Showtek - black ( Massacre Remix ? )
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MassacreSoundz    posted on 14-12-2012 17:10
Hallo mede Dj's / Producers ..:
?
ik heb nu 2x geprobeerd zelf iets te produceren , met als resultaat..... Niets? Sad
?
ik heb er veel tijd ingestoken veel lopen draaien aan knopjes en veel lopen trekken aan schuifjes,
ik heb er ook wel wat van geleerd.
Maar uit eindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon heel SLECHT ben Sad , nu heb ik
wat chat contact gehad met de mannen van Showtek ( Sjoerd en Wouter ) via Facebook en die hebben
mij wat tips gegeven waar ik verder mee kon.

Vanuit dat punt ben ik door gegaan met FL Studio en heb geprobeerd een remix te maken van 1 van hun tracks, namelijk BLACK ( 2008 )
Ik weet dat ik nog lang niet de kennis en de skills heb om een track een zo Professioneel mogelijke sound te geven, maar toch wilde ik het begin ... wat ik tot nu toe heb gemaakt met jullie delen.

Ik heb zoveel mogelijk zelf geprobeerd te maken, maar heb samples gebruikt van 1 van hun sample packs ( vocals en de Woosh + Explosion FX )

https://soundcloud.com/massacresoundz/showtek-black-massacre-remix-1
Ik hoor wel wat jullie er van vinden.
?

mvg

Massacre

Ik hoop op? reacties met OPBOUWENDE kritiek.

mvg

Massacre
It's gonna be ... A Massacre !!!
User edit by MassacreSoundz on 14-12-2012 @ 20:38:45 (68%)

What do you think about Showtek - black ( Massacre Remix ? ) ??

Vote :   

MassacreSoundz    posted on 15-12-2012 12:51
Update ...:

https://soundcloud.com/massacresoundz/showtek-black-massacre-remix
?
De gehele Intro is wat aangepast hier en daar wat tweaks en verbeteringen ( in mijn ogen )
?
Laat maar horen of t wat is.
?
?
ciao
?

Morgen maar eens bezig met de vervolg melody / climax van t nummer.

word nog lastig genoeg, en ehm aangezien t nummer van hun vol met Vette screeches zit.. ben ik nog wel ff bezig.
?
?
GAAAAAP
User edit by MassacreSoundz on 16-12-2012 @ 22:44:54 (100%)
MassacreSoundz    posted on 19-12-2012 21:32
Kleine update ..:? Kick iets minder hard / een Fx Geluidje Geplaatst bij ingaan van Gefilterde Melodie.
?
ik ben nog steeds aan het WORSTELEN met de Climax vant nummer en hoe ik die inluid,aangezien ik nu al 2 breaks heb ... mischien moet hem toch anders doen Unhappy ...

Beluisteren kan -------------------->??? HIER??? <--------------------
User edit by MassacreSoundz on 19-12-2012 @ 21:33:09 (31%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

251 Users online: 144 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 63.385
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.860.422