Poster: Martullia
En hoeveel pillen en drank had je op toen je uit je dak ging?
Ik hem ook met nieuwjaar in 2012 gezien en toen lukte het hem om een hele zaal in slaap te sussen in de tijd dat hij een setje mocht neer zetten. En vooral met nieuwjaar vind ik dat al helemaal een grote prestatie omdat iedereen dan toch al in feeststemming is.
Maar jij bent overduidelijk een fanboy die niet objectief is als jij speciaal naar een feest gaat voor jouw grote held dan kan hij toch al niks fouts meer doen. Ik weet niet wat voor geweldige autoriteit jij verkondigt dat je voor mij gaat bepalen dat ik mijn mond moet houden. Maar fascisten zul je altijd houden. Mensen die jou ideologie niet aanhangen gebruiken forums om hun mening te geven als jij er anders over denkt moet je dat zelf weten. Maar met je fascistische uitdrukkingen maak je geen vrienden.
Hier wil ik wel even op reageren gast.?
Het is duidelijk dat jullie, over Hardwell, elkaars tegenpolen zijn en daar is niks mis mee, maar je reactie is echt wel ongepast en ook politiek geuit, volledig fout. Het is duidelijk dat je politiek de linkerzijde verkiest en dat is je volste recht, toch in een democratie, weet wel dat Fascisme totaal niks te maken heeft met mening uiten, sterker nog, de landen waar de mensen nog worden opgepakt omwille van hun politieke overtuiging, en opgesloten zonder enige vorm van proces, zijn allemaal landen met een Links regime zoals China en Noord-Korea, of landen uit de moslim wereld, mooiste voorbeeld Syri?, dus je vergelijk raakt kant noch wal. Daarbij doe jij net hetgeen waarvan je hem beschuldigd, geen respect voor andere (politieke) mening en in een hokje plaatsen van anders denkenden ! Ik ben al een oud gediende op DJR en dit forum is, op een uitzondering na, altijd gevrijwaard gebleven van Politieke invloeden, strekkingen en discussie's en dat willen we graag zo houden.
Als ik je dan nog 1 raad mag geven, awel af en toe eens tot tien tellen voor je je antwoord plaatst op een opmerking, of eerst je reactie 2x lezen en tot rust komen vooraleer je op de submit button klikt, je hebt een redelijk kort lontje, dat hebben we al meerdere keren ondervonden, suc6