Muziek mappen via rekordbox?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

benji08    posted on 14-12-2012 17:32
Hey ,
?
Ik ben sinds kort overgeschakeld naar het digitale draaien. Nu moet ik nog een 400 tal cd rippen naar mp3. Kan dit via rekordbox? En Is het goed dat ik rekordbox gebruik , of zet ik die mappen direct ergens in serato en werk ik zo?
Want ik snap er eigenlijk niet veel van --> te veel informatie?Foot in Mouth
Ben echt een beginner in dit digitale wereldje , dus ALLE tips zijn welkom! Controller is pioneer ddj s1 software is serato itch.
?
Alvast bedankt!
?
Grtz
?
Ben

What do you think about Muziek mappen via rekordbox? ??

Vote :   

Dynamix86    posted on 15-12-2012 04:24
Allereerst, welkom hier.

Rekordbox is er om je muziekcollectie te organiseren, het is niet te vergelijken met een programma als Serato.?

Je cd's kun je in elk geval niet via Rekordbox rippen naar mp3 (of wat dan ook).

Ik ben niet bekend met digitaal draaien maar in jouw geval zou ik eerst Serato helemaal uitvogelen en als je dan nog het gevoel hebt dat er iets ontbreekt of je bent nieuwsgierig, neem dan Rekordbox eens door. De handleiding staat tevens op de website van Pioneer zelf.?

Beatmatching is overrated
benji08    posted on 15-12-2012 11:15
Ok, bedankt voor de info al. Heb toch besloten om via i tunes te werken en zo alle s te mappen.
Gr.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

136 Users online: 12 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 85.782
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.156