[TK] DJM 900 Nexus
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

buerie    posted on 07-12-2012 19:57
Titel
DJM 900 Nexus
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
1450
Transport
Ophalen zou het gemakkelijkst zijn (Harelbeke, Belgi?)
Beschrijving
Ik verkoop mijn DJM 900 Nexus, 11 maand oud, aangekocht bij Bekafun in Izegem (Belgi?).
Hij is soms meegegaan op locatie, maar dit maar een 6-tal keer op een jaar. Altijd in flightcase. Voor de rest stond hij thuis.

Het enige wat er qua fysieke 'schade' is, zijn hele kleine krasjes op het schermpje van de beat effects, maar deze zijn zeker niet storend. Je kan het zien op de foto's.
De reden van verkoop is dat ik hem amper gebruik en dat mijn cd-spelers aan het falen zijn, en ik ga overschakelen op een controller voor serato/traktor. Indien er vragen over zijn, stel ze gerust

Gearbase item
Foto's

What do you think about [TK] DJM 900 Nexus ??

Vote :   

buerie    posted on 10-12-2012 12:29
verkocht
stefanmplayer    posted on 12-12-2012 19:49
even een kort vraagje betreffende de krasjes: ligt het aan mij of hoef je er maar met een beeldscherm anti stofdoekje overheen te gaan om al krassen te hebben?

ik merk dit zelf net 5m geleden nu ik mijn 900 aan het poetsen ben en een voorzichtige veeg over het scherm al genoeg is om het halve scherm onleesbaar te maken :S

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

146 Users online: 99 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 14.828
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.286.608