Politiek en de Nederlandse dance industrie (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrQreeny    posted on 16-12-2012 12:37
Ik kom net dit berichtje tegen:
http://www.nu.nl/muziek/2983640/neem-afrojack-en-tiesto-in-nederlandse-topsector-.html

Klinkt interessant. Ik moet toegeven dat ik niet precies weet wat het verder inhoudt, maar er staat dus in ieder geval dit over:

'Nu hebben zulke bedrijven vaak geen researchbureau dat kan helpen om nieuwe concepten te ontwikkelen en zo producten beter op de markt te zetten.'

Dat klinkt dus alsof de grotere projecten / dj's geholpen gaan worden om te blijven vernieuwen ofzo? Ik vind het trouwens raar dat ze het hebben over de dj's zelf en niet over de organisaties als ID&T. Daarnaast denk ik dat de markt zichzelf als zwaar ontwikkeld heeft en dat de evenementenbureaus en dj's dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn. Met andere woorden: naar mijn idee zijn ze hier een beetje laat mee :P. Maar wat vinden jullie?
'Music is the universal language of mankind...'

What do you think about Politiek en de Nederlandse dance industrie ??

Vote :   

Tekhead    posted on 25-12-2012 23:21
Poster: MarcoMartinez
Ik snap je en respecteer jouw mening ook alleen worden we het niet eensWinking my eye

Hoeft ook niet natuurlijk, zolang we onze mening of argumenten onderbouwen, elkaars mening respecteren, en elkaars mening niet opdringen, is alles in orde. Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MarcoMartinez    posted on 26-12-2012 12:01
Precies Merry X-mas !!!
www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 4.520 days.
 Post CommentThat would be 150.7 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 13 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 8.615
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.681.567