Hellup nodig ~! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 16-12-2012 14:39
EDIT: Ik ben een beetje in de stress haha. Ik weet ECHT niet wat ik zal doen. Zijn er hier misschien een paar mensen die serieus een mening hebben, of een optie? Jesse Human leek me nu het beste, maar wat vinden jullie daarvan?

Yo guys,

Ik ga meedoen met een DJ Contest en daarvoor moet ik een tape insturen.

Maar ik zit nog steeds in een dilemma met mijn naam. Ik ga geen poll openen want daar heb ik een beetje een hekel aan haha.

Maar wat vinden jullie van:

-D-Jesse
- Jesse Human

Of als je iets anders weet, graag ook reageren!?smile
Volledige naam is Jesse Hummen, en ik produce ook dus heb liever geen ?'DJ' voor m'n naam?smile

Oja en had dit topic al geplaatst, maar hij staat niet in de homepage? Had hem in DJ Talk geplaats. Vandaar dat ik hem nu in Producers Studio plaats...

User edit by D-Jesse on 29-12-2012 @ 00:31:37 (41%)

What do you think about Hellup nodig ~! ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 21-12-2012 16:09
Whaha lol, had een x die generator gebruikt, kwam er 'DJ Garage' uit. Hoe verzin je het?Cool

Ja natuurlijk weet iedereen dat ik een mens ben, maar het gaat voornamelijk dat mijn achternaam eruit is afgeleid. Zelf denk ik toch dat dat hem wordt, heb er wel een goed gevoel bij! Alleen ff kijken of bij mensen 'Jesse' op z'n engels uitgesproken wel goed klinkt als jongen :p Thanks voor de reacties!
D-Jesse    posted on 29-12-2012 00:31
Ik ben een beetje in de stress haha. Ik weet ECHT niet wat ik zal doen. Zijn er hier misschien een paar mensen die serieus een mening hebben, of een optie? Jesse Human leek me nu het beste, maar wat vinden jullie daarvan?
Maracas    posted on 29-12-2012 00:41
Jesse Human vind ik zelf wel een beetje een rare naam. Ik dacht dat ik ook al in dit topic had gereageerd, maar ik kan mijn post niet vinden ofzoCry

Ik gaf het idee Jessed
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
D-Jesse    posted on 29-12-2012 00:53
Jaa dat klopt Maracas, was een dubbel topic, 1tje wilde niet in de homepage verschijnen. Maar Jessed is ook niet verkeerd nee, thanks!

Berry-J ((Jesse)BESSEn-J) haha lool
Maracas    posted on 29-12-2012 01:02
Poster: D-Jesse
Jaa dat klopt Maracas, was een dubbel topic, 1tje wilde niet in de homepage verschijnen. Maar Jessed is ook niet verkeerd nee, thanks!

Berry-J ((Jesse)BESSEn-J) haha lool

Ah op die manier.?

Ja ik weet niet man, ik vind persoonlijk elke naam die uit 'woordje-letter' bestaat een beetje zo'n Ali-B gehalte hebben hehe
D-Jesse    posted on 29-12-2012 01:05
Ja dat Berry-J was ook als grapje bedoeld haha. Maar zelf vond ik Jessed een beetje op 'Jacked' de radio show van Afrojack lijken haha.

Jesse-D vind je dus op Ali-B lijken he? haha
Maracas    posted on 29-12-2012 01:08
Hmm daar heb je ook wel weer een punt, maar ik zou persoonlijk niet die connectie gelijk leggen naar Jacked, als ik zie dat iemands naam Jessed zou zijn.?

Nouja, kijk, wilde je zeggen dat het niet zo is dan? Haha, nee je snapt wel wat ik bedoel denk ikFoot in Mouth
D-Jesse    posted on 29-12-2012 01:21
Hahahaha neeman ik snap wat je bedoeld ja. Jesse Human wordt t m niet meer. Jessed ga ik nog over na denken. Thanks!

Als er nog anderen zijn met een optie/mening, voel je vrij een reactie te plaatsen! gheghe
D-Jesse    posted on 29-12-2012 22:38
Yooow, ik ben met een andere producer erop gekomen om Jesse Flames te doen, vind het zelf wel pakkend klinken. Moet eerlijk zggen dat het ook wel bij me past haha. Wat vinden jullie?
RyanSilva    posted on 29-12-2012 22:48
Heb je vlammen??Cool
http://twitter.com/djryansilva
Tekhead    posted on 29-12-2012 22:56
Yooow, ik ben met een andere producer erop gekomen om Jesse Flames te doen, vind het zelf wel pakkend klinken. Moet eerlijk zggen dat het ook wel bij me past haha. Wat vinden jullie?

Flame, niet FlameS, klinkt beter, bekt beter.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
D-Jesse    posted on 29-12-2012 23:05
Poster: RyanSilva
Heb je vlammen??Cool

Ben vlammende toch

haha
main    posted on 29-12-2012 23:11
Om heel eerlijk te zijn vind ik ?flame? en ?human? allemaal afgezaagde termen. Niet perse te simpel, maar het is gewoon niks. vlam, mens, klinkt niet heel interessant.

Zie hierboven bijvoorbeeld ?Maracas? of ?Ryan Silva?, toffe namen.

Het hoeft geen dubbele naam te zijn, het woord hoeft niet te bestaan. Het kan zelfs een simpel woord, of een simpele naam zijn. Neem 'Ryan Silva', geen bijzondere naam maar wel pakkend.?

Om enkele random namen te bedenken: Jeazy, Jease, Jouse, Jessee
De uitspraak kan ook altijd anders uitpakken

Tekhead    posted on 29-12-2012 23:18
Ja dat Berry-J was ook als grapje bedoeld haha. Maar zelf vond ik Jessed een beetje op 'Jacked' de radio show van Afrojack lijken haha.

Jesse-D vind je dus op Ali-B lijken he? haha

Inderdaad, die eenletterige achternamen zijn pass?. ?Waarom bvb niet d'Jess, kort en krachtig.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
AdenFarleigh    posted on 30-12-2012 13:54
Om dan gelijk helemaal out-of-the-box te denken, waarom dat Jesse niet helemaal lozen? Tis voor een alias niet verplicht om binnen je eigen straatje te blijven ofzo Winking my eye
Neem mijn naam, echte naam is Kevin, alias is Aden. Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
D-Jesse    posted on 02-03-2013 12:11
Hup, even een bump na 2 maanden. Ondertussen sta ik in het contest als 'D-Jesse' en dat begint me te irriteren haha. En hoop dus ook voordat ik moet draaien in de finale (5 april, Melkweg Amsterdam) m'n naam veranderd te hebben. :p

@Kevin ja dat hoeft helemaal niet joh! Bijv de naam 'Vato Gonzalez' , zie geen link met Bjorn Franken hoe die echt heet. Ik hoef ook zeker geen artiesten naam waar m'n echte naam in voorkomt, juist liever niet haha.

Tot nu toe is het Jesse Human, misschien mensen nog met andere ideeen of meningen? Happy, laughing
HeroS_NL    posted on 02-03-2013 13:17
Wat is er mis met D-Jesse?
http://www.djheros.nl/
chef    posted on 02-03-2013 13:21
De naam maakt niet de Dj, de dj maakt de naam. ik bedoel dus dat als mensen goed vinden wat je doet of ze gewoon van je houden, ze je naam vanzelf tof vinden. zeg nou eerlijk Jacob van Hage en Armin van buuren zouden zo klas genootjes van me kunnen zijn die niks met dj'en doen maar elke zaterdag op de schaakclub te vinden zijn. Zij hebben zelf die naam een ''betekenis'' gegeven en dat maakt de naam en dj vet (denk ik haha). Dus kies een naam waaran je jezelf niet gaat irriteren en als het goed is wordt de naam dan vanzelf een top dj naam!
D-Jesse    posted on 02-03-2013 14:01
Poster: HeroS_NL
Wat is er mis met D-Jesse?

Ik vind het gewoon niks hahaha

En @ Chef bedankt voor je reactie, je hebt helemaal gelijk met je verhaal. Maar wie weet komt er hier een suggestie langs die me inspiratie heeft voor een goeie naam Winking my eye
Gerdo    posted on 02-03-2013 14:08
Jesse Human vind ik niet echt wat! Dan vind ik d-jesse beter!
Luxx    posted on 02-03-2013 18:49
Jessed zou ik niet doen. niet omdat het lijkt op Jacked maar omdat het lijkt op Jizzed qua klank. toch zou ik verder kijken naar een andere naam want D-jesse komt zo gangster over op een of andere manier.
www.mothermusic.nl
FSR    posted on 02-03-2013 19:03
Jessin Hummen was het toch?
?
*FSR gooit het door haar vertaal-machine heen*

*bliep bliep bliep -prrrrttttt DONE!*
?
De stagenaam van Jessin Hummen wordt:
?
Jemmin Hussen!
of
Hessin Jummen!
of
Hemmin Jussen!

Dank u dat u gebruikt heeft gemaakt van de FSR stage-naam creator versie 2.0.1.3.

Dat is dan 5 euro. Graag contantCool!
MRowan    posted on 05-03-2013 19:40
haha jesse :p ik heb geluk dat ik een redelijk vette 2de naam heb (Rowan) en ik heet eigenlijk mark. Dusdan word het MarkRowan of MrRowan. Klinkt beter als Mark van der Meulen :p. Heb jij geen 2de naam of iets wat goed bij Jesse past? Al vindt ik D-Jesse welvet!
Maracas    posted on 05-03-2013 20:45
HUMMER! Embarassed?das VLAMMEN en in combi met je naam!?Cool
Timo_V    posted on 05-03-2013 23:11
Poster: FSR
Jessin Hummen was het toch?
?
*FSR gooit het door haar vertaal-machine heen*

*bliep bliep bliep -prrrrttttt DONE!*
?
De stagenaam van Jessin Hummen wordt:
?
Jemmin Hussen!
of
Hessin Jummen!
of
Hemmin Jussen!

Dank u dat u gebruikt heeft gemaakt van de FSR stage-naam creator versie 2.0.1.3.

Dat is dan 5 euro. Graag contantCool!

Haha, vind die eerste wel nice.
Jij moet nickname creator worden!
Music is life

This is an old Topic

No new postings for 4.451 days.
 Post CommentThat would be 148.4 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

146 Users online: 6 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 13.907
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.859