Poster: Bambilaner
't is mijn stijl niet echt, maar wel Catchy!
En natuurlijk een sterke prestatie van Lazy Jay
Poster: Xurion
Ik zit erover na te denken om een leatherman te kopen. Zal ik gaan voor de charge of voor de wave?
Poster: Estacy
Uitendelijk maakt het niet zo veel uit. elke leatherman is echt top. voor riggen en alledaags gebruik zou ik voor een medium duty gaan. Als je niet al te veel geld wil uitgeven zijn de sidekick en wingman erg leuk. Maar die hebben wat goedkopere kopjes.
Elke leatherman heeft 25 jaar geen vragen garantie. Elke Leatherman wordt handgemaakt in Amerika. Je kunt zowiezo geen miskoop doen, alleen de verkeerde voor de taak kopen.?
Enkele dingetjes die ik zowiezo zou eisen:
Lockable mes aan de buitenkant. Dat je em niet open hoeft te maken
Mes moet geen kartels hebben (is kut met slijpen)?
kop moet van degelijk staal zijn. maar met leatherman is dat nooit een issue.
Poster: maikimo
Dat moet mij weer overkomen ik aan het shoppen treintickets kopen voor belgie?
sta ik bij het loket. voordat ik het uit kon spreken lag ik bewusteloos op het treinstation.
ik heb zeker 5 min bewusteloos gelegen zoals ze me in het ziekenhuis hebben verteld.
Blijk me suiker totaal onder de peil te zitten 0.4 aan waarden terwel een gezond mens 5 heeft.
conclussie van het ziekenhuis Minder Stressen en op tijd gaan eten !
Poster: Tekhead
BTW
Als ge vreemd volk aan u deur ziet staan, Met pluimen op hun hoofd, en een steen rond hunne nek.. Niet panikeren he! T'zen de Maya's met ne nieuwe kalender
Poster: Esmee
Voor de gebruikers van oordoppen:?
wat vinden jullie lekkerder 15 of 25 dB aan filters??
Poster: Baart
Weet iemand welke speaker hier links op de achtergrond te zien is? Heb zelf al gezocht naar ' seven speakers' , maar kon niks vinden.
Poster: DanielDale
Zal ik een tweedehands macbook pro nemen of een goede windows pc om te produceren?