Poster: Maracas
Hmm, twijfelgevalletje, ik zou dr spreekwoordelijk wel doen denk ik
Poster: Certas
Niet alleen spreekwoordelijk..
?
Mensen nog last van de sneeuw gehad?
Poster: PhonicM
Tot op zekere hoogte moet ik je nu gelijk geven, mijn reacties zijn nu ik terug kijk niet echt fatsoenlijk. Al bedoelde ik het niet zo negatief als het over komt ik heb me te veel mee laten slepen en heb misschien mijn mening te fanatiek verdedigt. Normaal gesproken ben ik hier verstandiger in, en toon ik meer respect voor anderen hun mening. Mochten er mensen zijn die ik beledigt heb dan wil ik hierbij aan hun mijn excuses aanbieden. Ik had achter af gezien niet over de woonplaats, of leeftijd van mensen moeten beginnen, waarmee ik andere belachelijk maakte. Ook op jou reactie had ik verstandiger moeten reageren. Iets typen achter een schermpje gaat zo makkelijk waardoor je ook dingen zegt die je anders nooit zou doen. Verder hoop ik dit achter ons te kunnen laten. En tot en met 21ste de sfeer & het niveau gezamenlijk te verbeteren.
Poster: PhonicMPoster: MichaelMiller
Ik heb Phonic even een PM gestuurd. Kijken of we het daar wel fatsoenlijk op kunnen lossen.?
Met in plaats van discussi?ren hier gaan liggen bitchen op elkaar wordt ook niemand beter op. Wil wel dat het opgelost wordt.
Tot op zekere hoogte moet ik je nu gelijk geven, mijn reacties zijn nu ik terug kijk niet echt fatsoenlijk. Al bedoelde ik het niet zo negatief als het over komt ik heb me te veel mee laten slepen en heb misschien mijn mening te fanatiek verdedigt. Normaal gesproken ben ik hier verstandiger in, en toon ik meer respect voor anderen hun mening. Mochten er mensen zijn die ik beledigt heb dan wil ik hierbij aan hun mijn excuses aanbieden. Ik had achter af gezien niet over de woonplaats, of leeftijd van mensen moeten beginnen, waarmee ik andere belachelijk maakte. Ook op jou reactie had ik verstandiger moeten reageren. Iets typen achter een schermpje gaat zo makkelijk waardoor je ook dingen zegt die je anders nooit zou doen. Verder hoop ik dit achter ons te kunnen laten. En tot en met 21ste de sfeer & het niveau gezamenlijk te verbeteren.
Voila, proficiat dat je het zelf hebt ingezien dat je gedrag verkeerd was, en mooi dat je het durft toegeven en ook je excuses aanbiedt. Zand erover en naar het volgende onderwerp?
Poster: MrQreeny
Toen vroeg ik me af waarom we in de LL geen duimpjes hebben?? Lead? Wim?
Poster: Tekhead
Gasten, hebben wij op djr iemand met de gebruikersnaam OneSixty ? Ik ben er vrijwel zeker van, maar wie weet het zeker ?
Poster: Estacy
inderdaad. Die vrouw ?op de foto is DJ Korsakoff voor diegene die het wil weten.
Poster: MrQreeny
@ Michael..
Ach gezeik ontstaat doordat een ieder overtuigd is van zijn / haar gelijk. De waarheid ligt natuurlijk 9 vd 10 keer in het midden. Om dat te laten ontstaan heb je geen duimpjes nodig. Sowieso snap ik vaak niet wat mensen willen bereiken door maar op elkaar te blijven reageren. Er is namlijk geen winst te behalen... En daarbij zijn volgens mij al genoeg leden door vertrokken wat dus alleen maar verlies oplevert.
Ik zit nu ook al een tijdje op vato mee te kijken en het valt me op dat de sfeer daar een stuk gemoedelijker is, terwijl daar niet eens mods rondlopen haha.
Overigens hoef ik niet perse duimpjes :P maar het viel me op dat het in sommige topics wel is en in sommige topics niet. Heeft wss met de categorie te maken maar vroeg me af waarom het hier dus niet is...?
Poster: Roov
Ja, linkje.
Poster: Diion
Hi,
Ik moet volgende week draaien op een Apr?s ski feestje.
Uiteraard heb ik al wat muziek, maar weten jullie nummers die ik echt ABSOLUUT moet draaien?
Zoja post ze dan a.u.b.
Thanks for helping!
Poster: Estacy
Onderscheiden is inderdaad het belangrijkste. Hoe zorg je ervaar dat op het eind van de avond de jury zich speciaal JOUW nog herrinert.?
Ik weet niet wat je normaal draait, op je slaapkamer. Maar dat zou ik draaien, daar ben je bekend mee. tempo in je mix, origineel (dus niet outro-intro mixen) verrassende muziek en sta super enthousiast achter de tafels.?En ik zou niet al te veel slijmen met die partysquad tracks.
Poster: D-Jesse
Thanks voor de reacties, PhonicM & Estacy.
Ik draai voornamelijk tracks van onbekende producers (Veel van het Vato Forum) & ?een aantal remixes/bootlegs/mashups van commerciele tracks, die weer door onbekende producers zijn gemaakt. Zoals de Hot Right Now remix van Oliver Heldens (Die nu een contract heeft getekend bij Spinnin) & Jasper Dietze..
Ik had Friss gemaild en een beetje commercieel was wel iets wat bij Friss past zeiden ze, dus ik denk dat ik maar ga doen wat ik meestal draai. Als jullie de tijd hebben kunnen jullie misschien deze mix luisteren;?http://soundcloud.com/d-jesse/radio-mix-supported-by
Dat is zo'n beetje wat ik draai! Voor Friss heb ik ongeveer dezelfde maar dan iets meer commerciele tracks erin, en bijvoorbeeld de openingstrack eruit.
Zal dit het goed doen denk je? Moet namelijk eerst wat insturen, en als ik dan goed genoeg ben hoor ik bij de beste 10 die mogen draaien op friss ofzo, waar weer een jury naar kijkt.
Hoor graag tips asl jullie die hebben, of ervaring van een contest waar jullie aan hebben meegedaan!
Oh en fijn dat na 3 pagina's deze onenigheid is opgelost! Jeeminee, in minder dan 24 uur had ik opeens 68 reacties te lezen.. Gelukkig is het vrijdag
Poster: Tekhead
Wat een beetje druk, goede raad enzo toch allemaal kan doen he Jesse.
Poster: Gerdo
Sound Convoy - Hey wir wollen den eibaren sehn moet je zeker draaien!
Eerste Reactie :D?
Straks maar ff editen over waar we het over kunnen gaan hebben.. haha
edit:
Ik ga voor het eerst meedoen aan een DJ Contest, en dat is die van Friss (klinkt dat bekend in de oren?)
Iemand nog tips wat voor muziek ik moet gebruiken? Moet namelijk eerst een tapie van ca een uur insturen.
Commercieel draaien een goed idee? (David Guetta, Afrojack, etc.)