Hellup nodig ~! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 16-12-2012 14:39
EDIT: Ik ben een beetje in de stress haha. Ik weet ECHT niet wat ik zal doen. Zijn er hier misschien een paar mensen die serieus een mening hebben, of een optie? Jesse Human leek me nu het beste, maar wat vinden jullie daarvan?

Yo guys,

Ik ga meedoen met een DJ Contest en daarvoor moet ik een tape insturen.

Maar ik zit nog steeds in een dilemma met mijn naam. Ik ga geen poll openen want daar heb ik een beetje een hekel aan haha.

Maar wat vinden jullie van:

-D-Jesse
- Jesse Human

Of als je iets anders weet, graag ook reageren!?smile
Volledige naam is Jesse Hummen, en ik produce ook dus heb liever geen ?'DJ' voor m'n naam?smile

Oja en had dit topic al geplaatst, maar hij staat niet in de homepage? Had hem in DJ Talk geplaats. Vandaar dat ik hem nu in Producers Studio plaats...

User edit by D-Jesse on 29-12-2012 @ 00:31:37 (41%)

What do you think about Hellup nodig ~! ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 16-12-2012 14:45
1 member likes this  Na bijna 800 berichten zou je toch moeten weten dat dit thuishoort in dit topic??Cry
Where the music meets the deejay!
D-Jesse    posted on 16-12-2012 14:46
Daar heb ik ook mijn dilemma neergezet. Niet veel reacties op gehad, dus hoopte dat mensen me konden helpen in dit topic! Had in dat topic al aangegeven dat ik waarschijnlijk een topic ervoor zou openen, als er niet veel reacties kwamen.. .Winking my eye
Dynamix86    posted on 16-12-2012 15:02
D-Jesse vind ik ok?, maar voor Jesse Human zou ik niet gaan; ze zien zo ook wel dat je een 'human' bent Thumbs Up.

Een goede dj-naam verzinnen blijft lastig; ik ben over die van mij ook nog lang niet uit. Ik zou zeggen, neem een lijst met namen/woorden door die met de letter D beginnen en hopelijk krijg je daar wat inspiratie van. Denk ook aan je stijl van draaien, de muziek die je draait, specifieke eigenschappen van jezelf etc.

Ik heb ook nog een algemene tip voor je voor die wedstrijd: draai geen muziek die nog niet gereleast is. De jury weet dat meestal en dat vinden ze niet fijn Winking my eye.

Wat wil je eigenlijk bereiken door mee te doen aan die wedstrijd?

Beatmatching is overrated
D-Jesse    posted on 16-12-2012 15:06
1 member likes this  
Poster: Dynamix86
D-Jesse vind ik ok?, maar voor Jesse Human zou ik niet gaan; ze zien zo ook wel dat je een 'human' bent Thumbs Up.

Een goede dj-naam verzinnen blijft lastig; ik ben over die van mij ook nog lang niet uit. Ik zou zeggen, neem een lijst met namen/woorden door die met de letter D beginnen en hopelijk krijg je daar wat inspiratie van. Denk ook aan je stijl van draaien, de muziek die je draait, specifieke eigenschappen van jezelf etc.

Ik heb ook nog een algemene tip voor je voor die wedstrijd: draai geen muziek die nog niet gereleast is. De jury weet dat meestal en dat vinden ze niet fijn Winking my eye.

Wat wil je eigenlijk bereiken door mee te doen aan die wedstrijd?

Hoezo geen muziek draaien die nog niet is gereleased? Wat is daar verkeerd aan? Winking my eye

En ik wil ermee bereiken dat ik mag draaien op grote Friss feesten & zo een beetje naamsbekendheid krijg Happy, laughing & Het me hartstikke leuk lijkt natuurlijk!
dj-zero    posted on 16-12-2012 15:41
Het probleem van ongereleasde tracks is dat meteen bekend is dat deze niet legaal zijn verkregen.
Niet iedere jury zal hierop letten, maar je kunt idd de pech hebben dat ze erop letten en het hen opvalt.
?
Ik zelf vind jesse human beter(al zou ik t misschien omdraaien)
woorden met een D, dilemma jesse aangezien je een dilemma hebt in t maken van je keuze:P
D-Jesse    posted on 16-12-2012 15:45
Promo's zijn toch legaal! Als ik een promo van Funk-D krijg voordat hij gereleased is, is het toch legaal ?:P Maargoed ik heb 1 promo gekregen van een track die nog niet gereleased is..

Haha en bedankt voor je mening van m'n naam!
User edit by D-Jesse on 16-12-2012 @ 15:45:35 (25%)
Yorick    posted on 16-12-2012 15:47
Ach waarom nog een naam kiezen einde van de wereld is toch over 6 dagen Happy, laughing

Jesse-D niet wat?
Of gewoon je djr naam..
D-Jesse    posted on 16-12-2012 15:58
Jesse-D... Mmmm dat is ook niet verkeerd, thanks! D-Jesse wil ik eigenlijk helemaal weg...
Valkoinen    posted on 16-12-2012 16:04
In dilemma zit ook een 'D', misschien kan je daar wat mee? Jesse Dylema? (Spreek uit op z'n Engels)
Ik ben slecht in het verzinnen van dit soort dingen..
dj-zero    posted on 16-12-2012 16:06
Probleem is dan alleen dat de jury niet weet dat jij een promo hebt..
Ik weet niet of/hoe streng ze erop letten, zal per contest verschillen. Hoe het precies zit weet ik ook niet maarja, het is een advies dat iemand je geeft, waarschijnlijk uit eigen ervaring, dan moet je kijken of t op jou van toepassing zal zijn ofniet:P ?Maar als je idd in het bezit van een promo bent kan t misschien welWinking my eye
dj-zero    posted on 16-12-2012 16:09
Poster: Valkoinen
In dilemma zit ook een 'D', misschien kan je daar wat mee? Jesse Dylema? (Spreek uit op z'n Engels)

?
In het engels is het ook dilemma, en om eerlijk te zijn denk als je t met een Y gaat schrijven dat mensen er maar 'dailemma'van maken en dat doet mij denken aan de dalai lama, weet niet waarom, dat is t eerste dat in mij op komt.
Valkoinen    posted on 16-12-2012 16:22
Poster: dj-zero
?
In het engels is het ook dilemma, en om eerlijk te zijn denk als je t met een Y gaat schrijven dat mensen er maar 'dailemma'van maken en dat doet mij denken aan de dalai lama, weet niet waarom, dat is t eerste dat in mij op komt.

Ik weet dat het dilemma in het Engels is alleen dat pakt, vind ik, niet zo. Dalai Lama, kwam niet 1,2,3 in me op maar nu je het zegt.. Misschien Jesse Dubiety, dubiety is twijfel in het Engels en ik weet niet of je toevallig ook dubstep draait. Anders komt dat wel goed uit. Vertel anders eens wat meer over jezelf.
Ik ben slecht in het verzinnen van dit soort dingen..
D-Jesse    posted on 16-12-2012 17:04
Ik heet dus Jesse Hummen, 14 jaar en kom uit Amsterdam. Dubstep draai ik helaas niet.

Vooral de house bij mij, knallers. Geen deep/tech house maar progressive, Electro & veel Dirty House van Vato Gonzalez. Hoewel dat laatste niet echt een genre is! Winking my eye

Overige bezigheden buiten draaien; ?Producen, baseball, tennis.
MrQreeny    posted on 16-12-2012 17:24
2 members like this  
Poster: Yorick
Ach waarom nog een naam kiezen einde van de wereld is toch over 6 dagen Happy, laughing

Inderdaad :D... Gelukkig heb ik nog een epic party op de agenda staan voor vrijdag 'savonds!
We will all go down together!!! CryEmbarassed

OT:
Artiestennamen blijven gewoon moeilijk :P Maar de beste verzin je meestal toch wel zelf...
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 16-12-2012 @ 17:25:03 (40%)
Lomme_    posted on 16-12-2012 17:27
Pitcher :D (link draaien & baseball)
D-Jesse    posted on 16-12-2012 18:02
Poster: Lomme_
Pitcher :D (link draaien & baseball)

Haha toevallig ben ik wel pitcher :P
MarcoMartinez    posted on 16-12-2012 19:09
Human
The Hummen?
D Jesse
Backhand
4 Hand
Setpoint
Ace

etc etc

Btw google je nieuwe naam ff om te kijken of er niet al 10 tallen dj's van zijn.
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 16-12-2012 @ 19:10:47 (100%)
MarcoMartinez    posted on 19-12-2012 21:07
En ben je dr al uit?
www.djmarcomartinez.com
D-Jesse    posted on 19-12-2012 21:46
Oeps helemaal vergeten in dit topic te kijken, damn. Thanks for the bump Marco!

Nope ben er nog steeds niet uit. Meeste op het Vato zeggen Jesse Human, vind het zelf ook wel lekker. Maar 'Jesse' ben ik bang dat het meisjes achtig gaat klinken...
MarcoMartinez    posted on 19-12-2012 22:27
Poster: D-Jesse
?Meeste op het Vato zeggen Jesse Human, vind het zelf ook wel lekker. Maar 'Jesse' ben ik bang dat het meisjes achtig gaat klinken...

Hoezo ben je een jongen dan??Cool
www.djmarcomartinez.com
main    posted on 19-12-2012 23:02
d-jensen > djensen

Gebruik alsjeblieft bovenstaande naam
RAS    posted on 20-12-2012 04:03
1 member likes this  Ach, zogauw je bekend bent maakt geen enkele naam meer uit. Je moet vooral onderscheid maken met de rest. Gregor Salto... Salto! Dat verzin je toch ook niet... George Looping, Samuel Backflip, etc. Hmm kan eigenlijk best wel :D

Anyway, het gaat er om dat je herkenbaar bent op een poster.
MassacreSoundz    posted on 20-12-2012 14:21
zolang het makkelijk uit je mond komt rollen en overal terwereld lekker kan worden uitgesproken zit je goed , ach en al zou je een oer hollandse naam kiezen, t gaat er om wat JIJ vet vind... het gaat immers om de muziek die je Produceerd en de Sets die je draaid. Niet om de naam.
?
Succes met kiezen :D

Zoek anders een Dj NAme Generator op google, misschien rold er wat uit.
It's gonna be ... A Massacre !!!
User edit by MassacreSoundz on 20-12-2012 @ 14:27:32 (3%)
Certas    posted on 20-12-2012 14:42
1 member likes this  Mwah een DJ name generator zou ik sowieso niet doen.. De halve wereld heeft die waarschijnlijk als gebruikt er komt vaak gewoon troep uit, DJ rampestamper of DJ house, you name it.
?
Ik denk dat 't belangrijk is dat je weet in watvoor style je draait of wilt graag draaien/produceren. Als je hardstyle gaat maken bijvoorbeeld is het niet een slimme keuze om een tropische naam te kiezen.

Met de namen die ik voorbij heb zien komen vind ik nog steeds 'Jesse Human' het vetst. Natuurlijk weet iedereen wel dat je een mens bent dus dat vind ik een beetje een non-argument. En ik denk dat het ook wel past bij het genre dat je draait Happy, laughing
http://www.soundcloud.com/Certas
MassacreSoundz    posted on 20-12-2012 15:39
ben het helemaal met je verhaal eens, die naam generator noemde ik alleen maar als optie als hij er voor zichzelf niet uit kwam !
?
?
It's gonna be ... A Massacre !!!

150 Users online: 18 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 15.736
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.688.688