De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

RamuroDiaz    posted on 27-03-2013 19:16
Poster: Estacy
img src='http://www.hettemaverhuur.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/a/barkruk_opvouwbaar.gif' alt='' width='250' height='373'>

Poster: MrQreeny
Je hebt toch nog een poot :P

Haha ja dat is waar, toch maar even rust houden!
MarcoMartinez    posted on 27-03-2013 22:32
Poster: D-Jesse
Iemand met cdj2000's (MKI) die me kan verzekeren dat Rekordbox 2.0.3 ermee werkt?

Wil niet afgaan op m'n contest namelijk..

En gestemd Rorex Winking my eye

Mijn cdj2000's hebben versie 4.11 en ik werk met recordbox 2.0.3 en t werkt prima.

Succes met de contest!

Grttzzz

Marco
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 27-03-2013 @ 22:32:39 (1%)
HouseContainer    posted on 28-03-2013 10:24
D-Jesse    posted on 28-03-2013 12:04
@Marco thanks voor het testen! Ik ga t even navragen hehe :p

Is t ook zo dat als de cdj's de laatste firmware update hebben, je ook de laatste Rekordbox versie moet hebben, of werkt bijv 2.0.1 ook nog gewoon op de laatste firmware van cdj 2000's?
djmstr223    posted on 28-03-2013 13:04
Kleine preview van een track waarmee ik bezig ben! laat maar weten wat jullie er van vinden Happy, laughing x

https://soundcloud.com/bramvanbergen/bios
www.bramvanbergen.nl
User edit by djmstr223 on 28-03-2013 @ 13:06:03 (2%)
MarcoMartinez    posted on 28-03-2013 18:06
@Marco thanks voor het testen! Ik ga t even navragen hehe :p

Is t ook zo dat als de cdj's de laatste firmware update hebben, je ook de laatste Rekordbox versie moet hebben, of werkt bijv 2.0.1 ook nog gewoon op de laatste firmware van cdj 2000's?

Ook 2.0.1 werkte met de filmware 4.11.

Ik heb laatst recordbox geupdate via de automatische update naar 2.0.3
www.djmarcomartinez.com
D-Jesse    posted on 29-03-2013 18:37
Ligt dit aan mij of komen er steeds gekkere producers op de wereld?

Ik open de demo mail van een label waar ik voor werk als A&R Manager, krijg een demo binnen, ga naar die soundcloud link, zie dat ie openbaar is en de naam is ****-*** (Out Soon on Panish Records!)

Wuttafuck stuur je een demo naar een Label met de vraag of ze hem willen releasen, terwijl hij al getekend is?

:p
Snoey    posted on 29-03-2013 22:43
Net een infinity 2013 re-work gemaakt, wel of niet uploaden?

www.soundcloud.com/ten-hooven
RyanSilva    posted on 29-03-2013 22:49
Josh guru project of infinity ink? Ik gok eerst genoemde..
http://twitter.com/djryansilva
Snoey    posted on 29-03-2013 22:54
Klaas, guru -> in iedergeval die fluit haha
Tekhead    posted on 29-03-2013 23:14
guru haha
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 30-03-2013 10:47
voor de liefhebbers, een nieuw mixtapje van mijn kant!
https://soundcloud.com/luukdresen/lucky-day-mixtape-003
Gerdo    posted on 30-03-2013 10:57

Ik open de demo mail van een label waar ik voor werk als A&R Manager,?

Dus je werkt als 15 jarige als A&R manager bij een label?
Snoey    posted on 31-03-2013 16:31
Tracks als download beschikbaar gemaakt op Soundcloud:?https://soundcloud.com/ten-hooven
Martullia    posted on 31-03-2013 22:47
Poster: Gerdo

Dus ik ben niet de enige die zich daar over verbaasd, is denk ik een trend van de laatste tijd ze worden steeds jonger in de sene.
D-Jesse    posted on 31-03-2013 23:01
Poster: Gerdo

Lol ik doe het niet voor een trend. Ik doe het voor een vriend van me die het label heeft opgestart. Mag toch wel helpen bij het opzetten van z'n labeltje?

Oh en ik ben 14 gheghe Happy, laughing
User edit by D-Jesse on 31-03-2013 @ 23:03:16 (11%)
Winston    posted on 01-04-2013 22:30
Als ik goed ben ingelicht wordt Justin Bieber julie nieuwe collega in Ibiza deze zomer Cry
Tic Toc
Maracas    posted on 01-04-2013 22:59
Lol ik doe het niet voor een trend. Ik doe het voor een vriend van me die het label heeft opgestart. Mag toch wel helpen bij het opzetten van z'n labeltje?

Oh en ik ben 14 gheghe Happy, laughing

No offence, Jesse.

Maar hoe kan jij, terwijl jij zelf nog niet gevlot bent in het produceren, tracks dusdanig bekritiseren en beluisteren of zoiets releasebaar etc. etc. is? Ik snap jullie drive echt wel, en jullie enthousiasme, en de wil, maar maak gewoon allemaal eerst lekker gewoon muziek, en doe je ding met de kansjes die je krijgt achter de draaitafels. Allright, ik was 20 toen ik begon met wat ik nu doe, dus voor mij werkt het allemaal wat makkelijker met clubs en mensen, maargoed.?

Ik heb nog steeds geen release, niet echt een naam gezet op de radio, of waar dan ook. Maar ik heb wel 2.000 mensen op het Neude in Utrecht helemaal naar de klote gekregen, ik heb gezwoegt in clubs, voor 600 of 20 man, gratis of voor geld, dronken, moe en ziek, gemotiveerd of verveeld, gefaald of geknalt, en al dat alles in ongeveer 1,5 jaar sinds ik mijn eerste speler aanraakte.

I don't care. Die 2 handen in de lucht en 3 juichende mensen om 7 uur sochtends na afloop, op zondagochtend vroeg. Daar droom ik iedere maandag weer van.?

Labels, releases en die dingen komen wel, wanneer mijn tijd rijp is Winking my eye,

my2ct
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Melancholie    posted on 01-04-2013 23:14
Nice allemaal.

Maar even iets heel anders, ik kan hier alles kwijt toch Happy, laughing

Ik zat te denken, als ik nu echt een goede producer was, dan zou ik nu nummers gaan maken over flesjes drinken, of popping bottle's, of drinken. Als ik een goede Dj was of het verder wou schoppen, dan zou ik ook in die trant denken. Eeej, of ben ik nu de weg kwijt, wie verlicht het pad even voor me, owww wacht, het weerkaatst in de spiegels. Pfffff ik verdrink toch in mijn eigen gedachten, tijd om op te drogen en een vuurtje te maken. Terwijl ik in het nieuws alle oorlog hoor en wat er gebeurt, beina bijbels zou ik gaan denken. Maar ik ren niet weg voor de wereld. We gaan hou dan ook wel een kant op. Moet alleen niet zo vaak struikelen doordat ik verblind wordt soms.?

Leuke uitzending in radar, ging over spiegels die te duur waren. Ach ja, ik brabbel maar wat. Hebben we ook wat te lachen.?

Embarassed
User edit by Melancholie on 01-04-2013 @ 23:16:35 (3%)
Certas    posted on 01-04-2013 23:19
Poster: Melancholie
Ik zat te denken, als ik nu echt een goede producer was, dan zou ik nu nummers gaan maken over flesjes drinken, of popping bottle's, of drinken. Als ik een goede Dj was of het verder wou schoppen, dan zou ik ook in die trant denken. Eeej, of ben ik nu de weg kwijt, wie verlicht het pad even voor me, owww wacht, het weerkaatst in de spiegels. Pfffff ik verdrink toch in mijn eigen gedachten, tijd om op te drogen en een vuurtje te maken. Terwijl ik in het nieuws alle oorlog hoor en wat er gebeurt, beina bijbels zou ik gaan denken. Maar ik ren niet weg voor de wereld. We gaan hou dan ook wel een kant op. Moet alleen niet zo vaak struikelen doordat ik verblind wordt soms.?

Sorry, ik snap er geen panfluit van Embarassed
http://www.soundcloud.com/Certas
Melancholie    posted on 01-04-2013 23:26
Cool?Zeg toch, hebben we wat te lachen.

ondertussen lekker muziek aan het luisteren om inspiratie op te doen.

http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/
User edit by Melancholie on 01-04-2013 @ 23:30:10 (100%)
Martullia    posted on 02-04-2013 01:43
Poster: van.?

Labels, releases en die dingen komen wel, wanneer mijn tijd rijp is Winking my eye,

my2ct

Hardwell en Nicky Romero zijn volgens mij ook niet veel ouder dan jou dus moet toch maar eens beginnen Thumbs Up lol
User edit by Martullia on 02-04-2013 @ 01:43:30 (9%)
Tekhead    posted on 02-04-2013 01:43
Poster: Melancholie
Nice allemaal.

Maar even iets heel anders, ik kan hier alles kwijt toch Happy, laughing

Leuke uitzending in radar, ging over spiegels die te duur waren. Ach ja, ik brabbel maar wat. Hebben we ook wat te lachen.?

Embarassed

je moet van die pillen afblijven?Cry
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Melancholie    posted on 02-04-2013 01:56
CryHmmmmmm misschien is het juist het probleem dat ik ze vergeten ben.

ja laat ik maar weer gewoon doen en een boekje gaan lezen of iets. Had hier nog iets liggen van likutay amariN Tanja. Of hoe je het ook spelt. Winking my eye

ach ik dacht laat ik even dwars door een catfight heen gaan. Daarom zeg ik lachen toch.

The Joker, Steve Miller band

FSR    posted on 02-04-2013 04:25
Poster: Maracas
No offence, Jesse.

Maar hoe kan jij, terwijl jij zelf nog niet gevlot bent in het produceren, tracks dusdanig bekritiseren en beluisteren of zoiets releasebaar etc. etc. is? Ik snap jullie drive echt wel, en jullie enthousiasme, en de wil, maar maak gewoon allemaal eerst lekker gewoon muziek, en doe je ding met de kansjes die je krijgt achter de draaitafels. Allright, ik was 20 toen ik begon met wat ik nu doe, dus voor mij werkt het allemaal wat makkelijker met clubs en mensen, maargoed.?

Ik heb nog steeds geen release, niet echt een naam gezet op de radio, of waar dan ook. Maar ik heb wel 2.000 mensen op het Neude in Utrecht helemaal naar de klote gekregen, ik heb gezwoegt in clubs, voor 600 of 20 man, gratis of voor geld, dronken, moe en ziek, gemotiveerd of verveeld, gefaald of geknalt, en al dat alles in ongeveer 1,5 jaar sinds ik mijn eerste speler aanraakte.

I don't care. Die 2 handen in de lucht en 3 juichende mensen om 7 uur sochtends na afloop, op zondagochtend vroeg. Daar droom ik iedere maandag weer van.?

my2ct

Interessant onderdeel om het over te hebben. Maracas heeft wel een punt, echter hoe ver kan dat punt ook gaan? Ik denk dat ik mijzelf even als voorbeeld neem hier in.

Iedereen kent Wytse wel, een groot gerespecteerd lid hier door ieder denk ik zo. Is het zijn kennis niet danwel zijn drive & motivatie haha?Cool! Either way, ook FSR is een label, en toevallig zag ik dit voorbij komen en dacht ik reageer hier even.
?
Met stipt op 1: Een label is niets meer dan een bedrijf, het heeft alleen een ander naampje en staat algemeen in de wereld bekend als iets 'magisch'. Ik kan men geen ongelijk geven aangezien nog steeds niks in hokjes te plaatsen valt en we toch genoeg van mee-krijgen in Buma & diva gedrag situaties die dit onderstrepen qua 'magie'.
Op 2: Een label heeft bepaalde voordelen en nadelen. Dit begin ik nu wel te ervaren sinds de weg die ik bewandel richting KvK e.d. voordat het eerste half jaar van 2013 afgelopen is. Het geeft je een 'gezicht'. En dat kan zowel littekens als gezag uitstralen.
Op 3: Elk label/bedrijf heeft een verhaal. Een label is niet zomaar 'werk'. Het is 'levens-toewijding' aan datgene waar jij tevreden mee kan zijn.?

Waar komt Wytse hier nou voor in het verhaal? Al vanaf punt 1 om eerlijk te zijn. Ik heb een wens, besproken en aangegeven hoe & wat. Wytse was wat dat betreft het startschot voor punt 1 & 3. Als gozer van 19 toen ben ik nu een jong volwassen man van 21 aan het worden en zie ik steeds meer in 'waarom' ik dit label wil. Ik citeer: 'We gaan zeker nog meer horen van FSREmbarassed'.

Ik geef Maracas gelijk betreffende het 'beoordelen' van tracks terwijl je zelf nog veel aan het 'zoeken' bent. Nu wil ik mijzelf niet op de borst kloppen vanwege mijn leeftijd dat ik het 'beter' kan. Wel kan ik bevestigen dat mijn gehoor enorm 'ontwikkeld' is in die tussentijd. Je hebt nog echt veel te weinig 'referentie-materiaal'. Zelfs ik ben nog echt een 'broekie'. Waarom Hardwell & Nicky Romero op zo'n jonge leeftijd al zo hoog aan de top staan? Populairiteit van de 'sound' die ze hebben bij het grote publiek wat mij betreft. Is het slecht? Nee, verre van! Wel durf ik te beweren dat veel van de 'kennis' die zij hebben gekregen niet zozeer aldoor de jaren heen is gekomen maar zeer geconcentreerd uit een bepaald stukje in hun carri?re. Plaats, personen & timing maken het verschil. Ik gun het Hardwell & Nicky van harte, echter in de top komen is makkelijker dan er te blijven. (Dat laatste zinnetje is ook een golden one van Wytse haha!)

Succes met de info heren Maracas & D-Jesse!

127 Users online: 28 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 7.994
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.744.509