Poster: Certas
Ik ben gewoon begonnen met veel luisteren van de muziek die ik wil maken. Daardoor ben ik gaan herkennen welke elementen er in een track zitten en hoe de arrangement is etc.
?
Volgens mij is er niet een wijze van: zo moet je het doen. Gewoon dingen uitproberen en dan komt er vanzelf wel uit.
Ikzelf werk altijd vanuit de kick en bouw daar alles omheen qua synths. Het kan nooit kwaad om dingen op te zoeken zoals het EQ'en wat wel belangrijk is in je track maar probeer eerst de standaard dingen onder de knie te krijgen.
?
Ik kan ook geen keyboard spelen maar ik hoor wat goed en wat fout is en dat is het belangrijkste, je gehoor
Poster: youngbeatsz
om even een voorbeeld te geven: vato gonzalez-army of bastards . Hij maakt gebruik van een gewone electrische piano precies, met wat effecten op, om naar zijn break toe te gaan, dat vind ik bv echt super klinken, en zo werk ik altijd, maar vaak loopt het strop omdat ik niet de juiste synth kan krijgen voor wat ik wil.?
Poster: main
Aankloten, heel veel aankloten. De eerste maanden, beter gezegd het eerste jaar, moet je alles eerst leren kennen voordat je het kunt gebruiken. Daarnaast is het puur lol hebben, zorg ervoor dat je het leuk blijft vinden!!
Poster: FASA
Vind je? vind juist op dit moment echt veel vage stromingen ontstaan. Ja idd op radio/tv/commerciele feesjes hoor je continu hetzelfde maar als je goed zoekt zijn er echt zoveel vette dingen. Nadeel is wel als er iets doorkomt doet wel weer gelijk 100 man het na inderdaad. Vooral al die electro house dingen en trap op dit moment.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.