geluidskaart
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DanielDale    posted on 15-12-2012 17:26
Heeeeuy mensen!

Heb vanmiddag mijn geluidskaart binnen gekregen (Focusrite Scarlett 2i2). Alle drivers geinstalleerd enzo, koptelefoon op de headphone ingang aangesloten.?

Nu hapert fl studio nog erger als eerst. Kunnen jullie mij helpen?

Drop Beats, Not Bombs

What do you think about geluidskaart ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 15-12-2012 18:11
Als je gaat naar ASIO panel, moet je je buffer naar rechts schuifen tot 20 ms. Wss helpt dat
DanielDale    posted on 15-12-2012 18:23
bij mij kan hij maar tot 10 ms.
Drop Beats, Not Bombs
MassacreSoundz    posted on 16-12-2012 01:17
Heb je de externe geluidskaart wel als Standaard Apparaat / Default Device in het besturings programma en in Fl Studio ?
?
zo ja, kijken er gevallen zijn met die geluidskaart die dezelfde issues bevatten.. misschien hebben die de oplossing.
?
Mijn M-Audio Fast Track ultra had eerst ook een vaag geval volgens een van de grote shops, contact gehad met M-audio bleek mijn Videokaart driver Te storen? op de driver van de Geluidskaart -,-
?
ik wens je succes met puzzelen.
?
?
It's gonna be ... A Massacre !!!
DanielDale    posted on 16-12-2012 11:00
Hoe bedoel je als standaard apparaat? En hoe kan je hem zetten als standaard apparaat?
Drop Beats, Not Bombs
MassacreSoundz    posted on 16-12-2012 22:09
In configuratie scherm ( als je windows gebruikt ) en bij Fl Studio klik HIER
User edit by MassacreSoundz on 16-12-2012 @ 22:10:17 (20%)
D-Jesse    posted on 16-12-2012 22:24
rrechtermuisklik, speakericoontje windows - > afspeelappparaten - Focusrite als standaar instellen
Dynamix86    posted on 17-12-2012 01:47
Hapert je geluid alleen in FL of ook met andere audiostreams?

Kijk voor de zekerheid ook even op de website van de fabrikant of je wel de nieuwste firmware hebt.
Beatmatching is overrated
FASA    posted on 17-12-2012 13:29
apart, ik heb dezelfde voor mijn macbook pro sinds 3 weken. Ben er echt tevreden over!! Nog niet in combinatie met windows geprobeerd. Ook leuk plugin pakket wat er bij zit trouwens.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
D-Jesse    posted on 17-12-2012 13:55
Ik heb hem voor Windows FASA en hij werkt per-fect. Ik heb totaal GEEN kraak, en zonder kaart juist wel. Ben er ook tevreden over !!!?

Kan het liggen aan dat je een driver voor w7 heb gebruikt, terwijl jij Vista hebt? Ik zeg maar wat hoor
MassacreSoundz    posted on 17-12-2012 14:19
Poster: D-Jesse
Ik heb hem voor Windows FASA en hij werkt per-fect. Ik heb totaal GEEN kraak, en zonder kaart juist wel. Ben er ook tevreden over !!!?

Kan het liggen aan dat je een driver voor w7 heb gebruikt, terwijl jij Vista hebt? Ik zeg maar wat hoor

ik kan me niet voorstellen dat een driver die voor WIN 7 is niet backwards compatible is met Vista, wel kan het zijn dat vista ( als je dit gebruikt ) de boos doener is... dit OS is namelijk zeer zeer zeer slecht.

FASA    posted on 17-12-2012 14:25
Nou dit laatste zou me eerlijk gezegd niets verbazen.
Certas    posted on 17-12-2012 14:34
Poster: MassacreSoundz
ik kan me niet voorstellen dat een driver die voor WIN 7 is niet backwards compatible is met Vista, wel kan het zijn dat vista ( als je dit gebruikt ) de boos doener is... dit OS is namelijk zeer zeer zeer slecht.

Hoezo moet een Windows 7 driver compatible zijn met een Windows Vista? Er zijn toch niet voor niets verschillende drivers voor de hardware..
?
Maar idd, dit kan het probleem zijn als je Vista gebruikt. Even naar de Vista driver zoeken!
http://www.soundcloud.com/Certas
DanielDale    posted on 17-12-2012 14:36
Test hem wel op me xp pc en anders moet ik maar een nieuwe pc kopen !
Drop Beats, Not Bombs
RamuroDiaz    posted on 17-12-2012 14:52
Poster: DanielDale
Test hem wel op me xp pc en anders moet ik maar een nieuwe pc kopen !

Of gewoon op de lokale piratenmarkt, als je begrijpt wat ik bedoel Winking my eye
DanielDale    posted on 17-12-2012 16:15
Jaa, dat durf ik niet aan haha.
Drop Beats, Not Bombs
FASA    posted on 17-12-2012 16:24
Nieuwe pc kopen lijkt me wel een heel vergaande stap :P
DanielDale    posted on 17-12-2012 16:31
oh, haha, maar weet niet of ik het aandurf om windows 8 er op te zetten, tenzij iemand een tut voor me heeft.
Drop Beats, Not Bombs

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

300 Users online: 132 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 62.746
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.859.783