Poster: MarcoMartinez
Zo maar eens in de auto stappen voor de 1/2 finale van de dj-contest ' best dj van zuid- nederland', spannend.....
Poster: D-Jesse
Wie wilt Avicii's telefoon nummer? Hij tweette hem gister perongeluk, en heeft zowat meteen verwijdert. Waarschijnlijk heeft ie hem geprobeerd te DM?n haha. MAar ik had m mooi opgeslagen dat nummer! hahahah
Wie wilt Avicii's telefoon nummer? Hij tweette hem gister perongeluk, en heeft zowat meteen verwijdert. Waarschijnlijk heeft ie hem geprobeerd te DM?n haha. MAar ik had m mooi opgeslagen dat nummer! hahahah
Succes!
Poster: MrQreeny
@maracas
Nice maar zijn dat nou de 800's?? :P Is dat je eigen set, of stonden die daar?
Poster: Maracas
Hmm ja ik kreeg ook even een nostalgisch ideetje, maar het scheen niet helemaal op en top geregeld te zijn nog, dus dit was de set van de podiumbouwer hehe :P Achja, ik heb het geleerd op CDJ800Mk1 en een DJM500, dus dat dat een DJM600 was, mocht ik nog luxe noemen haha :P
Poster: Bambilaner
Weet iemand of een apple toetsenbord en muis bruikbaar zijn op een PC met windows 7?
Poster: chef
H?,
Ik ben opzoek naar een wekelijks of maandelijks mappie met remixen zoiets als remixxclub.. alleen die posten niet echt frequent.. Weet iemand ook of je bijvoorbeeld alle losse tracks van een dj tijdens een setje in ??n keer kan downloaden?
Hopelijk kan een van jullie mij tippen!
groetjes Chef
Poster: Tekhead
muis wel ja