Poster: Dynamix86
D-Jesse vind ik ok?, maar voor Jesse Human zou ik niet gaan; ze zien zo ook wel dat je een 'human' bent.
Een goede dj-naam verzinnen blijft lastig; ik ben over die van mij ook nog lang niet uit. Ik zou zeggen, neem een lijst met namen/woorden door die met de letter D beginnen en hopelijk krijg je daar wat inspiratie van. Denk ook aan je stijl van draaien, de muziek die je draait, specifieke eigenschappen van jezelf etc.
Ik heb ook nog een algemene tip voor je voor die wedstrijd: draai geen muziek die nog niet gereleast is. De jury weet dat meestal en dat vinden ze niet fijn.
Wat wil je eigenlijk bereiken door mee te doen aan die wedstrijd?
Poster: Valkoinen
In dilemma zit ook een 'D', misschien kan je daar wat mee? Jesse Dylema? (Spreek uit op z'n Engels)
Poster: dj-zero
?
In het engels is het ook dilemma, en om eerlijk te zijn denk als je t met een Y gaat schrijven dat mensen er maar 'dailemma'van maken en dat doet mij denken aan de dalai lama, weet niet waarom, dat is t eerste dat in mij op komt.
Poster: Yorick
Ach waarom nog een naam kiezen einde van de wereld is toch over 6 dagen
Poster: Lomme_
Pitcher :D (link draaien & baseball)
Poster: D-Jesse
?Meeste op het Vato zeggen Jesse Human, vind het zelf ook wel lekker. Maar 'Jesse' ben ik bang dat het meisjes achtig gaat klinken...