De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (6/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

D-Jesse    posted on 11-12-2012 22:30
Poster: MarcoMartinez
Shm ga ik niet heen vind een kaartje te duur voor een cd van 2 uurtjes te luisteren.
Ik vind ook de tijden een beetje kinder tijden en niet zo bij het concept passen, alsof het idd een concert is.
?
Maar heel veel plezier gewenst en laat even weten of ik echt wat gemist heb, de show zal vast wel erg goed zijn

Tja ieder zijn eigen ding! Ik heb gehoord dat ze erg goed zijn (van vrijdag) dus ben benieuwd!

Iig thanks, zal m'n reactie erop posten hier!
Artez    posted on 11-12-2012 22:36
Neem je gehoorbescherming mee, als je die hebt. Ik heb gehoord dat het echt heel hard stond!
Tekhead    posted on 11-12-2012 22:46
Poster: RiliciousZ
haha andersom ook hoop ik? haha Happy, laughing?

Wie is er zaterdag aanwezig bij de dj/producercursussen bij de winkel met het roze logo? ik ga zoiezo al voor een handtekeningetje van lucien foort :D

Mijn vrouw luistert nog naar mij als ik iets zeg, wsl is dat al vrij uitzonderlijk, maar ik geef nooit bevelen, maak heel raar of zelden ruzie en ze geeft mij veel vrijheid en vertrouwen en dat is andersom ook zo, mogen ons gelukkig prijzen met elkaar?Foot in Mouth
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gerdo    posted on 12-12-2012 10:45
Poster: D-Jesse
Nog mensen hier morgen of overmorgen naar de SHM?

Ik ben er met een paar Vato'ers + mensne uit m'n dorrep, heb er zin iin!

Ik heb ze een keer live gezien bij sensation, ze draaien bijna altijd dezelfde nummers. Kijk maar naar de verschillende livesets. Ik vond het het niet waard om er naar toe te gaan. Ik wil graag wat nieuws horen.
D-Jesse    posted on 12-12-2012 13:44
Poster: Artez
Neem je gehoorbescherming mee, als je die hebt. Ik heb gehoord dat het echt heel hard stond!

Thanks voor de tip! Heb wel ergens schuimoordopjes liggen, dempt 15db dacht ik, beter iets dan niets!
mikedhanpat    posted on 12-12-2012 14:49
Ik was afgelopen vrijdag naar SHM geweest. Buiten dat hij prerecorded is, is het toch echt wel een dikke show hoor!?
2 uur lang verstand op nul en gaan als een malle!! Opening is echt heel vet!?

Alle tracks van SHM zitten erin + alle remixen die ze individueel gemaakt hebben en een berg mashups.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
D-Jesse    posted on 12-12-2012 14:54
Poster: mikedhanpat
Ik was afgelopen vrijdag naar SHM geweest. Buiten dat hij prerecorded is, is het toch echt wel een dikke show hoor!?
2 uur lang verstand op nul en gaan als een malle!! Opening is echt heel vet!?

Alle tracks van SHM zitten erin + alle remixen die ze individueel gemaakt hebben en een berg mashups.

Mixen ze niet livee?
mikedhanpat    posted on 12-12-2012 15:28
Ze zeggen van wel, maar dat kan niet. Heel de show is tot op de seconde nauwkeurig uitgedacht, no way dat je dat met live mixen ge?venaard krijgt! Je kon het ook horen hoor, maar dat heeft de pret voor mij echt niet gedrukt!
RyanSilva    posted on 12-12-2012 21:57
Nog iemand die de stream van Revealed volgt?
http://twitter.com/djryansilva
Estacy    posted on 12-12-2012 22:02
Voor zo'n act is het toch ook niet zo erg dat het niet live is. Zoveel zangers playbacken, maar toch vindt niemand dat zo erg. Waarom zou dat voor SHM anders zijn
maartenw    posted on 12-12-2012 23:19
Ik ben vorige week vrijdag naar SHM geweest.?

Oke, qua mixen is dat natuurlijk niks, maar daarvoor moet je ook niet naar de SHM gaan. Het gaat daar om de show en de muziek. En een ding kan ik je zeggen, wat een show. Gaat helemaal nergens over. Lasers daar word je helemaal koud van, samen met de blinders en stralers is het een geweldige show die ze weggeven. Alles klopt. Ook hoe ze beginnen met het grote doek voor het podium, het is een groot toneelstuk. Maar dat maakt het wel erg leuk!?

Ik geef je een tip! Gewoon gaan, echt waar.
MarcoMartinez    posted on 12-12-2012 23:23
Poster: RyanSilva
Nog iemand die de stream van Revealed volgt?

jep nu dyro
www.djmarcomartinez.com
mikedhanpat    posted on 13-12-2012 08:44
Ja precies, gewoon genieten van de show want hij is ?cht heel goed!! Kan niet wachten tot ze die intro track releasen: We come, We rave, We love?Cry
MichaelMiller    posted on 13-12-2012 09:32
Een opvolger van DYWC nog, ja? Zal wel de come-back track worden dan..
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MrQreeny    posted on 13-12-2012 10:25
Poster: maartenw
Alles klopt.

Misschien was de hele set wel pre-recorded en gesynchroniseerd dan :P haha
'Music is the universal language of mankind...'
Ywe    posted on 13-12-2012 10:46
Poster: maartenw
Ik ben vorige week vrijdag naar SHM geweest.?

Oke, qua mixen is dat natuurlijk niks, maar daarvoor moet je ook niet naar de SHM gaan. Het gaat daar om de show en de muziek. En een ding kan ik je zeggen, wat een show. Gaat helemaal nergens over. Lasers daar word je helemaal koud van, samen met de blinders en stralers is het een geweldige show die ze weggeven. Alles klopt. Ook hoe ze beginnen met het grote doek voor het podium, het is een groot toneelstuk. Maar dat maakt het wel erg leuk!?

Ik geef je een tip! Gewoon gaan, echt waar.

HOE DAN?? laatste tour immers!

Ik was er vrijdag ook, maar respect voor die show zeg. Was echt beste feestje waar ik ben geweest... letterlijk 2 uur lang compleet los en geen moment niet gesprongen. Ook NO:ID was best leuk!?

Oh even een tip. Op de tribune is het geluid SUPER, wij stonden rechts midden op tribune, prachtig overzicht en zeer goed geluid. Baalde dat ik geen oordoppen mee had, maar had wel minder last van dan een 'standaard' discodoofheid die je normaal hebt zonder doppen.?

User edit by Ywe on 13-12-2012 @ 10:48:36 (34%)
mikedhanpat    posted on 13-12-2012 12:11
Probeerde net een nieuws topic te openen, maar om wat voor reden dan ook lukt het niet...?

In ieder geval: nieuwe firmware update voor CDJ-2000NXS is gereleased en nu te downloaden!?
Klik
D-Jesse    posted on 14-12-2012 13:47
They came, They raved, They loved...

WAUW!!!!! Wat een ge-wel-dige show. Echt echt heel wat anders dan een cd'tje. Die lichtshow & specialeffects zoals dat vuur & vuurwerk was echt ongelofelijk dope. De opening en het licht op Greyhound is toch wel echt vet gedaan hoor!!

Dit was die 60,- dubbel en dwars waard! Stond vanaf half 8 helemaal vooraan tegen het hek tot 12:10. Dus ook al bij NO_ID. Je moet toch wat voor een goed plekje over hebben!

Echt kippenvel, een sitdown bij Don't You Worry Child en bij de climax hele Ziggo Dome weer omhoog + 100 kilo confetti & vuurwerk. Wauw dat zag er ZO mooi uit, amazing om ze eens een x te zien, en dan met zo'n mooie show, kan het niet vaak genoeg zeggen.?

User edit by D-Jesse on 14-12-2012 @ 13:49:12 (13%)
Dyno    posted on 14-12-2012 16:37
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
mikedhanpat    posted on 14-12-2012 18:17
Poster: D-Jesse
They came, They raved, They loved...

WAUW!!!!! Wat een ge-wel-dige show. Echt echt heel wat anders dan een cd'tje. Die lichtshow & specialeffects zoals dat vuur & vuurwerk was echt ongelofelijk dope. De opening en het licht op Greyhound is toch wel echt vet gedaan hoor!!

Dit was die 60,- dubbel en dwars waard! Stond vanaf half 8 helemaal vooraan tegen het hek tot 12:10. Dus ook al bij NO_ID. Je moet toch wat voor een goed plekje over hebben!

Echt kippenvel, een sitdown bij Don't You Worry Child en bij de climax hele Ziggo Dome weer omhoog + 100 kilo confetti & vuurwerk. Wauw dat zag er ZO mooi uit, amazing om ze eens een x te zien, en dan met zo'n mooie show, kan het niet vaak genoeg zeggen.?

Was goed he Winking my eye?
Ben aan het overwegen om in maart naar UMF miami te gaan, zie ik ze daar ook nog een keer haha!
Tekhead    posted on 15-12-2012 14:17
tzag er plezant uit precies
Estacy    posted on 15-12-2012 15:11

vond het niet nodig om een nieuwe booth te uploaden. zo staat het er nu bij. wat een zooitje zeg. Mengpaneel kraakt, maar werkt nog. geen plaats voor de cd spelers...
djmstr223    posted on 15-12-2012 15:19
Poster: Estacy
img src='http://i.imgur.com/l396j.jpg' alt='' width='650' height='488'>
vond het niet nodig om een nieuwe booth te uploaden. zo staat het er nu bij. wat een zooitje zeg. Mengpaneel kraakt, maar werkt nog. geen plaats voor de cd spelers...

had jij geen vestax PMC mengtafel?
www.bramvanbergen.nl
Estacy    posted on 15-12-2012 15:22
met winst verkocht omdat ik er nauwelijks gebruik van maakte. Super zonde van zo'n apparaat. Heb toen een Freevox DJ club gebruikt (super mengtafel) maar die is kapot.
Tekhead    posted on 15-12-2012 15:31
Poster: Estacy
img src='http://i.imgur.com/l396j.jpg' alt='' width='650' height='488'>

Zo lang er maar plats is voor je technics he makker.

155 Users online: 13 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 51.237
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.611