beetje, maar ook pas na een 5tal maand gebruik, en niet ernstig hij werkte nog perfect, deed een belletje naar de winkel, die me garandeerden contact op te zullen nemen met beats, en dat deden ze ook, anderhalf uur later kreeg ik telefoon, beste klant, breng u koptelefoon binnen, u krijgt een nieuwe, toen kreeg ik een nieuwe + van de winkel zelf nog een cadeaubon van 15 euro (niet veel maar toch, goeie service allesinds) vervolgens kocht ik me nog een studio bij. (ik gebruik eentje bij mn ma, en eentje bij mn pa, en de ander gaat over en weer aan de ipod op bevindt zich in de auto. dan was die batterijen rompslomp mij bij livewerk beu, ik kocht me dus een pro aan, en daar ben ik nu, na anderhalf jaar ongeveer, nog altijd ontzettend tevreden van. enig nadeel is eigenlijk de slechte beschermhoes, bij de pro en detox meegeleverd.