De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

RamuroDiaz    posted on 28-04-2013 00:24
Ah top! Heb zojuist even uitgevogeld hoe het allemaal werkt, en voor +/-1650 euro zou ik een Macbook Pro 13 inch moeten hebben met:

2.5 ghz processor
8gb ram geheugen
128gb SSD?
750gb HDD (ipv mijn CD-drive)
en Logic Pro 9

Dus dat wordt sparen haha!
Drumworks    posted on 28-04-2013 01:39
Ik heb net een stuk van de livestream van i am hardwell bekeken en het valt me op dat de cdj's geen verlichte joggs hebben en de schermpjes niet aanstaan? Kan misschien ook aan de belichting en de hoek van de camera liggen... Het lijkt wel of die gewoon echt staat te mixen namelijk Aan zijn backspins etc te horen.
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 28-04-2013 @ 01:43:05 (40%)
Tekhead    posted on 28-04-2013 03:17
Poster: Drumworks
Ik heb net een stuk van de livestream van i am hardwell bekeken en het valt me op dat de cdj's geen verlichte joggs hebben en de schermpjes niet aanstaan? Kan misschien ook aan de belichting en de hoek van de camera liggen... Het lijkt wel of die gewoon echt staat te mixen namelijk Aan zijn backspins etc te horen.

Geen verlichte jogs of schermpjes ? Lijkt me niet erg koosjer dan.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Martullia    posted on 28-04-2013 03:29
Een hoge pet van de mix capaciteiten op hebben van dj's als nicky romero, hardwell is niet echt overeenkomstig met de werkelijkheid. Heb ze ook horen draaien maar goed is anders. Dit soort gasten zijn eigenlijk gewoon producers die het draaien erbij doen om knaken binnen te halen. Dus misschien was hij gewoon een mixje af aan het afspelen, maar het kan ook aan de hoek waar erop wordt gekeken liggen. Ga maar een keer met een cdj in de zon staan draaien zie je ook geen schermpjes of jog aanstaan.
Tekhead    posted on 28-04-2013 04:30
Poster: Martullia
Een hoge pet van de mix capaciteiten op hebben van dj's als nicky romero, hardwell is niet echt overeenkomstig met de werkelijkheid. Heb ze ook horen draaien maar goed is anders. Dit soort gasten zijn eigenlijk gewoon producers die het draaien erbij doen om knaken binnen te halen. Dus misschien was hij gewoon een mixje af aan het afspelen, maar het kan ook aan de hoek waar erop wordt gekeken liggen. Ga maar een keer met een cdj in de zon staan draaien zie je ook geen schermpjes of jog aanstaan.

Idd, het is niet omdat je een goed producer bent, dat je ook een goede dj bent. Anderzijds kan ik zeker begrip opbrengen dat die producers ook hun bekendheid als dj ten gelde willen maken omdat er niet genoeg fysieke verkoop is van geluidsdragers, wat vroeger wel het geval was. Er zijn nu nog weinig producers die enkel met producen een dikke boterham kunnen verdienen, degene die dat wel doen zijn ook degene die succesvolle remixen uitbrengen of nieuwe nummers mogen maken voor bekende artisten. roeger was je eerst en vooral DJ, en als je succes had als DJ, kwam er een dag dat je de mogelijkheid had om zelf ook een nummer te maken en uit te brengen. Nu is dat andersom en maar enkele hebben ook de gave om als een ?goede DJ op te treden, de rest teert gewoon op hun naam en buit dat uit.
MarcoMartinez    posted on 28-04-2013 12:53

Nou als jij het beter kan dan wil ik graag een liveset van 3 uur van jou horen waarbij je het publiek 3 uur lang compleet uit hun dak laat gaan.?

Ik was er gisteren, geloof me hardwell draaide live en was gewoon top.
Afgaande op wat hij bereikt heeft als dj lijkt het me meer gepast om te zwijgen totdat je hem voorbij bent?

Oja de beste stuurlui.........
www.djmarcomartinez.com
Martullia    posted on 28-04-2013 17:26
En hoeveel pillen en drank had je op toen je uit je dak ging?

Ik hem ook met nieuwjaar in 2012 gezien en toen lukte het hem om een hele zaal in slaap te sussen in de tijd dat hij een setje mocht neer zetten. En vooral met nieuwjaar vind ik dat al helemaal een grote prestatie omdat iedereen dan toch al in feeststemming is.

Maar jij bent overduidelijk een fanboy die niet objectief is als jij speciaal naar een feest gaat voor jouw grote held dan kan hij toch al niks fouts meer doen. Ik weet niet wat voor geweldige autoriteit jij verkondigt dat je voor mij gaat bepalen dat ik mijn mond moet houden. Maar fascisten zul je altijd houden. Mensen die jou ideologie niet aanhangen gebruiken forums om hun mening te geven als jij er anders over denkt moet je dat zelf weten. Maar met je fascistische uitdrukkingen maak je geen vrienden.
User edit by Martullia on 28-04-2013 @ 17:28:03 (8%)
Estacy    posted on 28-04-2013 18:04
?Maar fascisten zul je altijd houden. Mensen die jou ideologie niet aanhangen gebruiken forums om hun mening te geven als jij er anders over denkt moet je dat zelf weten. Maar met je fascistische uitdrukkingen maak je geen vrienden.

wat lul jij echt waar.

Jullie hebben een meningsverschil, maar dan ga je niet iemand voor fascist uitmaken.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Certas    posted on 28-04-2013 18:12
http://www.soundcloud.com/Certas
MarcoMartinez    posted on 28-04-2013 19:42
Poster: Estacy
wat lul jij echt waar.

Jullie hebben een meningsverschil, maar dan ga je niet iemand voor fascist uitmaken.

Amen
www.djmarcomartinez.com
Martullia    posted on 28-04-2013 19:58
Poster: Estacy
wat lul jij echt waar.

As iemand beweert dat ik mijn mening niet mag geven dan voldoet dat aan allen kenmerken van fascisme.
User edit by Martullia on 28-04-2013 @ 19:59:07 (4%)
MarcoMartinez    posted on 28-04-2013 20:16
We hebben een andere mening en je begint me gelijk voor een fascist,pillenslicker en fanboy uit te makenConfused?

Tuurlijk mag je je mening hebben( al is die anders).
Mijn mening is dat als je zelf minder hebt gepresteerd dan hij dat je dan misschien wat meer respect zou kunnen hebben en dat het verstandiger is om dan geen commentaar te geven.?
?
Duidelijk?
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 28-04-2013 @ 20:50:51 (2%)
FSR    posted on 28-04-2013 20:59
Om er aan toe te voegen dat elkaar uit maken voor wat dan ook ongeacht welke situatie die niet door beiden is ervaren op hetzelfde moment nooit en te nimmer aanvaardbaar is voor elk persoon die zijn of haar gezond verstand gebruikt.

Om daarboven op aan toe te voegen dat dit soort uitspattingen in het algemeen zonder een concreet bewijs of uberaupt een beargumentatie te geven w??rom je die opmerking maakt zonder 'smaak-gerelateerde' onderwerpen erin te betrekken zeer zeker nooit aanvaardbaar zijn.

Hier nog eens bovenop zijn we muzikanten. Politici wordt je (in mijn ogen) om veel te cashen, een dikke huid op te bouwen, mooie beloftes maken en ondertussen al je tegenstanders afblaffen of uit de weg ruimen op een legale danwel minder legale manier... hetgeen waar ik op reageer in deze post valt ook onder deze omschrijving die ik van politici maak Muzikanten/artiesten zijn juist er om elkaar te helpen en geloof me, je kan beter nu dan 1 dag later aan je 'samenwerking-skills' werken omdat de tijd van een solo-artiest redelijk een vergaande doch nobele en regelmatige terechte glorie krijgt omdat er niet veel anderen waren die de mogelijkheden (cash, als persoon, omgeving, talent en veel meer) hadden om je te kunnen evenaren laat staan hetzelfde te doen zoals die solo artiest toen..

Keep that in mind Happy, laughing!

Martullia    posted on 28-04-2013 23:54
Poster: MarcoMartinez
We hebben een andere mening en je begint me gelijk voor een fascist,pillenslicker en fanboy uit te makenConfused?

Tuurlijk mag je je mening hebben( al is die anders).
Mijn mening is dat als je zelf minder hebt gepresteerd dan hij dat je dan misschien wat meer respect zou kunnen hebben en dat het verstandiger is om dan geen commentaar te geven.?
?
Duidelijk?

Omdat ik een mening geef over een DJ waar jij anders over denkt dan mij ga je denigrerende opmerkingen naar mij maken en ik reageer daar op, misschien niet op de juiste manier. DJ als Hadrwell zijn gewoon publieke personen dus ik uit mijn mening daar net zo goed over als bijvoorbeeld een politicus. Als ik alleen mijn mening zou mogen geven over mensen die minder gepresteerd hebben dan mij zou ik nooit iets meer kunnen zeggen dus hier sta ik dan ook totaal niet achter. Ik heb wel degelijk respect voor wat hij bereikt heeft . Maar het was voor mij tot in tegenstelling bij jou een tegenvaller om hem live te zien.Wat mij betreft hoeven we hier nu ook niks meer over te zeggen. Zand erover.
User edit by Martullia on 29-04-2013 @ 03:04:11 (6%)
Drumworks    posted on 29-04-2013 01:15
jongens doe dit even via pm, bedankt!?Embarassed
The beats are still banging :)
MichaelMiller    posted on 29-04-2013 01:59
Jongens..............
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 29-04-2013 @ 02:00:09 (100%)
Tekhead    posted on 29-04-2013 05:07
En hoeveel pillen en drank had je op toen je uit je dak ging?

Ik hem ook met nieuwjaar in 2012 gezien en toen lukte het hem om een hele zaal in slaap te sussen in de tijd dat hij een setje mocht neer zetten. En vooral met nieuwjaar vind ik dat al helemaal een grote prestatie omdat iedereen dan toch al in feeststemming is.

Maar jij bent overduidelijk een fanboy die niet objectief is als jij speciaal naar een feest gaat voor jouw grote held dan kan hij toch al niks fouts meer doen. Ik weet niet wat voor geweldige autoriteit jij verkondigt dat je voor mij gaat bepalen dat ik mijn mond moet houden. Maar fascisten zul je altijd houden. Mensen die jou ideologie niet aanhangen gebruiken forums om hun mening te geven als jij er anders over denkt moet je dat zelf weten. Maar met je fascistische uitdrukkingen maak je geen vrienden.

Hier wil ik wel even op reageren gast.?
Het is duidelijk dat jullie, over Hardwell, elkaars tegenpolen zijn en daar is niks mis mee, maar je reactie is echt wel ongepast en ook politiek geuit, volledig fout. Het is duidelijk dat je politiek de linkerzijde verkiest en dat is je volste recht, toch in een democratie, weet wel dat Fascisme totaal niks te maken heeft met mening uiten, sterker nog, de landen waar de mensen nog worden opgepakt omwille van hun politieke overtuiging, en opgesloten zonder enige vorm van proces, zijn allemaal landen met een Links regime zoals China en Noord-Korea, of landen uit de moslim wereld, mooiste voorbeeld Syri?, dus je vergelijk raakt kant noch wal. Daarbij doe jij net hetgeen waarvan je hem beschuldigd, geen respect voor andere (politieke) mening en in een hokje plaatsen van anders denkenden ! Ik ben al een oud gediende op DJR en dit forum is, op een uitzondering na, altijd gevrijwaard gebleven van Politieke invloeden, strekkingen en discussie's en dat willen we graag zo houden.

Als ik je dan nog 1 raad mag geven, awel af en toe eens tot tien tellen voor je je antwoord plaatst op een opmerking, of eerst je reactie 2x lezen en tot rust komen vooraleer je op de submit button klikt, je hebt een redelijk kort lontje, dat hebben we al meerdere keren ondervonden, suc6
ArTy    posted on 29-04-2013 17:04
Ik mag dee zomer 8 weken draaien op Mallorca Happy, laughing

Wordt mijn eerste keer in het buitenland draaien, iemand nog tips?
MarcoMartinez    posted on 29-04-2013 17:35
Poster: ArTy

Kijken of je paspoort nog geldig isWinking my eye:D

Gefeliciteerd en veel plezier!
www.djmarcomartinez.com
RamuroDiaz    posted on 29-04-2013 17:44

Gefeliciteerd man, nice!

Misschien verstandig om een laptop mee te nemen en een internetverbinding te fixen? Zodat je je muziek collectie up to date kan houden. In die 8 weken komen er echt wel nieuwe dingen uit!
ArTy    posted on 29-04-2013 18:02
Ik draai met Traktor dus een laoptop heb ik sowiso, ook al een reserve laptop geregeld voor de zekerheid. Internet is er ook als het goed is.

@marcoMartinez: je bent een held, mijn paspoort loopt halverwege die tijd af en ik had er absoluut niet aan gedacht deze te verlengen.
User edit by ArTy on 29-04-2013 @ 18:09:36 (96%)
D-Jesse    posted on 29-04-2013 18:27
Iemand uitmaken voor Fascist vind ik ook niet gepast man, kan je hem net zo goed Nazi noemen... En dan nog zo zeggen dat hij een facistische ideologie heeft, je bent geen Hitler als je Hardwell goed vind draaien?!

Hardwell draait net zoals Laidback Luke gewoon serieus goed. Die 2 zijn bazen als het om draaien gaat. En echt geen voorgemaakt mixje dat zag je al op Ultra. Toen Lil Jon' ?kwam gooide ie er meteen Welcome To The Jungle bij. En dat deed ie gewoon live..

De enige die ik niet vind kunnen draaien is Nicky Romero, hoewel zijn producties vet zijn valt bijv. zijn Ultra set vies tegen als ik 'm zo weer terugbeluister...

Nou inderdaad, zand erover, boem pats.

@ArTy Vet man! Idd zorg dat je muziek up to date blijft, en hou ons een beetje op de hoogte! Happy, laughing
MarcoMartinez    posted on 29-04-2013 19:35
@marcoMartinez: je bent een held, mijn paspoort loopt halverwege die tijd af en ik had er absoluut niet aan gedacht deze te verlengen.

Ha ha mooi, ik zat gisteren met mijn vrouw te kijken naar vakantie bestemmingen en kwam er toen ook achter dat de mijne net verlopen was, vandaar ....!
www.djmarcomartinez.com
Stefjuuh    posted on 29-04-2013 21:36
Zal wellicht niet mogen, maar voor alle dj's die morgen een mooi feestje draaien biedt ik jullie graag de kans mijn KING's edit van Barbra Streisand te downloaden.

- Zippy -
DJADMIN    posted on 30-04-2013 10:16
Zooo...zakje popcorn er bij voor een uitzending gemist van de late leeuw!!!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

271 Users online: 15 Guests (256 Unknown)
Pages generated today : 46.410
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.784