Excuse aan iedereen die denkt dat het hem toekomt.?
Uiteraard is de naam Melancholie een betekenis als je het opzoekt.?
Natuurlijk ben ik niet 1 2 3 op die naam gekomen, nee het was voorbedachte rade!
Al heel lang ben ik bezig met muziek en heb mij altijd afgevraagd waarom iets werkt of niet.?
Het leek mij dat er een soort sleutel tot succes moest zijn! Wat maakt het?
Ik ben mij gaan verdiepen in van alles en nog wat met veel plezier.
En daaruit heb ik geleerd dat er een patroon in de industrie zit.?
Het blijkt alleen dat mensen maar zelden door hebben wat er gaande is.?
En toch danst men op de muziek. (of voelt zich aangesproken).
Wanneer je iemand bewust 1 nummer toestuurt, komt dat nummer heel hard en duidelijk aan.?
Je voelt je aangesproken of bedreigt of...... noem het maar op. Je weet dan heel direct wat iemand bedoelt.?
Maar wanneer je heel langzaam kleine zinnetjes zegt dan valt het niet op. Maar herhaling is daar de kern in.?
Netzoals ik dus telkens in herhaling ben gevallen met mijn onzin muzieknummers. Of ..... was dat wel onzin en sloeg het nergens op? Soms kun je een simpel woordje laten vallen in een gesprek of zin, en de ander weet dan wat je bedoelt.?
Maar de rest ziet helemaal niks en begrijpt ook niks.?
Voordat ik nu een heel lang verhaal ga vertellen, ga ik even wat rechter aan recht uit.?
Het laatste half jaar heb ik 1 specifiek station gevolg en zag al heel snel een patroon, en een verhaal. In November zijn we al met engelen begonnen en wellicht zat daarvoor ook een heel verhaal maar heb ik niet meegekregen. Uiteindelijk is het verhaal een beetje als volgt. Engelen, hemel, het weer, water, richtingen, vuur, licht, spiegel, in je botten, oorlog, new nation en denk maar verder in die trant. Ik zeg luister zelf maar eens goed naar de media. Je ziet dus dat in nummers je iets toegefluisterd wordt zonder dat je het duidelijk beseft. Dat maakt dat het geen wat er komen gaat aan nieuwe muziek, al makkelijker aangenomen wordt.
Nu maakte ik laats een opmerking over (ik zou iets over flesjes doen of drinken of bottle's) Dat was natuurlijk geen onzin, zo lijp ben ik namelijk niet. ?(en als je goed hebt opgelet staan er nog veel meer tips in mijn psychotische trips van muziek) Wanneer we namelijk iets verder kijken dan onze media, en we gaan wat meer naar de wereld kijken, dan zien we dat heel veel hits dus uit het buitenland komen. Ze zijn daar groot geworden. Maar als we dan ale titels en dingen bekijken, dan zien we een thema terug komen. Maar als ik nu nog verder kijk........ naar nieuwe uitkomende releases dan zien we daar ook al een klein voortekentje. En daaruit weten we dat we wat gaan drinken. En voor de mensen die echt hebben opgelet, en tevens de radio hebben gevolgt.......?
Ik doe dan wel grappig over mijn trips, maar die maak ik ook. Trips naar toekomstige muziek. En daaruit leer ik dat als ik patronen ga volgen ik dus een voorsprong krijg op wat ik zou kunnen maken of zou moeten maken.?
Los van dit, is het ook zo dat wanneer iemand opvalt mensen gaan volgen. En opvallen heb ik meer dan genoeg gedaan, maar dat zorgt er ook voor dat mensen gaan luisteren. En soms worden ze boos of denken ze wat een lul verhaal, maar toch gaan ze luisteren. Sterker nog, ze gaan je zelfs zoeken. !!!! Wat betekend die naam? En dan zien ze dat het x betekend en komen ze tot de conclusie dat het exact past bij wat die persoon heeft gedaan. Zo blijkt dus dat een naam van een dj artiest of wat dan ook van groot belang is. En als ik dan weer kijk naar alle playlisten van de media......... hmmmmmmmm Wat grappig dat de namen bij de thema's passen.?
Maar moest dat dan op deze manier? Moest ik een spel spelen met iedereen.... Ja, je moet er in zitten wil je het kunnen zien.
Dus voor iedereen die ik beledigt heb, gekwetst heb of wat dan ook..... Sorry. Maar ik bedoelde het niet slecht. Ook al lijken dingen soms dreigent gek of onzin, voor de 1 is het gewoon muziek, voor een ander een verhaal.?
Owww en wie ben ik...........
Ik hoop dus ook dat mensen die nieuw in de muziek zijn of dit niet zien, er iets aan hebben.?