Soundcloud 'Buy This Track' button veranderen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 16-12-2012 13:59
He iedereen,

Ik kom het vaak tegen dat er naast de normale download button op soundcloud nog een ''Download hier'' button staat ofzo of in dit geval ''Show me some love'' zoals hier:?http://soundcloud.com/djfunkd/micki-nimaj-pound-the-alarm

Ik heb me rot gezocht op soundcloud maar het enige wat ik kan vinden is bij Show more options de Buy Link, maar als ik hier een link in zet komt er te staan 'Buy This Track', hoe verander ik dit bijvoorbeeld naar 'Show me some love' of 'Free download here'?

Alvast bedankt!

What do you think about Soundcloud 'Buy This Track' button veranderen ??

Vote :   

FASA    posted on 16-12-2012 14:03
Wanneer je je track upload kun je aanvinken dat hij gratis te downloaden is, dit is dit scherm waar je ook aangeeft hoe je track heet en een omschrijving ervan enzo. Wanneer je je track al hebt geupload moet je drukken op 'track bewerken' en kun je het alsnog aanvinken.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
DanielDale    posted on 16-12-2012 14:04
Poster: FASA
Wanneer je je track upload kun je aanvinken dat hij gratis te downloaden is, dit is dit scherm waar je ook aangeeft hoe je track heet en een omschrijving ervan enzo. Wanneer je je track al hebt geupload moet je drukken op 'track bewerken' en kun je het alsnog aanvinken.

Hij bedoelt een link naar je downloadpage, dat kan alleen als je je account upgrade, dan kan je je eigen tekst instellen.
Drop Beats, Not Bombs
ThomasB    posted on 16-12-2012 14:15
Ja ik bedoel inderdaad wat Daniel Dale bedoeld dat andere wist ik wel, maar oke bedankt inelkgeval!
D-Jesse    posted on 16-12-2012 14:16
Poster: ThomasB
He iedereen,

Ik kom het vaak tegen dat er naast de normale download button op soundcloud nog een ''Download hier'' button staat ofzo of in dit geval ''Show me some love'' zoals hier:?http://soundcloud.com/djfunkd/micki-nimaj-pound-the-alarm

Ik heb me rot gezocht op soundcloud maar het enige wat ik kan vinden is bij Show more options de Buy Link, maar als ik hier een link in zet komt er te staan 'Buy This Track', hoe verander ik dit bijvoorbeeld naar 'Show me some love' of 'Free download here'?

Alvast bedankt!

Echt grappig, ik wilde net dezelfde topic openen! Maar ik heb het gevonden! Boven settings van public of private staat 'show more options' en dan krijg je opties van je 'buy' link instellen + tekst. staat onder 'license' dingetje.

Of het alleen met Soundcloud 'pro' kan weet ik niet, ik kan het nu iig Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

300 Users online: 132 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 62.745
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.859.782