Naast het draaien.. (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 10-12-2012 23:42
Ik vroeg me af wat jullie dj's/producers naast het draaien doen.?

Zelf heb ik een diploma op niveau 4 MBO behaald, maar weet nu absoluut niet wat ik wil gaan doen qua opleiding of werk. Ik draai nu zo'n 2/3 keer per week, maar je staat niet tot je 70ste achter de draaitafel !

Ik ben benieuwd naar jullie!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Naast het draaien.. ??

Vote :   

Diion    posted on 12-12-2012 23:20
CIOS Haarlem, En een hele hoop sporten!
D
MichaelMiller    posted on 12-12-2012 23:21
Net gestopt bij het werken in de supermarkt met die leuke, vrolijke slogan. Heb daar zo'n 2 jaar gewerkt. Ik ben er gestopt omdat het niet meer noodzakelijk voor het geld was, en het ging ook school in de weg zitten. Ik zit nu in 5 gymnasium, en verder ben ik erg veel met muziek bezig. Voornamelijk bezig met DJ'ing/producing in mijn vrije tijd, en ik kan nog zo'n 5 andere instrumenten bespelen, maar daar heb ik meestal geen tijd voor.?
?
Vanaf begin 2013 ga ik fitnessen; zo kan ik ook zelf kiezen wanneer ik ga sporten, en zit ik niet vast aan bepaalde tijden.?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 13-12-2012 02:16
Poster: MarcoMartinez
Nee een Topmerk zei ik toch( nee geintje respect voor alle collega's).

Hitachi-Powertools

bwahh
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MarcoMartinez    posted on 13-12-2012 07:54
He he.... Niet zo he
www.djmarcomartinez.com
YvoVermer    posted on 13-12-2012 08:55
Poster: Unidentified
Naast het draaien, zit ik in mijn eerste jaar Industrieel Ingenieur, waar tegenwoordig (naar mijn zin) veel te veel tijd in kruipt, maar ik weet natuurlijk dat het wel belangrijk is. Verder heb ik 3 jaar in een horecabedrijf gewerkt, maar nu ben ik op zoek naar een ander jobje. Verder ga ik regelmatig op stap.

Waar volg je industrieel ingenieur? Happy, laughing
Yvo & Vermer
Unidentified    posted on 13-12-2012 09:25
In Hasselt/Diepenbeek?Cry
YvoVermer    posted on 13-12-2012 10:22
Aaah, jha bij mij neemt het net iets minder tijd in beslag, doe men jaar 2e keer maar nu maar voor 40 studiepunten Happy, laughing
In 1e semester heb ik nu enkel mechanica, elektriciteit en analyse Happy, laughing

Yvo & Vermer
Ywe    posted on 13-12-2012 10:44
Poster: MichaelMiller
Geef mij ook eens zo'n Economie leraar, haha! Bij ons op school (VWO) is de gemiddelde leeftijd van de leraren ongeveer 50. Slechts 3/4 jonge (<35) leraren.

Haha ik kwam mijn oud economieleraar bij de 2e Tiesto in Concert tegen.. akward maar wel heel tof!

Ik ben na de havo fysiotherapie gaan doen, dat was het niet dus jaartje soul searching en gewerkt bij diverse bedrijven.?
?
Op mn 23e begonnen met MBO podiumtechniek en nu in mijn woonplaats een full time baan bij het theater als lichttechnicus.?

Weinig tijd meer voor draaien, maar vanavond weer even los in RItmo Groningen!
MrQreeny    posted on 13-12-2012 10:51
Hey de Ritmo in Groningen.. .Daar ben ik begonnen haha! Mn studentenvereniging zat daar eerst op dinsdag en soms donderdag. Grappig ook :P
'Music is the universal language of mankind...'
Unidentified    posted on 13-12-2012 10:52
Poster: YvoVermer
Aaah, jha bij mij neemt het net iets minder tijd in beslag, doe men jaar 2e keer maar nu maar voor 40 studiepunten Happy, laughing
In 1e semester heb ik nu enkel mechanica, elektriciteit en analyse Happy, laughing

Waar zit jij ergens?
Unidentified    posted on 13-12-2012 10:52
Poster: Unidentified
Waar zit jij?

YvoVermer    posted on 13-12-2012 11:05
In Sint Katelijne Waver tegen mechelen aan, Lessius De Nayer
Yvo & Vermer
feestbeest    posted on 13-12-2012 11:24
MBO niveau 4 sound & vision,

Mijn bijbaantje sluit wel redelijke aan met het draaienm, namelijk slepen met lampen en boxen en als het mee zit ook nog lampjes laten knipperen!

Volgens mij zijn er wel meer die een soort gelijke combinatie maken?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
kurtpke    posted on 13-12-2012 12:00
Ik heb zelf een bachelor accountancy-fiscaliteit en bachelor na bachelor? bedrijfsmanagement-fiscaliteit.
Ik werk voltijds?in een tegelzaak te Mechelen (verantwoordelijke aankoop & administratie, verkoop, evenementen,..).

En verder draai ik 2 a 3 keer per week.

grtz
Kurt
be surprised
FloRise    posted on 13-12-2012 12:47
Poster: Megitto
Happy, laughing, sorry vond het grappig klinken uit context.

haha, ja als je het zo bekijkt...
styloos    posted on 13-12-2012 14:18
Ik volg de opleiding Leisure Management aan de HRO en werk part time bij een Apple Centre.

Daarnaast probeer ik?zoveel mogelijk boekingen aan te nemen maar dat wilt niet altijd lukken vanwege tijdgebrek.
User edit by styloos on 13-12-2012 @ 14:20:56 (1%)
LouisCasper    posted on 13-12-2012 16:07
Poster: Limb-Girdle
Bevalt de VU een beetje? En tof dat je ook psychologie doet!?Embarassed

Ja tot nu toe best prima. Hoor wel van veel mensen dat de UvA beter is. Hoeveelste jaar ben jij en waar studeer je?
http://www.louiscasper.com
TheMole    posted on 13-12-2012 17:02
Zit in mijn eerste jaar regent Geschiedenis en PAV. :D
will-j    posted on 13-12-2012 17:25
Naast het draaien studeer ik momenteel Management, Economie en Recht op Avans in Den Bosch.

Volgend jaar afstuderen. Ik loop nu stage bij een deurwaarderskantoor.

Ondertussen probeer ik goed aan mijn muziek te werken, want ik hier echt mee verder! Happy, laughing
djmstr223    posted on 14-12-2012 07:28
Poster: feestbeest
MBO niveau 4 sound & vision,

Aan het rijnijssel college? dat is volgensmij de enige school waar deze opleiding zo heet toch?

ik zit daar ook in de eerste... welke klas zit jij?
www.bramvanbergen.nl
Tekhead    posted on 17-12-2012 21:14
Poster: will-j
Naast het draaien studeer ik momenteel Management, Economie en Recht op Avans in Den Bosch.

Volgend jaar afstuderen. Ik loop nu stage bij een deurwaarderskantoor.

Ondertussen probeer ik goed aan mijn muziek te werken, want ik hier echt mee verder! Happy, laughing

hoop het voor jou ook, zou van z'n leven niet bij een deurwaarderskantoor willen werken, lig ik nog liever in de goot !
dopedenny    posted on 17-12-2012 22:18
WO Informatiekunde @ UvA
just playing dope beats
Esmee    posted on 18-12-2012 10:07
Econometrie aan de UvA
BP    posted on 18-12-2012 12:01
Universitair docent / onderzoeker
Tekhead    posted on 18-12-2012 12:15
proefslaper in een matrassenfabriek?Cool

366 Users online: 215 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 75.720
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.757