Poster: macmiata
Het wordt hier nog een amuzant topic.
Nee tekhead, dit is het niet. Ik denk dat het op vrijdag of zaterdag @ la rocca werd gedraaid. Ik ben er niet geweest toen maar een makker wel en hij vertelde dat die plaat er speelde. Hij was toen 17 of 18 dus kans dat ie op zondag uitging lijkt me klein (school he)
Ik heb ze ook gehoord dus ze speelde op de radio (Ik denk liason dangereuses op metropolis of zo)
Ik wou Sven Van Hees al mailen maar zijn website doet geen 'send' via de contact pagina. - Heb ook geen idee of ie zou antwoorden
Haha, inderdaad - maar het was ook een revolutionair radio pragramma op SIS en vervolgens Metropolis eind 80 's early 90 's.
https://sites.google.com/site/belgiannewbeat/liaisons-dangereuses
Poster: cross-over
ha lekker industrial nummer dat?Los ninos del parque, heb er zelfs nog een speciale?Delgao+Komossa 12' van liggen.
Maar dat is toch niet het nummer wat je bedoelde ofwel?
Ik luisterde als snotneus altijd naar SIS - maar dat was die van Schelle. Later heb ik daar zelf nog de top 40 gedaan als dat Studio Mega was. Ik had zelfs een house programma op vrijdag avond waar ik oa Sven van Hees zijn maxi's draaide.
Ik was zot van 'Rudi's extravaganza' en kende ook de plaatjes 'Johhny rock & roll' en 'Gij gij zijt nen echte wash' vanduiten. Die eerste heb ik nog ergens op vinyl
Ik eb zelfs ooit ne keer iets ingesproken tijdens een uurtje radio bij ACE the kontich (net voor ze metropolis werden) , maar dan was ik amper puber LOL
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.