Poster: chef
Mijn moeder heeft conservatorium gestudeert, zelf speel ik drums piano en sinds 2 jaar ook gitaar. Produceren van muziek met een computer doe ik niet omdat ik me daar nooit in verdiept heb en mijn ma al helemaaaal niet.. Ja oke een beat op der keyboord weet ze dan weer wel haha.. Maargoed. Als ik en mijn koeder naar welke soort muziek luisteren weten wij wel degelijk wat muziek van kwaliteit is en wat niet. Het heeft volgens mij dus ook gewoon een hoop te maken met je kennis van muziek en dan niet alleen de beat en melodie maar echte kennis. Welke akkoorden mogen na elkaar hoeveel tellen lagen muzikaliteit enzovoorts. Ik denk dat je dus ook op jonge leeftijd best kunt beoorden of een track release waardig is als je maar voldoende verstand van muziek heb (ook muziek geschiedenis!!!!)
Poster: Martullia
BR> Misschien dat je dan samen met je moeder een label kan gaan beginnen lol
Poster: Martullia
Zijn er nog mensen die van Deep House/minimal/techno houden ik zou graag een objectieve mening horen over mijn laatste track?
Poster: RyanSilva
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/yes.gif' alt='Cool' border='0'>
Poster: Melancholie
span>@Gerdo,
?
Edit:
Hmmmm zal wel ivv een pm doen mocht ik weer iets over een mix vinden.
Edit:?
Hmmm hoezo spam, je hoeft het niet te lezen bedenk ik mij nu.?
En als iemand vraagt wat iemand er van vindt, wat weerhoudt mij ervan om een gevoel/mening te geven.?
Ik wou dat iemand de moeite zou nemen om zo aandachtig te luistren en zijn ervaring te delen.?
En hoe lang de tekst dan ook is.......
Dus laat hem toch maar staan.?
Hij is goed, lekker wakker.?
?
3 naar 4 voelt niet lekker, maar dat kan aan mij liggen. Gevoel dat ik onderbroken wordt in mijn gedachtengang.?
Ik zie mijzelf weer helemaal uit mijn dak gaan en verloren zijn in de muziek. Blind voor de rest van de dansvloer en gaan.
Gebeurt mij wel vaker, en iedereen maar denken dat ik stijf van de drugs sta. Nee, het is de muziek/dj wat mijn drugs is.?
?
6 naar 7. Erg lekker, was verzonken en kreeg het gevoel dat ik heel erg ver weg was. Alsof de wereld even in slomo ging, en vervolgens wanneer je tot rust bent gekomen dan wordt je weer volgepompen met frisse energie.?
?
Verdomt goeie tracks man, je weet ze als zoete honing te lijmen. Jij hebt moeite gedaan merk ik. Dit is niet in een weekendje gemaakt. Je voorbereiding heeft langer geduurt. Je hebt je ingelezen/gewerkt. Vet!!
?
8 naar 9 zware amonia geur en compleet uit mijn roush. Alsof je abrubt uit een vette trip gehaalt word. Daar betaal ik niet voor, meneer de ambulance medewerker. (moet even terugdenken aan een bepaalt momentje(en nee dat was niet ik)) Nummer 8 klinkt trouwens ook erg lekker zeg. Maar heb toch het gevoel dat ik echt er helemaal lekker in zat en door nummer 9 die overgang..... nee. Maar daarintegen, de nummers zelf sluiten wel redelijk mooi aan. Maar kan er slecht tegen als een dj mij zo uit mijn trance haalt, dan kijk ik meestal even boos zo van hee, wat doe je??
?
Maar goed, ben niet haat dragend dus ga snel weer verder in mijn trip, alhouwel me dat helemaal niet lukt met dit nummer.?9. Andre Crom, Teenage Mutants - Hanging on Ik had em er liever niet in gehad. Je hebt mij echt even uit mijn trip gehaald. Wist ook even niet wat ik er mee moest. Kon er niet op dansen en je blokte mijn gedachte. Maar gelukkig pak je het tempo weer wat op met nummer 10 hoor ik. Begin alweer te tappen.?
?
(geen idee wat je aan mijn ervaringen hebt, maar als jij zoveel moeite er in stopt dan luister ik wel.)?
?
10 naar 11 gaat lekker, ik kon niet duidelijk merken wanneer je er in kwam met 11. Daarnaast heb ik het gevoel dat we wat meer zomers gaan dansen. Richting het strand. Alsof we meer lucht krijgen. Even een adempauze, hoop nu al dat we er straks weer vol in gaan. ff slokje drinken en knallen. Snel schreeuwen tegen vrienden en lachen en dan weer verder met dansen. das wel fijn wanneer je even kunt ademen. Daar gaan we.......
?
Lekkere dichte bas, overgang redelijk, had hem alleen liever iets sneller gehad. Meer een drop effect. Na de rust er weer vol tegen aan. 36:50. okee.?
?
12 naar 13 erg lekker. Merkte hem niet echt op, hij was er gewoon ineens dat ik dacht.... owww volgende dus. Ook wel een heel erg lekker nummer trouwens. Heb nog steeds het gevoel dat we buiten staan te feesten.?
?
Ja echt wel, zie zo?n bamboe bar en cocktails, heerlijke lijven om mij heen die bewegen als slangen. 14 erg lekker en de overgang was ook goed vanaf 13. Kampvuurtjes op de achtergrond. sterren aan de hemel.?
?
15 en nog steeds lekker weer en zomer. Drank begint zijn werk echt te doen en we gaan steeds meer loskomen, Please DJ verpest het nu niet, iedereen is heet en los. Dit is een moment dat je denkt we zitten echt een beetje op een hoogte punt, maar dat kun je zo snel afbreken.?
?
15/16 blijft in de styl en ........... Jaaaaa hij verpest het niet. okee het is nog aan, en ik heb sjans ondertussen. Dans in gedachten met een lekker ding zeg. Zie vuurblazers op het strand en het begint steeds beter te worden. Zie in de verte een boot aankomen met veel party lui. Ben benieuwd of zij ook hier gaan aanleggen, ze weten niet wat ze missen. Je ziet ook dat voorbijgangers gewoon blijven en meegesleurdt worden.?
?
17 titel past bij de ervaring. je waant je ergens anders. overgang lekker en niet opvallend. was nog druk bezig in gedachten en merkte ineens op dat ik de playlist ff kwijt was. Waar zitten we nu? hmmmm, boeit ook niet. Vergeet de nummers. Het begint kouder te worden op het strand en we gaan de stad in.?
?
18? riders on the storm. ? volgens mij zijn we daar nu. ff zoeken. 10 seconden Freeezeeeee okee ff youtube erbij gehaald en idd we zijn richting de stad. Dammm kon even niet meer goed volgen welk nummer wat was. Das een compliment!!!
?
54:22 we lopen net de club binnen. benieuwd wat we hier gaan tegen komen. Jaaaa nee zegt ie, rookvrij. pfff das lekker. Goed, zekering omgehaalt geen stroom en de dj wacht nu maar even eerst een peukje roken. zit al meer dan een uur met de gedachte dat ik wou gaan roken, maar de muziek liet mij niet los. Was helemaal niet de bedoeling dit.?
?
Goed... tot zo...
?
Okee ff peukje gedaan snel en het is maar goed dat ik op pauze kan drukken anders was ik niet gaan roken. Maar toen ik zo buiten stond zat ik nog steeds in een warm land en kan niet wachten om de club weer in te gaan.
?
Deuren gaan open en de gedempte muziek is weer luid!!! daar gaan we. ja we zitten er direct weer in.?
?
Krijg echt zin in een baco of iets. Goed bezig. En de muziek is nu iets ruiger, lekker. kan merken dat we van het strand af zijn. overgang weer goed en loopt lekker door 19/20.
?
20/21 niet eens meer zin om na te denken nu. Begin moe te worden, ben toe aan een pauze. zal er nog een beetje rust in zitten? gezien wat er gaat komen niet.... Glow. of..... even wat rustiger aan ? beetje nog, idee dat de overgang ook even rust gaf. alsof we even naar een iets rustiger stukje zijn gelopen kan ik ondertussen ff met een leuke meid (die van het strand) even wat persoonlijke dingen uitwisselen. Maar de muziek is zo lekker, en ik zie haar ook graag dansen.?
?
Hmmm weet nu ff niet wat er gebeurde met de muziek, maar..... het is wel lekker om even wat anders te horen, maar over 20 naar 23 toe gaat mij de stap ineens wat te snel. Het loopt wel lekker, maar weet nu even niet waar ik in de club sta en mijn meisje denk ook wat is dit. Was allemaal dampig en zwetig en zwoel en nu...... nee ben hem weer ff kwijt. Het is ook te koud op het strand, om weer naar buiten te gaan. nee mis nu even iets. Ja staat een beetje ongemakkelijk dit. mag hopen dat de dj het zo weer oppakt. Nou, dan maar ff wat drinken halen.?
?
23 okee, hij zal wel even last van de warmte hebben gehad of iets. maar volgens mij zijn we weer op het goede spoor. Zie dat de mensen ook weer op gang komen. toch een beetje een domper hoor!!?
?
24 naar 26 lekker en weer goed op gang.?
?
1:20:24 lekkere strakke overgang. Gewoon even bam. Past ook bij het nummer.?
?
27 tot en met 29 lekker in elkaar verweven.?
?
?
Okee, overal:
?
Ten eerste viel mij op dat je een geheel thema hebt gepakt. Wat ik zelf graag mag zien, zodat je een verhaal te horen krijgt. Je neemt echt iemand mee op reis in je muziek. Daarnaast zag ik een soort structuur bestaande uit 4 blokken. Eerst was ik aan het indrinken bij iemand thuis, toen naar het strand, toen naar de club, en toen naar een after party. Alleen het laatste blokje kon ik niet helemaal de weg in vinden. Maar dat was mijn ervaring
?
Wel moet ik zeggen dat ik het idee had op het laatst, dat je echt meer moeite bent gaan doen om het echt super te maken. Ik had het idee dat ik veel meer overal en nergens was in de muziek zodat ik niet meer wist bij welk nummer we waren. Das best wel fijn.?
?
Wel heb ik het idee dat je er een paar nummers tussen hebt gedrukt om het compleet te krijgen, alsof je een bepaald aantal minuten moest vol maken. Op zich niet erg, maar..... het was een beetje ach... doe die dan ook maar. Het past wel bij het thema en dat maakt minuten.?
?
Ergens bij nummer 3 was ik echt helemaal even weg, zo van? waar ga je heen en wat is de bedoeling. Daarna droomde ik weg en had je mij helemaal. Maar ergens in 20/23 gebeurde er iets alsof je aan het forceren was, je wou ergens heen maar je kreeg mij niet overtuigend mee. Het was een beetje ..... tja waarom weg gaan als het goed is??
?
Uiteindelijk kwam ik dan wel ergens en het was ook leuk en goed, maar de manier waarop ging niet lekker.?
?
Goed, al met al heb je mij wel anderhalf uur vast kunnen houden, je hebt mijn gedachten heerlijk kunnen laten verdwalen in je muziek en was toch telkens erg benieuwd wat er komen zou.?
?
Ik vindt het erg knap dat je dat lukt, aangezien ik snel ontevreden ben en denk pfff prutser, breng een verhaal of maak er een lijn in. Gewoon nummertjes draaien kan iedereen wel. Ik moet zeggen dat de manier waarop je de boel aan elkaar lijmt erg naar mijn smaak en zin is. Ondanks dat ik niet bekend ben in de House heb ik echt genoten en had graag gewild dat ik echt ergens in een club had gezeten.?
?
Erg goed, van mij krijg je een 8+ Je hebt mij goed vermaakt.?
?
Hoop dat je iets hebt aan deze lap tekst! Niet dat ik ook maar iets verstand van muziek of wat dan ook heb. Puur mijn gedachte gang en ervaring.
Poster: Dyno
Dit is afgelopen dinsdag uitgezonden op di.fm
Met in het eerste half uur een mix van mijzelf!!
En er wordt ook verteld over mijn label Downtown Music, waar je binnenkort nog veel van zal horen!!
https://soundcloud.com/corrupted-recordings/corrupted-sessions-24
Poster: Melancholie
img title='Foot in Mouth' src='////www.djresource.eu/images/smiles/cool.gif' alt='Foot in Mouth' border='0'>@Tekhead
ik blijf ver bij alle rommel vandaan, ben geen shit nodig om weg te dromen.?
Biertje op zijn tijd en verder niet, das genoeg voor mij.?
Muziek is als een lsd trip zonder lsd voor mij