Poster: Gerdo
Rekordbox werkt als volgt: Je laad al je muziek in het programma, die geeft de bpm en het gengre. Je kunt in rekordbox playlist maken van de nummers die je geladen hebt. Deze playlists kun je exporteren naar USB, op de CDJ kun je deze playlist openen en de nummers op de CDJ afspelen. Je kunt ook van tevoren in rekordbox cue punten en hot cue's opslaan en die gebruiken op de CDJ.
Poster: D-Jesse
En wat zijn dan eigenlijk de voordelen van draaien met rekordbox op een laptop, als je die dingen al allemaal met een usb kan? :p
Ooohw das wel vet. Maar wat heb je aan zo'n playlist dan??
En als je die cue punten & hotcues opslaat van die track, en je exporteerd ze naar die usb, dan vind die cdj altijd die opgeslagen cues?
Ooohw das wel vet. Maar wat heb je aan zo'n playlist dan??
En als je die cue punten & hotcues opslaat van die track, en je exporteerd ze naar die usb, dan vind die cdj altijd die opgeslagen cues?
En wat zijn dan eigenlijk de voordelen van draaien met rekordbox op een laptop, als je die dingen al allemaal met een usb kan? :p
Poster: Dynamix86
Ik zou Rekordbox wel gebruiken als je cd-spelers dit ondersteunen. Het maakt je leven een stuk gemakkelijker. Rekordbox heb ik btw gesorteerd op 'Datum toegevoegd', zodat de meest recente tracks bovenaan staan.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Poster: RamuroDiaz
Kan het kwaad voor mijn RMP's als ik gewoon mijn collectie dan in Rekordbox maak? Ik bedoel: leest hij dan nog wel gewoon mijn tracks, ookal heb ik er in Rekordbox Hot Cue's e.d in gezet? (En ja, ik weet dat die RMP's die dan niet leest)
Poster: RamuroDiaz
Mijn cd spelers die ik binnen 1 /2 weken ga aanschaffen (Reloop RMP3) ondersteunen geen Rekordbox. Maar ik draai vrij regelmatig op locaties waar wel CDJ's staan die Rekordbox ondersteunen, meestal CDJ900.
Kan het kwaad voor mijn RMP's als ik gewoon mijn collectie dan in Rekordbox maak? Ik bedoel: leest hij dan nog wel gewoon mijn tracks, ookal heb ik er in Rekordbox Hot Cue's e.d in gezet? (En ja, ik weet dat die RMP's die dan niet leest)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.