De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

FSR    posted on 05-04-2013 01:35
@Tekhead?

Eeuwige belg hahahaha xD!
Melancholie    posted on 05-04-2013 22:46
@Tekhead,

Voelde ik mij toch beina aangesproken Happy, laughing?
Nee man, zo ervaar ik het niet, en ben altijd een beetje Shlomo. Dus ik had er nog niet zo over nagedacht.

Lol

Extince, Spraakwater.

User edit by Melancholie on 05-04-2013 @ 23:07:01 (100%)
RemcoRelion    posted on 06-04-2013 10:20
Zijn er hier mensen die beetje verstand hebben van playstations enzo aansluiten?

Wij zitten namelijk met een probleem
Mijn broertje heeft een ps3 en via hdmi aangesloten op ze tv maar nu komt er dus niks meer dus je zou denken waarschijnlijk is de ps3 kapot alleen doet zijn ps3 het wel bij mijn tv.
Dan zou je denken misschien ligt het aan de hdmi aansluiting van de tv? Ook niet een xbox doet het er wel op. Zelfde kabel en zelfde ingang en om het af te maken mijn ps3 doet het wel bij hem.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Don’t be a prisoner of your own style!
chef    posted on 06-04-2013 10:39
draaid die hdmi kabel is om? gekke acties doen nog wel eens wonderen in de techniek.... ik zou het niet weten waar t aan ligt. wat ik me wel herinner is dat je ps3 niet op alle soorten schermen kan zonder een of andere instelling... dan moest je een knop ingedrukt houden zei me broer ooit. ik zit bijna nooit op dat ding en heb het mijn broertje laten fixen.
Stefjuuh    posted on 06-04-2013 10:48
Probeer de PS3 via de werkende tv bij de opties op een lage freq en resolutie in te stellen?
Melancholie    posted on 06-04-2013 14:20
Excuse aan iedereen die denkt dat het hem toekomt.?

Uiteraard is de naam Melancholie een betekenis als je het opzoekt.?
Natuurlijk ben ik niet 1 2 3 op die naam gekomen, nee het was voorbedachte rade!

Al heel lang ben ik bezig met muziek en heb mij altijd afgevraagd waarom iets werkt of niet.?
Het leek mij dat er een soort sleutel tot succes moest zijn! Wat maakt het?
Ik ben mij gaan verdiepen in van alles en nog wat met veel plezier.
En daaruit heb ik geleerd dat er een patroon in de industrie zit.?

Het blijkt alleen dat mensen maar zelden door hebben wat er gaande is.?
En toch danst men op de muziek. (of voelt zich aangesproken).
Wanneer je iemand bewust 1 nummer toestuurt, komt dat nummer heel hard en duidelijk aan.?
Je voelt je aangesproken of bedreigt of...... noem het maar op. Je weet dan heel direct wat iemand bedoelt.?
Maar wanneer je heel langzaam kleine zinnetjes zegt dan valt het niet op. Maar herhaling is daar de kern in.?
Netzoals ik dus telkens in herhaling ben gevallen met mijn onzin muzieknummers. Of ..... was dat wel onzin en sloeg het nergens op? Soms kun je een simpel woordje laten vallen in een gesprek of zin, en de ander weet dan wat je bedoelt.?
Maar de rest ziet helemaal niks en begrijpt ook niks.?

Voordat ik nu een heel lang verhaal ga vertellen, ga ik even wat rechter aan recht uit.?

Het laatste half jaar heb ik 1 specifiek station gevolg en zag al heel snel een patroon, en een verhaal. In November zijn we al met engelen begonnen en wellicht zat daarvoor ook een heel verhaal maar heb ik niet meegekregen. Uiteindelijk is het verhaal een beetje als volgt. Engelen, hemel, het weer, water, richtingen, vuur, licht, spiegel, in je botten, oorlog, new nation en denk maar verder in die trant. Ik zeg luister zelf maar eens goed naar de media. Je ziet dus dat in nummers je iets toegefluisterd wordt zonder dat je het duidelijk beseft. Dat maakt dat het geen wat er komen gaat aan nieuwe muziek, al makkelijker aangenomen wordt.

Nu maakte ik laats een opmerking over (ik zou iets over flesjes doen of drinken of bottle's) Dat was natuurlijk geen onzin, zo lijp ben ik namelijk niet. ?(en als je goed hebt opgelet staan er nog veel meer tips in mijn psychotische trips van muziek) Wanneer we namelijk iets verder kijken dan onze media, en we gaan wat meer naar de wereld kijken, dan zien we dat heel veel hits dus uit het buitenland komen. Ze zijn daar groot geworden. Maar als we dan ale titels en dingen bekijken, dan zien we een thema terug komen. Maar als ik nu nog verder kijk........ naar nieuwe uitkomende releases dan zien we daar ook al een klein voortekentje. En daaruit weten we dat we wat gaan drinken. En voor de mensen die echt hebben opgelet, en tevens de radio hebben gevolgt.......?

Ik doe dan wel grappig over mijn trips, maar die maak ik ook. Trips naar toekomstige muziek. En daaruit leer ik dat als ik patronen ga volgen ik dus een voorsprong krijg op wat ik zou kunnen maken of zou moeten maken.?

Los van dit, is het ook zo dat wanneer iemand opvalt mensen gaan volgen. En opvallen heb ik meer dan genoeg gedaan, maar dat zorgt er ook voor dat mensen gaan luisteren. En soms worden ze boos of denken ze wat een lul verhaal, maar toch gaan ze luisteren. Sterker nog, ze gaan je zelfs zoeken. !!!! Wat betekend die naam? En dan zien ze dat het x betekend en komen ze tot de conclusie dat het exact past bij wat die persoon heeft gedaan. Zo blijkt dus dat een naam van een dj artiest of wat dan ook van groot belang is. En als ik dan weer kijk naar alle playlisten van de media......... hmmmmmmmm Wat grappig dat de namen bij de thema's passen.?

Maar moest dat dan op deze manier? Moest ik een spel spelen met iedereen.... Ja, je moet er in zitten wil je het kunnen zien.

Dus voor iedereen die ik beledigt heb, gekwetst heb of wat dan ook..... Sorry. Maar ik bedoelde het niet slecht. Ook al lijken dingen soms dreigent gek of onzin, voor de 1 is het gewoon muziek, voor een ander een verhaal.?
Owww en wie ben ik...........

Ik hoop dus ook dat mensen die nieuw in de muziek zijn of dit niet zien, er iets aan hebben.?

Coldplay?- Fix You

User edit by Melancholie on 06-04-2013 @ 14:24:31 (2%)
RamuroDiaz    posted on 06-04-2013 14:37
Poster: RemcoRelion
Zijn er hier mensen die beetje verstand hebben van playstations enzo aansluiten?

Wij zitten namelijk met een probleem
Mijn broertje heeft een ps3 en via hdmi aangesloten op ze tv maar nu komt er dus niks meer dus je zou denken waarschijnlijk is de ps3 kapot alleen doet zijn ps3 het wel bij mijn tv.
Dan zou je denken misschien ligt het aan de hdmi aansluiting van de tv? Ook niet een xbox doet het er wel op. Zelfde kabel en zelfde ingang en om het af te maken mijn ps3 doet het wel bij hem.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Je ps3 aanzetten via de aanknop op de playstation zelf, en dan moet je hem inblijven houden totdat hij een aantaal keer piept. Dan reset hij de video-configuratie instellingen
Tekhead    posted on 07-04-2013 02:24
Poster: FSR
@Tekhead?

Eeuwige belg hahahaha xD!

Tja er zijn nu eenmaal zaken waar wij ongelooflijk trots op zijn, en bier is daar 1 van Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
RyanSilva    posted on 07-04-2013 02:41
Poster: Tekhead
Tja er zijn nu eenmaal zaken waar wij ongelooflijk trots op zijn, en bier is daar 1 van Happy, laughing

Palmke ofnie?
http://twitter.com/djryansilva
FSR    posted on 07-04-2013 03:44
Poster: Tekhead

Uiteraard hoort bij een pilsje een jointje?Cry! En daar zijn wij ongelooflijk trots op!

RemcoRelion    posted on 07-04-2013 12:10
Helaas heb ik de playstation nog niet werkende gekregen.
Ik had al een keer op mijn tv de beeldinstellingen gewijzigd. Wij hebben ook precies het zelfde type tv dus als de ps3 het bij mij doet zal de ps3 ook wel bij mijn broertje moeten werken.
De aanknop inhouden werkt helaas ook niet.
Het is mij echt een raadsel wat het zou kunnen zijn en hoe op te lossen is

Don’t be a prisoner of your own style!
Wytse    posted on 07-04-2013 22:03
K zit weer te denken om een soort actie te doen op DJR, net als vorig jaar met de afmix-week....
White Sea Studio
FSR    posted on 07-04-2013 23:42
Vertel Wytse! Share with usCool!
Wytse    posted on 08-04-2013 11:34
Ik zit te denken aan een soort kortingsactie ofzo...
White Sea Studio
FSR    posted on 08-04-2013 12:37
@Wytse Met Bax open dag in het verschiet zou ik dat een prima idee vinden?Embarassed!
RyanSilva    posted on 09-04-2013 09:11

DJM-750K voor de liefhebbers.
MrQreeny    posted on 09-04-2013 09:58
Nieuwprijs 1000e. Daar heb ik toch mooi de djm 850 van gehaald, ha!!! 2de hands wel te verstaan maar was pas 5 maanden oud :P
'Music is the universal language of mankind...'
LouisCasper    posted on 09-04-2013 10:31
Ik snap echt niet hoe Pioneer in zo'n korte tijd steeds zoveel bijna dezelfde producten uit kan brengen zonder dat ze daar stuk op gaan.
http://www.louiscasper.com
Stefjuuh    posted on 09-04-2013 10:48
Elk product target een heel specifiek segment... Daarom komen ze ermee weg
Stefjuuh    posted on 09-04-2013 10:49
Poster: Wytse
K zit weer te denken om een soort actie te doen op DJR, net als vorig jaar met de afmix-week....

Die actie mag je best jaarlijks herhalen!
LouisCasper    posted on 09-04-2013 11:01
Poster: Stefjuuh
Elk product target een heel specifiek segment... Daarom komen ze ermee weg

Maar als je zoveel verschillende producten maakt die allemaal bijna hetzelfde doen, maar toch allemaal een ander productieproces moeten ondergaan in misschien wel verschillende fabrieken, dan is dat toch helemaal niet winstgevend meer?
http://www.louiscasper.com
chef    posted on 09-04-2013 11:07
weer erggg veel geld voor die paar extra knopjes en functies... heb half jaar geleden een djm 700 voor minder dan 400 gekocht welliswaar tweede hands maar heel veel meer is dat ding ook weer niet waard!
FSR    posted on 09-04-2013 11:19
Waarom is de master level grijs en niet zwart?
RyanSilva    posted on 09-04-2013 11:43
Poster: FSR
Waarom is de master level grijs en niet zwart?

Omdat die bij de 700 ook grijs is. Look behouden?
RyanSilva    posted on 09-04-2013 12:04
Weet iemand hoe je die koppelingen krijgt op Facebook? Je kan er bijv. Twitter / Youtube / Soundcloud neerzetten, maar hoe?

n.v.m heb een aparte app gebruikt.
User edit by RyanSilva on 09-04-2013 @ 13:54:22 (32%)

125 Users online: 27 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 15.182
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.751.697