De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

RyanSilva    posted on 15-04-2013 09:55
Poster:?TripleSpin
@ ryan silva.?

Dit heb ik ook wel eens en is heel makkelijk te verhelpen.?
Als je de channel settings hebt zie je time stretching staan.?
Even resample in slice stretch of slice map veranderen en de sample klinkt weer normaal.

Thanks, ik zal vanmiddag even kijken of dat werkt.
http://twitter.com/djryansilva
User edit by RyanSilva on 15-04-2013 @ 09:55:36 (100%)
MarcoMartinez    posted on 15-04-2013 23:14
Aangezien er op een nieuw topic erg weinig reacties komen, hierbij mijn nieuwste mix met een 2 tal eigen mashup's waaronder het eerste nr, voor de liefhebbers Winking my eye

www.soundcloud.com/dj-marco-martinez/preference-vol-4?

greetzz?

marco
www.djmarcomartinez.com
Drumworks    posted on 15-04-2013 23:38
altijd grappig, oude foto's uit de 'kinder' dj tijd haha :D ik denk dat ik hier een jaar of 12 wasCool
http://img809.imageshack.us/img809/4244/naamloos2qc.jpg
The beats are still banging :)
FSR    posted on 16-04-2013 00:29
Poster: RiliciousZ
altijd grappig, oude foto's uit de 'kinder' dj tijd haha :D ik denk dat ik hier een jaar of 12 wasCool

Leuke foto!
?
Je had de set up van licht al goed door?Cry!

Ben je LJ?
Drumworks    posted on 16-04-2013 07:38
Nee, ik doe niets met licht eigenlijk haha Happy, laughing vond het toen wel interresant weet ik nog wel Happy, laughing
The beats are still banging :)
Baart    posted on 16-04-2013 15:09
Poster: RiliciousZ

Leuk om terug te zien idd Winking my eye Ik ben ook ongeveer zo begonnen.

9,7 gehaald voor mijn Natuurkunde PTA, yeeeeees :D
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
RamuroDiaz    posted on 16-04-2013 19:06
Even een korte vraag van mijn kant. (in ieder geval t? kort voor een apart topic imo)

Ik heb een Behringer DDM4000 mixer, en daarop wil ik een setje Logitec Z323 2.1 systeempje en mijn Krk's op aansluiten. De Krk's zou ik dan via mijn geluidskaart (Focusrite Scarlett 2i2) willen aansluiten.

Mijn vraag is nu: welke kabel heb ik nodig om mijn mixerl op mijn geluidskaart aan te sluiten, en in welke output moet deze kabel?
Mijn Logitecs slut ik via de Out A van mijn mixer (is met een tulp-kabel die van de mixer naar de subwoofer loopt)
FSR    posted on 16-04-2013 19:59
Poster: RamuroDiaz
Even een korte vraag van mijn kant. (in ieder geval t? kort voor een apart topic imo)

Ik heb een Behringer DDM4000 mixer, en daarop wil ik een setje Logitec Z323 2.1 systeempje en mijn Krk's op aansluiten. De Krk's zou ik dan via mijn geluidskaart (Focusrite Scarlett 2i2) willen aansluiten.

Mijn vraag is nu: welke kabel heb ik nodig om mijn mixerl op mijn geluidskaart aan te sluiten, en in welke output moet deze kabel?
Mijn Logitecs slut ik via de Out A van mijn mixer (is met een tulp-kabel die van de mixer naar de subwoofer loopt)

2 XLR kabels die direct van je mixer (Left & Right) naar je KRK's gaan. De focusrite hoef je niet te gebruiken. In de set-up tenminste die je nu schetst.
User edit by FSR on 16-04-2013 @ 20:00:04 (6%)
Xurion    posted on 16-04-2013 20:38
Wat je ook kan doen is van je DDM4000 mixer eerst in je Focusrite gaan. Dan kan je ook gelijk via je Focusrite opnemen. En dan via de Focusrite naar je KRK speakers. Het enigste nadeel hiervan is dat je dit moet routen via een DAW. Die DAW moet dan aanstaan. Ik begrijp zelf niet zo goed waarom je je Logitecs dan nog aan wil sluiten, ik kan me niet goed voorstellen dat dat nog ten goede doet aan het geluid.
FSR    posted on 16-04-2013 23:36
@Estacy & Djmstr223

Dankjewel voor de feedback. Het gaat mij inderdaad meer om de meer 'bijzondere' onderdelen van het contract/rider. Een opblaasdier van 2 meter bij elk optreden heeft (tot aan mij het tegendeel bewezen kan worden) 0,0 aandeel waarom je niet kan draaien/presteren.

En riders van 5 kantjes vind ik ook onzin. Maar stel je inderdaad bepaalde effecten-bakjes voor of andere producten wat die persoon zo 'bekend/memorabel' maakt. Hoe en wat kan ik zoal verwachten (richtingen om op te denken) wat iemand nodig heeft en ook effect heeft als het er niet staat voor diegene zijn/haar show. Ik ben het eens met Estacy dat het leeuwen-deel van de draaiers het prima afkunnen met wat jij beweert. Echter weet ik dat ik de parels van de parels wil hebben/opzoeken. En juist die zijn vaak niet zo 'zichtbaar' voor het gros.

Vandaar de vraag en eventueel feedback wordt gewaardeerd (hier & PM kan allebei).

@Xurion, zoals RamuroDiaz de situatie schetst heeft hij helemaal geen behoefte aan opnemen, uiteraard is de optie hebben en het simpelweg 2 minuten extra tijd kost voor zo'n optie een makkelijke keuze en adviseer ik die ook. Afijn, laten we zien wat Diaz zegt...
D-Jesse    posted on 17-04-2013 14:40
De Swedish House Duo by Axwell & Sebastian, wat vinden jullie??http://digi10ve.com/2013/04/sebastian-inogrosso-axwell-announce-sideproject-departures/
mikedhanpat    posted on 17-04-2013 14:54
Poster: D-Jesse
De Swedish House Duo by Axwell & Sebastian, wat vinden jullie??http://digi10ve.com/2013/04/sebastian-inogrosso-axwell-announce-sideproject-departures/

De twee beste van de drie gaan door, alleen maar een goede zaak lijkt me! Persoonlijk vind ik Ingrosso echt een eindbaas
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
D-Jesse    posted on 17-04-2013 14:56
Toch snap ik niet wat mensen tegen Steve hebben. Hoe weten ze nou dat ie arrogant is? Niemand kent 'm persoonlijk of heeft m gesproken, dus ik snap dat nooit zo goed. Volgens mij heeft Axwell bijna alle producties gedaan voor de SHM..
Gerdo    posted on 17-04-2013 16:33
Melancholie    posted on 18-04-2013 00:10
@fsr

als jij parels wilt zien dan zou je die attitude moeten droppen!

diamonds rihanna
Eminem out of town
Dacht je nou echt Negativ
Azealia banks ?yung rapunxel
User edit by Melancholie on 18-04-2013 @ 00:47:39 (71%)
D-Jesse    posted on 18-04-2013 10:02
Is dat serieus de echte Steve Angello? Hij ziet er echt heel erg lax uit zeg... Met steeds zich omdraaien met de rug naar t publiek en een beetje slappe handjes in de lucht gooien.. Ik had serieus een hoge pet van hem op..
MrQreeny    posted on 18-04-2013 10:16
@jesse

Lol, zat je in Friesland toendertijd?? Dit kan je gewoon niet gemist hebben haha...
Hij zegt er zelf het volgende over:

Maar goed, het blijft gewoon een arrogante klootzak. Ik bedoel geen zin hebben om te draaien, kan ik begrijpen als je richting het einde van de zomer gaat en elke dag zo beetje wel een gig hebt. Maar daar komt de echte professional naar voren en dat is hij dus niet imo...
En trouwens, je hoort helemaal geen knallen en ziet amper lichtflitsen (die je ziet zijn volgens mij gewoon moving heads oid). Dus stiekem geloof ik geen reet van dit verhaal :P
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 18-04-2013 @ 10:17:09 (44%)
rorex    posted on 18-04-2013 11:30
Rond 13:00 hoor je weldegelijk knallen van het vuurwerk.?
Geloof het verhaal wel en het is ook de enige oplossing om een licht/vuurwerk show precies op de muziek aan te laten suiten.?

Wel staat hij er bij met de uitstraling dat hij er geen zin in heeft, dat is inderdaad erg jammer...

FSR    posted on 18-04-2013 12:02
Poster: Melancholie
@fsr

als jij parels wilt zien dan zou je die attitude moeten droppen!

diamonds rihanna
Eminem out of town
Dacht je nou echt Negativ
Azealia banks ?yung rapunxel

Is dit een een verloren reactie die ineens opdook uit de PM uitwisseling op DJR tussen ons? Indien ja, de afspraak was dat wij niks openbaar zouden maken hier over en een flame war van gingen maken.

Als het een serieus antwoord is op mijn vraag/opmerking dan ben ik benieuwd welke 'attitude' je op doelt. En op de 2e plaats wat de link er tussen is.
Gerdo    posted on 18-04-2013 13:56
@d-jesse dat is de echte steve angelo! Toen ik dit filmpje zag dacht ik echt stop er dan mee als het echt zo 'leuk' vind:p
Martullia    posted on 18-04-2013 14:48
Armin heb ik dit verhaal ook al een keer horen vertellen, dus is niet echt bijzonder. Zijn sowieso een hele hoop DJ's die op festivals een mixje staan af te spelen. Ik heb zelfs al cafe's gezien waar ze dit doen.
chef    posted on 18-04-2013 16:14
moet je ook kijken hoe steve angello smijt met de microfoon een z'n bekertje met water laat vallen rond 10:00. en over de licht en geluid setup van armin :http://www.youtube.com/watch?v=m96MbRMzdHQ

Overtracked    posted on 18-04-2013 16:36
Poster: Martullia
Armin heb ik dit verhaal ook al een keer horen vertellen, dus is niet echt bijzonder. Zijn sowieso een hele hoop DJ's die op festivals een mixje staan af te spelen. Ik heb zelfs al cafe's gezien waar ze dit doen.

Ja dat valt mij ook al op. Heel jammer dit, maar op festivals doen ze het meer omdat het dan precies uitkomt met de licht effecten en het vuurwerk enzo. Maar in een cafe, kom op zeg. Daar mag je toch wel hier en daar een mix foutje maken. Als je daar een live mix gaat draaien, dan kan je beter gelijk stoppen met deze mooie hobby...
https://soundcloud.com/overtracked
Gerdo    posted on 18-04-2013 16:41
Poster: Martullia
?Ik heb zelfs al cafe's gezien waar ze dit doen.

Dat kan ik me haast niet voorstellen! Geen een avond is precies hetzelfde, dat is in de kroeg waar ik draai tenminste. Als je een mixje opzet als dj en een beetje voor de lol aan de knoppen aan het pielen bent dan is de lol er toch snel vanaf? Saai!
FSR    posted on 18-04-2013 16:52
Poster: chef
moet je ook kijken hoe steve angello smijt met de microfoon een z'n bekertje met water laat vallen rond 10:00. en over de licht en geluid setup van armin :http://www.youtube.com/watch?v=m96MbRMzdHQ

Jezus! Smijten met een mic..? En dan ook nog is wat droppen qua vloeistof terwijl je het bekertje alleen maar verplaatst en niks drinkt? Waardeloos!

149 Users online: 29 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 57.915
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.867