Poster: D-Jesse
Heel goed, dat uitbreiden moet je zelf doen. Ik heb de allergoedkoopste, die nu bij de Mediamarkt 1158 was maar ik m kreeg voor 1079 omdat ie eigenlijk net zoals de MAcbook Air t/m morgen in de aanbieding was voor die prijs!
Poster: Estacy
zou me niks verbazen. Ik kom zelden podia of geluidssets tegen die?wel?goed zijn. Zelfs met dikke D&B setjes weten ze het nog kut te laten klinken.
Poster: RamuroDiaz
Ik heb een nummer in m'n hoofd, beetje rustig (120-125bpm) House en met als vocal iets van: 'get one it, play now up the beat'?
Het is een best bekend nummer, teminste ik heb hem vaker gehoord. Weet iemand zo welke ik bedoel?
Kan goed zijn dat ik er helemaal naast zit, dan mogen jullie me uitlachen :')
Poster: MarcoMartinez
Weet er iemand hoe je in een gemaakte playlist die je in recordbox hebt gemaakt en op een stick zet ook kan sorteren op key??
In mijn totale bestand staat de key er netjes voor.
is er ook een mogelijkheid om dit op de speler te zien in een playlist?
Ik bedoel dus niet het zoeken op key van alle tracks op de stick maar echt in een playlist.
thx !
Poster: MrQreeny
Lollll
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cpDwlt_zAM8#!
Na het bezoeken van dancefair, ben ik druk aan de gang gegaan met t maken van mashup's om zelf te kunnen draaien maar ook voor promotie doeleinden.?
Nu gooit soundcloud ze er meestal direct af en nu begint mixcloud ook al,die accepteerd geen losse tracks meer.
Iemand nog idee?n om ze ergens anders te kunnen uploaden en delen op bv facebook?
Na het bezoeken van dancefair, ben ik druk aan de gang gegaan met t maken van mashup's om zelf te kunnen draaien maar ook voor promotie doeleinden.?
Nu gooit soundcloud ze er meestal direct af en nu begint mixcloud ook al,die accepteerd geen losse tracks meer.
Iemand nog idee?n om ze ergens anders te kunnen uploaden en delen op bv facebook?
Poster: markvriens
Nieuwe mixtape online!
Ik zou zeggen; beluister m en geef je commentaar!
http://snd.sc/15kTxoG
Een linkje krijg ik wederom niet voor elkaar?!?
Groeten!
Poster: mikedhanpat
Tekst typen -> tekst selecteren -> op insert/edit link klikken -> link invoeren -> eventueel titel invoegen -> op ok klikken -> klaar!?
how hard can it be