Beats pro, detox of mixr (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Zico98    posted on 18-12-2012 21:19
Hoi,

Ik wil gaan dj'en en heb al apparatuur op het oog. Maar ik weet niet of ik de pro's, de detox of mixr's moet kopen. Ik hoop dat iemand me kan helpenConfused

Mvg,
Zico

What do you think about Beats pro, detox of mixr ??

Vote :   

LilQuint    posted on 18-12-2012 21:29
Sennheiser HD 25 II,

Geloof mij, daar ga je GEEN spijt van krijgen!
Megitto    posted on 18-12-2012 21:33
Als dj zou ik hier ook voor gaan! is en blijft een klassiek staaltje bouwkunst (beetje zoals technics kiezen als tt)
Baart    posted on 18-12-2012 21:44
Zoals hierboven al wordt gezegd! Ben zelf niet echt een fan van de beats, door het te overdreven laag.
Kijk ook eens naar de Aiaiai tma-1, deze heb ik Embarassed
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Certas    posted on 18-12-2012 21:49
Poster: Baart
Zoals hierboven al wordt gezegd! Ben zelf niet echt een fan van de beats, door het te overdreven laag.
Kijk ook eens naar de Aiaiai tma-1, deze heb ik Embarassed

Hoorde daar ook goede verhalen over! Zit deze na een lange tijd nog goed op je hoofd en goed te gebruiken voor produceren? Happy, laughing
http://www.soundcloud.com/Certas
dj-zero    posted on 18-12-2012 21:52
Poster: Megitto
Als dj zou ik hier ook voor gaan! is en blijft een klassiek staaltje bouwkunst (beetje zoals technics kiezen als tt)

?
En zelfs als headphones kun je voor een stevige en goede headphone terecht bij technics!
Heb ook hier nog steeds geen spijt van!
Artez    posted on 18-12-2012 21:58
En als je perse Beats wil kopen zou ik zeker weten voor de MIXR's gaan!
Estacy    posted on 18-12-2012 22:42
Pro: ding zit gruwelijk slecht in mekaar, leuk dat metaal, maar de scharnieren zijn bagger, net als de hoofdband. Geluid? tja...?
Mixr is wel aardig, duur, maar wel leuk om naar te kijken, klinkt vrij goed en stevig.?

Maar zoals al gezegd is, Sennheiser HD25 is in elk opzicht beter.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Artez    posted on 18-12-2012 22:59
Trouwens als je net begint met draaien is de Stanton PRO DJ 2000 ook geen slechte keuze. Je bespaart hiermee ook meer geld voor ander apparatuur! Maar goed ik weet niet hoe het met jou budget zit hoor! Je hoeft niet een peperdure koptelefoon te hebben om goed te kunnen mixen!
Dynamix86    posted on 18-12-2012 23:18
De V-Moda M-100 is volgens velen de besten op de markt op dit moment. Hij kost +- 250 euro, maar is supermooi en je kunt hem customizen. Geluid schijnt ook super te zijn. Check de site voor meer info.
Beatmatching is overrated
TripleSpin    posted on 19-12-2012 00:45
Ik heb zelf de mixr. 2/3 weken geleden is deze kapot gegaan terwijl dat ding net een half jaar oud is.
Het is een super fijn dingetje alleen de hoofdband zelf is van plastic. Op den duur, op de draai avond, voelde ik dat m'n hoofdtelefoon wat losser zat. Dus? ik kijk goed naar die band. Zit er een knik in. Op goed geluk toch nog de avond af kunnen maken. Maar daarna wou ik 'm opbergen in het hoesje wat daarbij zit. Breekt heel die band doormidden.
Ik gebruik 'm wel redelijk vaak, namelijk 3 draaiklussen?per week,?maar dit moet niet kunnen bij een hoofdtelefoon van deze prijsklasse.
?
Nu een stukje over service van beats en de winkel met het roze logotje:
Ik heb m'n hoofdtelefoon logischerwijs dus terug gestuurd naar de winkel met het roze logotje. Kreeg ik een aantal dagen terug een mailtje dat ze de beats defect terug hadden gekregen van de leverancier met de de mededeling dat beats heeft geconstateerd dat het door een externe oorzaak defect is geraakt. Oftewel de winkel met het roze logotje wou deze vrolijk defect naar mij terug sturen zonder er zelf vraagtekens erbij te zetten.
Dat nog niet alles.
Ik dus naar de service lijn gebelt.
Ik zou diezelfde avond of de volgende dag terug gebelt worden met een verdere oplossing.
Het was nu 3 dagen geleden, dus zelf maar weer gebelt. Hadden ze bij het roze logo winkeltje er nog niks aan gedaan.

Oftewel mijn conclusie: Koop geen dr. dre hoofdtelefoon en neem andere opties in overweging die medegebruikers hier boven me voorstellen. En wil je dan toch nog dr. dre, succes met de garantie als deze defect raakt.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 19-12-2012 @ 00:46:51 (1%)
youngbeatsz    posted on 19-12-2012 02:03
oke, als vaste dre gebruiker zeg ik je het volgende:
dre en slechte service NO WAY!
beats by dre geeft aan iedere klant de beste service, ik heb 2x de solo gehad, heb 3x de studio en 1x de pro, en ook de mixr was al bij me in gebruik, en ik moet zeggen dat ik telkens heel tevreden was over de service, ik kocht ze allemaal in de winkel en niet online, de solo's waren echter onbruikbaar voor het draaien, deze verkocht ik, de studio gebruik ik er 1 van voor gewoon gebruik, en 2 andere zijn effectief voor studiowerk (let wel, een eerlijke sound geven die beats niet echt) ?de pro gebruik ik voor het draaien. super tevreden van, waar andere djs het HP level over de helft draaien, kom ik met minder dan een kwartje toe voor m'n beats, en toch evengoed kan draaien.

in totaal heb ik echter 5x de studio gehad, had 1x breuk, door een productiefout, de scharnier was kapot gegaan, maar dre gaf dit ook toe en schonk me kosteloos een andere (via mail kon ik deze zelfs gratis laten personaliseren, maar dan moest die online via amerika komen, en had hem snel nodig, dus besloot mij gewoon in de winkel een andere te kiezen) dan had ik dus die nieuwe, en was tevreden en kocht me een tweede bij, bij de 3e die ik bijkocht scheurde m'n kabeltje een beetje, maar ook pas na een 5tal maand gebruik, en niet ernstig hij werkte nog perfect, deed een belletje naar de winkel, die me garandeerden contact op te zullen nemen met beats, en dat deden ze ook, anderhalf uur later kreeg ik telefoon, beste klant, breng u koptelefoon binnen, u krijgt een nieuwe, toen kreeg ik een nieuwe + van de winkel zelf nog een cadeaubon van 15 euro (niet veel maar toch, goeie service allesinds) vervolgens kocht ik me nog een studio bij. (ik gebruik eentje bij mn ma, en eentje bij mn pa, en de ander gaat over en weer aan de ipod op bevindt zich in de auto. dan was die batterijen rompslomp mij bij livewerk beu, ik kocht me dus een pro aan, en daar ben ik nu, na anderhalf jaar ongeveer, nog altijd ontzettend tevreden van. enig nadeel is eigenlijk de slechte beschermhoes, bij de pro en detox meegeleverd.
youngbeatsz    posted on 19-12-2012 02:03
oke, als vaste dre gebruiker zeg ik je het volgende:
dre en slechte service NO WAY!
beats by dre geeft aan iedere klant de beste service, ik heb 2x de solo gehad, heb 3x de studio en 1x de pro, en ook de mixr was al bij me in gebruik, en ik moet zeggen dat ik telkens heel tevreden was over de service, ik kocht ze allemaal in de winkel en niet online, de solo's waren echter onbruikbaar voor het draaien, deze verkocht ik, de studio gebruik ik er 1 van voor gewoon gebruik, en 2 andere zijn effectief voor studiowerk (let wel, een eerlijke sound geven die beats niet echt) ?de pro gebruik ik voor het draaien. super tevreden van, waar andere djs het HP level over de helft draaien, kom ik met minder dan een kwartje toe voor m'n beats, en toch evengoed kan draaien.

in totaal heb ik echter 5x de studio gehad, had 1x breuk, door een productiefout, de scharnier was kapot gegaan, maar dre gaf dit ook toe en schonk me kosteloos een andere (via mail kon ik deze zelfs gratis laten personaliseren, maar dan moest die online via amerika komen, en had hem snel nodig, dus besloot mij gewoon in de winkel een andere te kiezen) dan had ik dus die nieuwe, en was tevreden en kocht me een tweede bij, bij de 3e die ik bijkocht scheurde m'n kabeltje een beetje, maar ook pas na een 5tal maand gebruik, en niet ernstig hij werkte nog perfect, deed een belletje naar de winkel, die me garandeerden contact op te zullen nemen met beats, en dat deden ze ook, anderhalf uur later kreeg ik telefoon, beste klant, breng u koptelefoon binnen, u krijgt een nieuwe, toen kreeg ik een nieuwe + van de winkel zelf nog een cadeaubon van 15 euro (niet veel maar toch, goeie service allesinds) vervolgens kocht ik me nog een studio bij. (ik gebruik eentje bij mn ma, en eentje bij mn pa, en de ander gaat over en weer aan de ipod op bevindt zich in de auto. dan was die batterijen rompslomp mij bij livewerk beu, ik kocht me dus een pro aan, en daar ben ik nu, na anderhalf jaar ongeveer, nog altijd ontzettend tevreden van. enig nadeel is eigenlijk de slechte beschermhoes, bij de pro en detox meegeleverd.
TripleSpin    posted on 19-12-2012 02:13
Als ik dit zo lees bij jou youngbeatsz dan is de service inderdaad goed. Maar waarom maken ze er bij mij dan zo'n probleem van? Of ligt dit aan de roze winkel dat ze er te weinig aan doen??
Want het defect is bij mij door het op en af zetten gebeurt. Ik heb hier zelfs een sony mdr-v700 liggen die nog heel is na 6 jaar. En laat dat nu een hoofdtelefoon zijn die bekend staat om het breken met het op en af zetten. Dus ben nogal voorzichtig met m'n hoofdtelefoons.
Dus ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden door de winkel of door beats.
Baart    posted on 19-12-2012 07:53
Poster: Certas
Hoorde daar ook goede verhalen over! Zit deze na een lange tijd nog goed op je hoofd en goed te gebruiken voor produceren? Happy, laughing

Ze zijn zeker wel goed! Sluit goed af, en zit lekker op je oren. Minpuntje voor mij is wel dat er geen kussentje bovenop de hoofdband zit, wat eerst niet zo fijn was maar nu geen probleem meer is. Blijft toch iets heel persoonlijks, en gezien het prijsverschil niet zo groot is zou ik ook naar de hd 25 II kijken. Ik kon de aiaiai voor 129 krijgen bij een winkel in r'dam halen Happy, laughing
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Zico98    posted on 19-12-2012 09:36
Bedankt allemaal,

Ik kijk nog even naar e aiaiai en senheiser en v moda dingen.?

Zico98    posted on 19-12-2012 09:49
welke is beter die aiaiai of senheiser, of dat v moda dingConfused
Certas    posted on 19-12-2012 09:57
Poster: Zico98

Ga naar de winkel en test ze. Zo kom je erachter welke koptelefoon het best op je hoofd zit en welk geluid je eruit verwacht.
http://www.soundcloud.com/Certas
DJSHAK3S    posted on 19-12-2012 10:35
Als je zo nodig beats Will koop dan een neppe, klinken bijna hetzelfde.

Tekhead    posted on 19-12-2012 11:08
Poster: Zico98

kwestie van smaak, zijn beide top HP's
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djcanta    posted on 19-12-2012 12:25
ik heb de Beats MixR sinds 3 maanden en ik moet zeggen dat ik echt SUPER tevreden ben over 't gebruik!
de hoofdtelefoon zit lekker, klinkt goed en hij is lekker in 't gewicht / formaat!

de extra kabel gebruik ik als ik aan 't fitnessen ben en de beats gebruik aan m'n iPhone, omdat in deze kabel een afstandsbediening / mic zit weggewerkt. Gewoon makkelijk... Mijn HDJ2000 heb ik snel kunnen door verkopen.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
maikimo    posted on 19-12-2012 16:12
ik vind de senheizer toch het beste nog !
Music is my Drugs
FASA    posted on 19-12-2012 16:45
Kijk ook eens naar de headphones van Xone, zijn wat grotere modellen ?maar zit zoveel beter geluid in dan die Beats rommel voor een veel betere prijs. In principe kun je eigenlijk voor het draaien alles beter kopen dan Beats vind ik persoonlijk. Maar goed toch zie je best wat (bekende) DJ'S ermee draaien dus het zal vast kunnen.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Zico98    posted on 19-12-2012 16:47
en de denon DN-HP 1000 Confused??
TripleSpin    posted on 19-12-2012 17:13
Nog even een update over de service van beats: Ronduit belachelijk is het dus. De winkel heeft contact gehad met de leverancier en die verteld doodleuk dat ze vol blijven houden dat het door een externe oorzaak komt.
Oftewel ik kan het maar bekijken.
Dus bedenk goed of je 240,- weg wil gooien.
thomassmith    posted on 20-12-2012 13:51
mensen mensen mensen, bespaar je die som geld en koop gewoon een stanton dj pro 2000. Dat ding gaat nu al 6 jaar mee en nog steeds geen defecten. En ff serieus, volgens mij heb ik hier op het forum nog nooit een topic gezien van, ja me pro 2000 is kapot of iets in die trans. En laten we eerlijk zijn die beats en vmoda stuff is gewoon populair op het moment, volgend jaar zijn er weer andere merken die populair zijn.

58 Users online: 10 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 9.862
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.774.276