De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

Drumworks    posted on 09-03-2013 10:14
Poster: Tekhead
The happy mosselman

zoiets bedoel ik :D

http://m.youtube.com/watch?v=1SwlqFc8RHA
The beats are still banging :)
chef    posted on 09-03-2013 14:47
Ik zit met een vraag nja eigenlijk probleem: gister draaide ik op 2x cdj2000 die ik had gelinkt aan traktor, wat super goed werkte op 1 ding na! Als ik op mn deck B op cue drukte ging hij bij mn deck A op pauze of play zeg maar (afhankelijk of hij op play of pauze stond) hierdoor viel de muziek ineens stil omdat de track op deck A op pauze werd gezet toen ik op de B op cue drukte... Heb de rest van de avond maar met hot cues gedraait.. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Het zou kunnen liggen aan de spelers hoorden later klachten van andere dj's dat link niet werkte en hij haperde bij sommige bij gebruik van cds...?

Ik hoor graag wat jullie denken dat het is,, een instelling fout of een fout in de speler zelf..

ajuu
RyanSilva    posted on 09-03-2013 15:59
Dat lijkt me een instelling in Traktor. Waarschijnlijk de .tsi even opnieuw importeren.
http://twitter.com/djryansilva
MarcoMartinez    posted on 09-03-2013 22:46
Mannen en vrouwen,

ik heb laatst een aantal mashup's gemaakt van bekende tracks , nu worden deze de laatste paar x geweigerd en direct verwijderd op soundcloud ( toch wel het platform lijkt me).

Wat ik me afvraag is of jullie tips en of ervaringen hebben zodat ze niet geweigerd worden vanwege de rechten (die ik natuurlijk niet heb).

Even voor de duidelijkheid als ik ze upload zet ik er altijd voor demo use only bij en all rights bla bla bla en ook maak ik ze niet direct downloadbaar.

Iemand tips?
www.djmarcomartinez.com
D-Jesse    posted on 09-03-2013 22:59
@Marco heel simpel. doe 5 seconden stilte voordat de mash-up begint en je ontwijkt alle copyrights e.d . Zorg dan wel dat je die 'buy on beatport' button gebruikt met als naam 'Free Download' die naar een Zippyshare linkje gaat met de mash-up zonder die stilte. Want om te draaien wil je natuurlijk niet die 5 sec stilte hebben :p
MarcoMartinez    posted on 10-03-2013 00:52
Hey Jesse bedankt voor de Tip, die gaan we eens proberen.
www.djmarcomartinez.com
Estacy    posted on 10-03-2013 11:43
Poster: D-Jesse
Want om te draaien wil je natuurlijk niet die 5 sec stilte hebben :p

als het echt stil is dan lost de auto cue van elke cd speler dit wel op
LilQuint    posted on 10-03-2013 12:33
Poster: Estacy
als het echt stil is dan lost de auto cue van elke cd speler dit wel op

?
Of je moet zelf een cue zetten. Pfoe, wat een ramp haha :p
Drumworks    posted on 10-03-2013 12:43
gewoon een plotselinge brake voor de sfeer, c'mon people nothing to see here?Embarassed
The beats are still banging :)
Limb-Girdle    posted on 10-03-2013 13:02
Poster: MarcoMartinez
Even voor de duidelijkheid als ik ze upload zet ik er altijd voor demo use only bij en all rights bla bla bla en ook maak ik ze niet direct downloadbaar.

Iemand tips?

Heb je een gratis account? Zo ja, zou je eens kunnen overwegen om te upgraden naar bijvoorbeeld solo... SoundCloud controleert namelijk het meest op de gratis accounts. Ze zullen minder snel een track verwijderen van een betaalde SoundCloud klant Winking my eye
Where the music meets the deejay!
chef    posted on 10-03-2013 14:22
Poster: RyanSilva
Dat lijkt me een instelling in Traktor. Waarschijnlijk de .tsi even opnieuw importeren.

Ik hoefde geen tsi te inporteren.. hij las zich zelf al. hoefde alleen te kiezen welke cd speler deck A en welke deck B moest zijn. welke Tsi gebruik jij of weet jij van dat hij zeker goed is?
FSR    posted on 14-03-2013 00:47
Datum: 14-03-2013
Tijd: 0:44?
Handeling: Hardstyle draaien op ongeveer 1/8e van max met deur open. (Dat is al hard btw!)
Gebied: Binnen een straal van 50 meter ongeveer 23 mensen die proberen te rusten nu.

0:45 is het veranderd in zware dubstep?Cool!

Reden: Onvrede.
TripleSpin    posted on 14-03-2013 02:48
Ik zal dat maar niet doen. Dan denk ik dat ik ruzie heb met de buren haha. Daar hebben we overigens al ruzie mee. Geluidsoverlast. En nee, ik ben niet de boosdoener haha.

Maar uuh, hardstyle en dubstep, op dat tijdstip nog?
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 14-03-2013 @ 02:49:11 (8%)
FSR    posted on 14-03-2013 10:40
Hardstyle en Dubstep op dat tijdstip inderdaad.

Onvrede heet niet voor niets onvrede.
maikimo    posted on 14-03-2013 15:01
Mensen ik heb een vraag
Ik ben sinds gisteren uit het ziekenhuis ontslagen in Belgie?
nu is mijn vraag vergoed mijn zorgverzekeraar in nederland alles?
of krijg ik nog een mooie afrekening ?? ik ben verzekerd bij de Menzis
wie heeft het wel eens voor gehad ??
Music is my Drugs
Estacy    posted on 14-03-2013 15:10
Bel je zorgverzekeraar.
maikimo    posted on 14-03-2013 15:22
Poster: Estacy
Bel je zorgverzekeraar.

Al gedaan. Hun zeggen alles wordt vergoed en het ziekenhuis zeg van niet
Music is my Drugs
FSR    posted on 14-03-2013 17:30
Dan bent u bij deze gepromoveerd tot persoon die zich in de bureaucratische molen zit. 2 keuze's volgen:
?
1 - U betaalt ongeacht of het terecht is het ziekenhuis. Het ziekenhuis wil geld zien.?
2 - U betaalt niet en u wacht tot u een rechtszaak erover krijgt waar u deze bureaucratische fouten kan aankaarten en u ongetwijfeld het beroep zal verliezen aangezien het ziekenhuis de rechter zal omkopen.

Dat gezegd hebbende heeft u geen keus. Dokken is het enige wat u kunt doen. Ook zal u geregistreerd worden als wan-betaler ongeacht of u nu gerechtelijk bent gedwongen of niet om te betalen en u het ook heeft gedaan puur zodat zij u voordat het hele circus opnieuw begint u bij de ingang kunnen controleren en uw verzoek afwijzen op basis van waarop u geregistreerd staat.

MrQreeny    posted on 14-03-2013 17:33
Ik denk dat je zorgverzekeraar het wel zal weten he.. Die gaan heus niet voor de lol zeggen dat je verzekerd bent, want dat kost hen geld. Het ziekenhuis heeft er verder weinig mee te maken aangezien ze verder weinig met jouw polis te maken hebben.
'Music is the universal language of mankind...'
Estacy    posted on 14-03-2013 17:50
je kunt de rekening van het ziekenhuis toch gewoon aan je zorgverkeraar geven. Iedereen blij
Tekhead    posted on 15-03-2013 10:35
Poster: maikimo
Mensen ik heb een vraag
Ik ben sinds gisteren uit het ziekenhuis ontslagen in Belgie?
nu is mijn vraag vergoed mijn zorgverzekeraar in nederland alles?
of krijg ik nog een mooie afrekening ?? ik ben verzekerd bij de Menzis
wie heeft het wel eens voor gehad ??

De meeste Nederlandse verzekeringen erkennen ?de Belgische hospitalen, je gaat een pepeperde rekening krijgen en die kan je zoals al gezegd doorgeven aan je zorgverzekering in Nederland.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
maikimo    posted on 15-03-2013 11:07
ik hoop dat ze me medicatie ook betalen want pfff die rekening werd ik niet blij van.
ben opgenomen geweest omdat ik het zo leuk vond om uit nederland te vetrekken met 40 graden koorst, En verschikkelijke pijn aan me longen. Ben ik maandag helemaal niet goed geworden en ben ik maar naar de huis arst gegaan?
die heb ik moeten betalen en toen kwam er uit dat ik een longonsteking had
Music is my Drugs
Maracas    posted on 16-03-2013 00:59
Tfoe, 22 jaartjes alweer vandaag?Embarassed

@Poster boven mij, beterschap man?Cry?Wow
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 16-03-2013 @ 00:59:44 (100%)
FSR    posted on 16-03-2013 05:28
Ik wens Marc een super 22e verjaardag?Cool!
D-Jesse    posted on 16-03-2013 11:33
Gefeliciteerd Mark, kijk er naar uit om op je B-Day Bash in de WC Zaal te draaien! hahahaha

152 Users online: Lead & 19 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 86.506
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.880