De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

LilQuint    posted on 07-12-2012 08:29
Inderdaad!?
Zo hoort het!
?
En ook in je achterhoofd houden, nooit iemand beledigen door zijn afkomst, geloof, inkomsten (Ja, dit word zelfs ooit gedaan!) enzovoort.
Er zijn goede, en slechte mensen.?
?
Jammer dat ze altijd alleen de slechte laten zien, en dat je van de goede niks hoort.

Hier thuis zijn nu 2 Polen aan het werk, aangezien we bezig zijn met verbouwingen aan de werkplaats van mijn vader.
Top gasten, altijd heel aardig, werken hard, staan hier nu zelfs in de sneeuw (!!) te werken.
Alleen, van zulke hoor je niks zoals ik al zei, alleen maar van de slechte, waar door iedereen er een voor oordeel over gaat krijgen.

Laten we het gezellig houden jongens! Daarvoor zijn we hier, toch?
Estacy    posted on 07-12-2012 09:12
inderdaad. Die vrouw ?op de foto is DJ Korsakoff voor diegene die het wil weten.
Certas    posted on 07-12-2012 09:44
Poster: Maracas
Hmm, twijfelgevalletje, ik zou dr spreekwoordelijk wel doen denk ikFoot in Mouth

Niet alleen spreekwoordelijk.. Happy, laughing
?
Mensen nog last van de sneeuw gehad?
http://www.soundcloud.com/Certas
FSR    posted on 07-12-2012 10:51
serieus korsakoff?
?
Ongeloofelijk!

Cry
RyanSilva    posted on 07-12-2012 11:17
Poster: Certas
Niet alleen spreekwoordelijk.. Happy, laughing
?
Mensen nog last van de sneeuw gehad?

Last niet, ziek binnen. Maar hier ligt al een pak en 't sneeuwt nog steeds.?Embarassed
http://twitter.com/djryansilva
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 11:32
Poster: PhonicM
Tot op zekere hoogte moet ik je nu gelijk geven, mijn reacties zijn nu ik terug kijk niet echt fatsoenlijk. Al bedoelde ik het niet zo negatief als het over komt ik heb me te veel mee laten slepen en heb misschien mijn mening te fanatiek verdedigt. Normaal gesproken ben ik hier verstandiger in, en toon ik meer respect voor anderen hun mening. Mochten er mensen zijn die ik beledigt heb dan wil ik hierbij aan hun mijn excuses aanbieden. Ik had achter af gezien niet over de woonplaats, of leeftijd van mensen moeten beginnen, waarmee ik andere belachelijk maakte. Ook op jou reactie had ik verstandiger moeten reageren. Iets typen achter een schermpje gaat zo makkelijk waardoor je ook dingen zegt die je anders nooit zou doen. Verder hoop ik dit achter ons te kunnen laten. En tot en met 21ste de sfeer & het niveau gezamenlijk te verbeteren.

Top! Bedankt! Je zei ook nog dat de je in een slechte bui was op dat moment. Dat verwachtte ik ook al, dus het is wel te begrijpen.
No hard feelings at all van mijn kant!Happy, laughing En nu LL56 weer gezellig maken.Winking my eye
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 07-12-2012 13:55
Gasten, hebben wij op djr iemand met de gebruikersnaam OneSixty ? Ik ben er vrijwel zeker van, maar wie weet het zeker ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 07-12-2012 13:58
Poster: PhonicM
Poster: MichaelMiller
Ik heb Phonic even een PM gestuurd. Kijken of we het daar wel fatsoenlijk op kunnen lossen.?

Met in plaats van discussi?ren hier gaan liggen bitchen op elkaar wordt ook niemand beter op. Wil wel dat het opgelost wordt.

Tot op zekere hoogte moet ik je nu gelijk geven, mijn reacties zijn nu ik terug kijk niet echt fatsoenlijk. Al bedoelde ik het niet zo negatief als het over komt ik heb me te veel mee laten slepen en heb misschien mijn mening te fanatiek verdedigt. Normaal gesproken ben ik hier verstandiger in, en toon ik meer respect voor anderen hun mening. Mochten er mensen zijn die ik beledigt heb dan wil ik hierbij aan hun mijn excuses aanbieden. Ik had achter af gezien niet over de woonplaats, of leeftijd van mensen moeten beginnen, waarmee ik andere belachelijk maakte. Ook op jou reactie had ik verstandiger moeten reageren. Iets typen achter een schermpje gaat zo makkelijk waardoor je ook dingen zegt die je anders nooit zou doen. Verder hoop ik dit achter ons te kunnen laten. En tot en met 21ste de sfeer & het niveau gezamenlijk te verbeteren.

Voila, proficiat dat je het zelf hebt ingezien dat je gedrag verkeerd was, en mooi dat je het durft toegeven en ook je excuses aanbiedt. Zand erover en naar het volgende onderwerp?Embarassed

MrQreeny    posted on 07-12-2012 14:02
De vorige 3 pagina's zijn geloof ?ik gezeik geweest? Nou ja iig.. ik vond die plaat die iemand postte wel nice. Toen vroeg ik me af waarom we in de LL geen duimpjes hebben?? Lead? Wim?
'Music is the universal language of mankind...'
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 14:10
Poster: MrQreeny
Toen vroeg ik me af waarom we in de LL geen duimpjes hebben?? Lead? Wim?

Houden zo. Lijkt me hier onnodig, worden vooral meningen gegeven.?
?
-'Ik vind dit'.?
-Rood duimpje
-*gezeur waarom hij/zij rode duimpjes krijgt*
-blablablabla
?
haha, je snapt vast wat ik bedoel. Krijg je nog meer strijd lijkt me.
User edit by MichaelMiller on 07-12-2012 @ 14:10:49 (14%)
Roov    posted on 07-12-2012 14:25
Poster: Tekhead
Gasten, hebben wij op djr iemand met de gebruikersnaam OneSixty ? Ik ben er vrijwel zeker van, maar wie weet het zeker ?

Ja, linkje.
Diion    posted on 07-12-2012 14:40
Hi,

Ik moet volgende week draaien op een Apr?s ski feestje.

Uiteraard heb ik al wat muziek, maar weten jullie nummers die ik echt ABSOLUUT moet draaien?

Zoja post ze dan a.u.b.

Thanks for helping!

D
MrQreeny    posted on 07-12-2012 15:15
@ Michael..
Ach gezeik ontstaat doordat een ieder overtuigd is van zijn / haar gelijk. De waarheid ligt natuurlijk 9 vd 10 keer in het midden. Om dat te laten ontstaan heb je geen duimpjes nodig. Sowieso snap ik vaak niet wat mensen willen bereiken door maar op elkaar te blijven reageren. Er is namlijk geen winst te behalen... En daarbij zijn volgens mij al genoeg leden door vertrokken wat dus alleen maar verlies oplevert.
Ik zit nu ook al een tijdje op vato mee te kijken en het valt me op dat de sfeer daar een stuk gemoedelijker is, terwijl daar niet eens mods rondlopen haha.
Overigens hoef ik niet perse duimpjes :P maar het viel me op dat het in sommige topics wel is en in sommige topics niet. Heeft wss met de categorie te maken maar vroeg me af waarom het hier dus niet is...?
'Music is the universal language of mankind...'
Martullia    posted on 07-12-2012 15:19
Poster: Estacy
inderdaad. Die vrouw ?op de foto is DJ Korsakoff voor diegene die het wil weten.

Had ik eigenlijk moeten weten, je hoort over haar altijd het verhaal dat ze niet kan draaien maar er alleen staat om haar leuke koppie. Heb haar zelf nooit horen draaien dus weet niet of het waar is, iemand die het wel weet ?
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 15:46
Poster: MrQreeny
@ Michael..
Ach gezeik ontstaat doordat een ieder overtuigd is van zijn / haar gelijk. De waarheid ligt natuurlijk 9 vd 10 keer in het midden. Om dat te laten ontstaan heb je geen duimpjes nodig. Sowieso snap ik vaak niet wat mensen willen bereiken door maar op elkaar te blijven reageren. Er is namlijk geen winst te behalen... En daarbij zijn volgens mij al genoeg leden door vertrokken wat dus alleen maar verlies oplevert.
Ik zit nu ook al een tijdje op vato mee te kijken en het valt me op dat de sfeer daar een stuk gemoedelijker is, terwijl daar niet eens mods rondlopen haha.
Overigens hoef ik niet perse duimpjes :P maar het viel me op dat het in sommige topics wel is en in sommige topics niet. Heeft wss met de categorie te maken maar vroeg me af waarom het hier dus niet is...?

Haha, ja, dat valt me ook op. Komen wel af en toe mega-vage topics/posts voorbij, maar daar laat iedereen elkaar lekker. En discussies zijn daar ook wel echt discussies, terwijl het grotendeels jongeren zijn. Het niveau qua muziek ligt daar over het algemeen ook een stuk hoger.
Estacy    posted on 07-12-2012 16:26
aargg nieuwe youtube infterface is KLOOTTEEE....?

Wat boeit mij het nou dat een kanaal een video leuk vind...
Tekhead    posted on 07-12-2012 17:00
Poster: Roov
Ja, linkje.

Thanx Roov.

Onze vriend, en mijn bijna buurman One sixty is blijkbaar te bescheiden, of anders heb ik het over het hoofd gezien, heeft een mooie overwinning behaald bij ons, namelijk is hij dit jaar de beste DJ van de Voorkempen ! Proficiat Olaf.

hier de link met een foto uit de Krant.

http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/kalmthout

Gerdo    posted on 07-12-2012 17:10
Poster: Diion
Hi,

Ik moet volgende week draaien op een Apr?s ski feestje.

Uiteraard heb ik al wat muziek, maar weten jullie nummers die ik echt ABSOLUUT moet draaien?

Zoja post ze dan a.u.b.

Thanks for helping!

Sound Convoy - Hey wir wollen den eibaren sehn moet je zeker draaien!

D-Jesse    posted on 07-12-2012 17:53
Poster: Estacy
Onderscheiden is inderdaad het belangrijkste. Hoe zorg je ervaar dat op het eind van de avond de jury zich speciaal JOUW nog herrinert.?
Ik weet niet wat je normaal draait, op je slaapkamer. Maar dat zou ik draaien, daar ben je bekend mee. tempo in je mix, origineel (dus niet outro-intro mixen) verrassende muziek en sta super enthousiast achter de tafels.?En ik zou niet al te veel slijmen met die partysquad tracks.

Thanks voor de reacties, PhonicM & Estacy.

Ik draai voornamelijk tracks van onbekende producers (Veel van het Vato Forum) & ?een aantal remixes/bootlegs/mashups van commerciele tracks, die weer door onbekende producers zijn gemaakt. Zoals de Hot Right Now remix van Oliver Heldens (Die nu een contract heeft getekend bij Spinnin) & Jasper Dietze..

Ik had Friss gemaild en een beetje commercieel was wel iets wat bij Friss past zeiden ze, dus ik denk dat ik maar ga doen wat ik meestal draai. Als jullie de tijd hebben kunnen jullie misschien deze mix luisteren;?http://soundcloud.com/d-jesse/radio-mix-supported-by

Dat is zo'n beetje wat ik draai! Voor Friss heb ik ongeveer dezelfde maar dan iets meer commerciele tracks erin, en bijvoorbeeld de openingstrack eruit.

Zal dit het goed doen denk je? Moet namelijk eerst wat insturen, en als ik dan goed genoeg ben hoor ik bij de beste 10 die mogen draaien op friss ofzo, waar weer een jury naar kijkt.

Hoor graag tips asl jullie die hebben, of ervaring van een contest waar jullie aan hebben meegedaan! Happy, laughing
D-Jesse    posted on 07-12-2012 18:03
Oh en fijn dat na 3 pagina's deze onenigheid is opgelost! Jeeminee, in minder dan 24 uur had ik opeens 68 reacties te lezen.. Gelukkig is het vrijdag Happy, laughing
Tekhead    posted on 07-12-2012 18:13
Poster: D-Jesse
Thanks voor de reacties, PhonicM & Estacy.

Ik draai voornamelijk tracks van onbekende producers (Veel van het Vato Forum) & ?een aantal remixes/bootlegs/mashups van commerciele tracks, die weer door onbekende producers zijn gemaakt. Zoals de Hot Right Now remix van Oliver Heldens (Die nu een contract heeft getekend bij Spinnin) & Jasper Dietze..

Ik had Friss gemaild en een beetje commercieel was wel iets wat bij Friss past zeiden ze, dus ik denk dat ik maar ga doen wat ik meestal draai. Als jullie de tijd hebben kunnen jullie misschien deze mix luisteren;?http://soundcloud.com/d-jesse/radio-mix-supported-by

Dat is zo'n beetje wat ik draai! Voor Friss heb ik ongeveer dezelfde maar dan iets meer commerciele tracks erin, en bijvoorbeeld de openingstrack eruit.

Zal dit het goed doen denk je? Moet namelijk eerst wat insturen, en als ik dan goed genoeg ben hoor ik bij de beste 10 die mogen draaien op friss ofzo, waar weer een jury naar kijkt.

Hoor graag tips asl jullie die hebben, of ervaring van een contest waar jullie aan hebben meegedaan! Happy, laughing

Beperk het gebruik van populaire en te commercie?le traxx, alsook de nummers die geproduced zijn door degene die jouw mix moet beoordelen, dat soorten mixen en die traxx' gebruiken al die andere deelnemers ook, en als ze die van jouw dan beluisteren en ze horen voor de zoveelste keer een copy van de andere mixen, val je gegarandeerd naast de prijzen, gebruik oude en minder bekende nummers afwisselend met nieuwere trax, zodat ze de ook merken dat je ook kennis hebt van muziek uit andere periode's. Suc6 ermee
Tekhead    posted on 07-12-2012 18:14
Oh en fijn dat na 3 pagina's deze onenigheid is opgelost! Jeeminee, in minder dan 24 uur had ik opeens 68 reacties te lezen.. Gelukkig is het vrijdag Happy, laughing

Wat een beetje druk, goede raad enzo toch allemaal kan doen he Jesse. Happy, laughing
D-Jesse    posted on 07-12-2012 18:20
Poster: Tekhead
Wat een beetje druk, goede raad enzo toch allemaal kan doen he Jesse. Happy, laughing

Was zeker druk haha. Wat je zegt, goede raad kan heel wat doen. Maarja we zijn iig lekker op weg met de LL56 haha.

Bedankt voor je tips btw Winking my eye
Diion    posted on 07-12-2012 19:01
Poster: Gerdo
Sound Convoy - Hey wir wollen den eibaren sehn moet je zeker draaien!

Thanks!, Nog meer suggesties? iemand?
D
LilQuint    posted on 07-12-2012 19:23
Eerste Reactie :D?

Straks maar ff editen over waar we het over kunnen gaan hebben.. haha

edit:

Ik ga voor het eerst meedoen aan een DJ Contest, en dat is die van Friss (klinkt dat bekend in de oren?)

Iemand nog tips wat voor muziek ik moet gebruiken? Moet namelijk eerst een tapie van ca een uur insturen.

Commercieel draaien een goed idee? (David Guetta, Afrojack, etc.)

?
Ik heb net op je soundcloud gekeken, je mix live op de radio is precies het zelfde als die in jou musikness mixtape haha!
Probeer steeds nieuwe platen te hebben en niet steeds het zelfde te doen!

260 Users online: AudioRelives & 16 Guests (243 Unknown)
Pages generated today : 9.448
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.449