Poster: MarcoMartinez
Shm ga ik niet heen vind een kaartje te duur voor een cd van 2 uurtjes te luisteren.Ik vind ook de tijden een beetje kinder tijden en niet zo bij het concept passen, alsof het idd een concert is.?Maar heel veel plezier gewenst en laat even weten of ik echt wat gemist heb, de show zal vast wel erg goed zijn
Poster: RiliciousZ
haha andersom ook hoop ik? haha?
Wie is er zaterdag aanwezig bij de dj/producercursussen bij de winkel met het roze logo? ik ga zoiezo al voor een handtekeningetje van lucien foort :D
Poster: D-Jesse
Nog mensen hier morgen of overmorgen naar de SHM?
Ik ben er met een paar Vato'ers + mensne uit m'n dorrep, heb er zin iin!
Poster: Artez
Neem je gehoorbescherming mee, als je die hebt. Ik heb gehoord dat het echt heel hard stond!
Poster: mikedhanpat
Ik was afgelopen vrijdag naar SHM geweest. Buiten dat hij prerecorded is, is het toch echt wel een dikke show hoor!?
2 uur lang verstand op nul en gaan als een malle!! Opening is echt heel vet!?
Alle tracks van SHM zitten erin + alle remixen die ze individueel gemaakt hebben en een berg mashups.
Poster: RyanSilva
Nog iemand die de stream van Revealed volgt?
Poster: maartenw
Alles klopt.
Poster: maartenw
Ik ben vorige week vrijdag naar SHM geweest.?
Oke, qua mixen is dat natuurlijk niks, maar daarvoor moet je ook niet naar de SHM gaan. Het gaat daar om de show en de muziek. En een ding kan ik je zeggen, wat een show. Gaat helemaal nergens over. Lasers daar word je helemaal koud van, samen met de blinders en stralers is het een geweldige show die ze weggeven. Alles klopt. Ook hoe ze beginnen met het grote doek voor het podium, het is een groot toneelstuk. Maar dat maakt het wel erg leuk!?
Ik geef je een tip! Gewoon gaan, echt waar.
Poster: D-Jesse
They came, They raved, They loved...
WAUW!!!!! Wat een ge-wel-dige show. Echt echt heel wat anders dan een cd'tje. Die lichtshow & specialeffects zoals dat vuur & vuurwerk was echt ongelofelijk dope. De opening en het licht op Greyhound is toch wel echt vet gedaan hoor!!
Dit was die 60,- dubbel en dwars waard! Stond vanaf half 8 helemaal vooraan tegen het hek tot 12:10. Dus ook al bij NO_ID. Je moet toch wat voor een goed plekje over hebben!
Echt kippenvel, een sitdown bij Don't You Worry Child en bij de climax hele Ziggo Dome weer omhoog + 100 kilo confetti & vuurwerk. Wauw dat zag er ZO mooi uit, amazing om ze eens een x te zien, en dan met zo'n mooie show, kan het niet vaak genoeg zeggen.?
Poster: Estacy
img src='http://i.imgur.com/l396j.jpg' alt='' width='650' height='488'>
vond het niet nodig om een nieuwe booth te uploaden. zo staat het er nu bij. wat een zooitje zeg. Mengpaneel kraakt, maar werkt nog. geen plaats voor de cd spelers...
Poster: Estacy
img src='http://i.imgur.com/l396j.jpg' alt='' width='650' height='488'>
vond het niet nodig om een nieuwe booth te uploaden. zo staat het er nu bij. wat een zooitje zeg. Mengpaneel kraakt, maar werkt nog. geen plaats voor de cd spelers...